Transform salgsstaben laget til en kraftpakke som gir betydelig høyere salg. Denne fire-dagers oversikt program takler problemene rundt salgsteamet effektiviteten og lærer deg hvordan å utvikle og forbedre strategier som vil oppnå den høye effekten mål av ditt team og bedrift.

Programmet begynner med en utforskning av effektive go-to-market strategier, inkludert de som gjelder telefonsalg og Internett. Deretter vil du bygge et rammeverk for ytelse vurdering i organisasjonen.

Vår verdensklasse fakultet vil lede deg gjennom de nyeste innovative tilnærminger for dimensjonering, strukturering, ressursforvaltning, kompensasjon, motivasjon, rekruttering, CRM, kultur vurdering, og prestasjonsledelse.

Dette rammeverket, kombinert med en Sales Force Performance Scorecard, vil hjelpe deg å lage en handlingsplan for å maksimere kraften i salgsstaben. Programmet avsluttes med en diskusjon om hvordan man implementerer salgsstyrke endring.

Program Content

  • Gå-til-Market Strategy
  • Sales Force struktur og størrelse
  • Sales Force Human Resource Management
  • Salg Force Systems
  • Sales Force Diagnose

Format


Senior medlemmer av Kellogg School fakultetet undervise dette kurset. Diskusjoner, case-studier, og øvelser involvering. Om kvelden, vil du møte på fakultetet-assistert kollokviegrupper for å forberede øvelser og prosjekter for diskusjon i klassen. En omfattende referanse manuell av kursmateriale vil fungere som en verdifull ressurs for deg i fremtiden også.

Viktige fordeler


I løpet av dette kurset vil du:

  • Utforsk de nyeste metodene for å utvikle en go-to-market strategi
  • Utvikle et rammeverk for en salgsorganisasjon diagnose for å fastslå om redesign er hensiktsmessige
  • Undersøk saker som påvirker dimensjonering og strukturering av salgsstaben
  • Diskuter viktig menneskelig ressursforvaltning emner som erstatning, motivasjon og ytelse ma nagement
  • Vurdere salgsstaben kultur
  • Finn ut hvordan teknologi forbedrer salgskorps ytelse

Program undervist i:
Engelsk

Se 43 flere kurs fra Kellogg School of Management at Northwestern University »

Dette kurset er Campusbasert
Startdato
sep. 2019
sep. 2019
Duration
4 dager
Deltid
Pris
7,700 USD
Deadline
Etter sted
Etter dato
Startdato
sep. 2019
Sluttdato
Søknadsfrist
Startdato
sep. 2019
Sluttdato
Søknadsfrist

sep. 2019

Location
Søknadsfrist
Sluttdato

sep. 2019

Location
Søknadsfrist
Sluttdato