Post HBO CM Contact Center Management
Coniche Business School
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Houten, Nederland
Språk
Nederlandsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
Be om info
Tempo
Be om info
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Sep 2023
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Optimaliser tilgjengeligheten og kvaliteten på kundekontakten. Rettet mot ledelse i kontaktsentre, så hvis du er en teamleder, veileder eller leder, så er dette treningen din.
Uansett hvilken kanal han eller hun velger, forventer kunden en optimal kundeopplevelse. Naturligvis må informasjonen på alle kanaler alltid være oppdatert og utvetydig. Morgendagens kundekontaktleder kjenner trendene for den kommende perioden og vet bedre enn noen hvilken kundekontaktstrategi som er passende. I denne opplæringen vil du også lære å se sammenhengen mellom de viktigste KPI -ene og å bruke tiden effektivt takket være støttende programvare. Etter å ha fulgt denne opplæringen vil du vite hvordan du arrangerer flerkanals kundekontakt fra grunnen og hvordan du kan skille deg ut innen kundekontakt.