Høyere vitnemål i visuell kommunikasjon
Hong Kong Design Institute
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Hong Kong, Hongkong
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
2 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
HKD 59 000 / per year *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* per år. Skolepenger må årlig gjennomgås
Introduksjon
Programmål
Dette programmet tar sikte på å utvikle studentenes evne til å kommunisere kreativt ved å bruke kreative visuelle og digitale medier. Fokus for programmet er å utstyre studentene med visuell kommunikasjonsevne på analytisk tenkning, visuelt uttrykk og problemløsning, meldingstolkning, manipulasjon og kommunikasjon gjennom et bredt spekter av grafiske designmedier, inkludert merkevarebygging og markedsføring, overbevisende strategi, informasjon, interaktiv design og visuell manipulasjon. Vi tar sikte på å pleie selvmotiverte problemløsere som er observante, nysgjerrige, lidenskapelige og tør å utforske nye grenser innen visuell kommunikasjon.
Programmet gir også en bred utdanningserfaring med kreativitet, prosjektledelse, mellommenneskelig kommunikasjon og teambuilding-ferdigheter som matcher bransjens krav til fleksible, artikulerte kandidater som er i stand til å konkurrere i et dynamisk, raskt og stadig skiftende regionalt kreativt miljø.
Dette programmet er designet med hovedvekt på generisk, språk- og kommunikasjonstrening, utvikling av hel person og arbeidserfaring for å bedre forberede studentene på videre studier og sysselsetting etter endt utdanning.
Profesjonell anerkjennelse
Studenter er kvalifisert til å søke om studentmedlemskap i Hong Kong Designers Association (HKDA).
Opptak
Galleri
Karrieremuligheter
Nyutdannede vil bli rekruttert som grafisk designer, informasjonsdesigner, merkevarekonsulent, web / interaktiv designer, arrangør av arrangementer / kampanjer, emballasjedesigner, bokdesigner, illustratør, fotograf, fotoredaktør, på ulike områder som grafisk hus, designkonsulent, merkevarebygging, reklame, magasin og publikasjonsmedier, bokdesign, multimedia og animasjon, emballasje, digital markedsføring, arrangement og utstillinger, illustrasjon, miljø og romlig grafikk, museumsvisning, kunst / eventfremme, reklamefotografi, journalistikk og bilderetning. Nyutdannede jobber ofte som individuelle designutøvere og designentreprenører som setter opp sine egne studioer.