Avansert markedsføringskommunikasjon

London Business Training & Consulting

Programbeskrivelse

Les den offisielle beskrivelsen

Avansert markedsføringskommunikasjon

London Business Training & Consulting

Nøkkelinformasjon

  • Emnekode: MPRS102
  • Varighet: 2 uker
  • Avgift: £ 4045

Kursplan

Reklame: rolle, skjemaer og strategi

  • Selge proposisjoner
  • Bruk av følelser i reklame
  • Typer av reklame
  • Bruke annonsering strategisk
  • Forbruker generert annonsering

PR: Prinsipper og praksis

  • PR og relasjonsledelse
  • Formål med PR
  • PR: metoder og teknikker
  • Media relasjoner
  • Former for PR

Sponsoravtale

  • Vekst og utvikling av sponsing
  • Sponsoringsmål
  • Hvordan sponsing kan fungere
  • Typer sponsing
  • Rollen som sponsor i kommunikasjonsmikset

Direkte markedsføring og personlig salg

  • Veksten i direkte markedsføring
  • Dataens rolle
  • Direkte-respons media
  • Oppgavene til personlig salg
  • Rollen av sosiale medier i personlig salg
  • Strategisk kontoadministrasjon

Salgsfremmende, Field Marketing og Brand Experience

  • Salgsfremmende planer: Målene
  • Retensjonsprogrammer
  • Salgsfremmende: metoder og teknikker
  • Utvalg av feltmarkedsaktiviteter
  • Brand erfaring og hendelser

Brandplassering, utstillinger, pakking og lisensiering

  • Egenskaper og problemstillinger av merkevareplassering
  • Utstillinger og utstillinger
  • Kommunikasjonsdimensjonene til emballasje
  • Licensing

Meldinger og kreativitet

  • Meldingskilde
  • Strukturelle elementer i en melding
  • Meldingsanbefalinger
  • Reklame taktikk
  • Den kreative prosessen
  • Meldingsramme
  • Historiefortelling
  • Brukergenerert innhold (UGC)
  • Sourcing innhold

Media - Prinsipper og praksis

  • Medieklassifisering - etter skjema
  • Medieklassifisering - etter kilde
  • Media klassifisering - etter funksjon
  • Lineære medier
  • Interaktive medier

Sosial, Søk og Andre Interaktive Media

  • Interaktiv medieannonsering
  • Søkemotormarkedsføring
  • Sosiale medier
  • Andre former for interaktive medier

Medieplanlegging: Nå målgrupper

  • Medieblandingen
  • Bytteoppførsel
  • Kjøretøyvalg
  • Nyhetsplanlegging
  • Mediekjøp: blokkplan og automatisering
  • Media kilde effekter

Målgruppe

  • Kommunikasjonsansvarlig
  • Markedsførings- og kommunikasjonsdirektører, ledere, ledere og ansatte.
  • De som ønsker å forstå hvordan merker skaper kommunikasjon og engasjerer publikum i merkevaresamtaler.
  • De som er ansatt av statlige, veldedige, andre ideelle organisasjoner som trenger å kommunisere med en rekke interessenter.
  • De som ønsker å utvikle innsikt i begrunnelsen bak markedsføringen av kommunikasjonsaktiviteter som brukes av organisasjoner.

Læringsutbytte

Etter ferdigstillelse av denne profesjonelle fagkurset, vil du kunne forstå:

  • Den rollen som annonsering spiller i å påvirke våre tanker og oppførsel.
  • Reklame som en selvstendig disiplin.
  • Bruken av salgsprosjekter, og rollen som følelser i reklame.
  • Ulike typer eller former for annonsering.
  • Måter hvor reklame kan brukes strategisk.
  • Problemer knyttet til forbrukergenerert annonsering.
  • Naturen og egenskapene til PR.
  • De viktigste publikum som PR-aktiviteter er rettet mot.
  • Public relations rolle i kommunikasjonsmikset.
  • Måter hvor PR fungerer.
  • Noen av de viktigste metodene og tilnærmingene som brukes av PR.
  • Krisestyringens natur og sammenheng.
  • Hvordan sponsningsaktiviteter har utviklet seg og de viktigste egenskapene til disse kommunikasjonsformene.
  • Grunner til bruk av sponsing og hvilke typer mål som kan settes.
  • Hvordan sponsing kan fungere.
  • Mangfoldet og ulike former for sponsing.
  • Grunner til at sponsing har blitt en viktig del av kommunikasjonsmikset.
  • Nøkkelegenskaper ved direkte markedsføring.
  • Ulike metoder som brukes til å implementere direkte markedsføring.
  • Betydningen av databasen og Big Data i direkte markedsføring og ulike direkte-respons media.
  • Ulike typer, roller og oppgaver for personlig salg.
  • Rollen og utviklingen av sosiale medier innen personlig salg.
  • Egenskaper for strategisk kontoadministrasjon.
  • Verdien og rollen for salgsfremmende kampanjer.
  • Måter hvor salgsfremmende er tenkt å fungere.
  • Fordelene med lojalitets- og retensjonsprogrammer.
  • Ulike salgsfremmende metoder og teknikker.
  • Ideer knyttet til feltmarkedsføring og relaterte aktiviteter.
  • Prinsipper knyttet til merkevaren erfaring.
  • Konseptet og problemene knyttet til merkevareplassering.
  • Forskjellene og betydningen av utstillinger og messer.
  • De viktigste fordelene og ulempene ved bruk av utstillinger som en del av kommunikasjonsblandingen.
  • Rollen og nøkkelegenskapene til emballasje som en form for markedsføringskommunikasjon.
  • Prinsipper knyttet til lisensiering.
  • Betydningen og egenskapene til kildens troverdighet.
  • Ulike måter meldinger kan bygges.
  • Ulike måter som reklameappeller kan presenteres på.
  • Hvordan informasjons- og transformasjonsmotiver kan brukes som taktiske verktøy i en kommunikasjonsplan.
  • Rolle kreativitet og hvordan kreativ prosess håndteres.
  • Hvordan meldingsinnramming, fortellinger og brukergenerert innhold brukes i markedsføringskommunikasjon.
  • Tre hovedveier som medier kan klassifiseres i.
  • Forskjeller mellom lineære og interaktive medier.
  • Trender og primære egenskaper for hver type lineær media.
  • Ulike egenskaper knyttet til interaktive medier, og hvilke interaktive medier gjør det mulig for folk å gjøre.
  • Problemer knyttet til flerkanals kampanjer og mediaens rolle innenfor en detaljhandelskontekst.
  • Dynamikken knyttet til direkte respons media.
  • Hvordan annonsering kan brukes i en interaktiv sammenheng.
  • Søkemotormarkedsføring og hovedtrekkene til både pay-per-klikk og søkemotoroptimalisering.
  • Egenskaper og verdi av markedsføringskommunikasjon gjennom sosiale medier.
  • Kjennetegn knyttet til viral markedsføring, weblogger og microblogging, podcasting og nettsamfunn.
  • Funksjoner av e-postmarkedsføringskommunikasjon og hvordan bruken av SMS, apps, widgets, affiliate markedsføring og forstørret virkelighet kan forbedre markedsføringskommunikasjon.
  • Prinsipper knyttet til medieplanlegging og virkningen av media og publikumsfragmentering.
  • Forskjellige teorier om ulike medier og tilhørende skifteadferd.
  • Nøkkelbegreper brukt i lineær medievalg: rekkevidde og dekning, frekvens, duplisering, ratingpoeng og CPT.
  • Begrepet repetisjon og debatt om effektiv frekvens og planlegging av nyhet.
  • Planlegger problemer relatert til interaktive medier og planlegging.
  • Media kilde effekter som en viktig faktor i media valg, plassering og timing.
Denne skolen tilbyr programmer i:
  • Engelsk


Sist oppdatert September 27, 2018
Varighet og pris
Dette kurset er Campusbasert
Start Date
Studiestart
Mars 18, 2019
Juli 22, 2019
Duration
Varighet
2 uker
Price
Pris
4,045 GBP
Information
Deadline
Locations
Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland - London, England
Studiestart : Mars 18, 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Mars 29, 2019
Studiestart : Juli 22, 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Aug. 2, 2019
Studiestart : Nov. 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Studiestart : Nov. 18, 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Nov. 29, 2019
Dates
Mars 18, 2019
Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland - London, England
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Mars 29, 2019
Juli 22, 2019
Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland - London, England
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Aug. 2, 2019
Nov. 2019
Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland - London, England
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Nov. 18, 2019
Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland - London, England
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Nov. 29, 2019