Les den offisielle beskrivelsen

Våre Avanserte Diplom i Turisme og Hospitality Management er en praktisk kurs som fokuserer på avanserte ferdigheter for å øke porteføljen av studenter fra vårt Diploma i turisme og gjestfrihet, samt arbeidende fagfolk.

Dette kurset er utformet på en slik måte at det er for studentene som ønsker å søke en mellomledende stilling innen turisme og gjestfrihet, for lidenskapelig ansatte i bransjen, som ønsker å gå videre til lederstillinger og for de som ønsker å utvikle seg til Bachelorstudier.

Kursets varighet

  • Heltid: 8 måneder (3 timers leksjoner / dag, 5 dager / uke)
  • Deltid: 12 måneder (3 timers leksjoner / dag, 3 dager / uke)

Kursstruktur

Kursstrukturen er utformet for å gi studentene følgende nødvendige kunnskaper, ferdigheter og verktøy:

  • Bankettforvaltning
  • Bar Management
  • Food and Beverage Operations Management
  • Regnskap og finansiering i turisme og gjestfrihet industri
  • Utvikle ledere
  • Forskningsprosjekt innen turisme og gjestfrihet
  • Tourism Destination Management
  • Møter, insentiver, konvensjoner, utstillinger (MICE) Management
  • Industrielt Vedlegg i 6 måneder

Det er også designet for profesjonelle fagfolk som ønsker å oppdatere sine ferdigheter og utvikle seg til en gradskurs med anerkjente universiteter.

Kursmål

  • Vis forståelse av internasjonal virksomhet, inkludert kunnskap om kulturelle forskjeller i internasjonal virksomhet
  • Identifiser forskjellene i politiske, juridiske systemer av det nasjonale miljøet
  • Forstå regjeringens intervensjon i det internasjonale miljøet
  • Forstå global strategi og organisering
  • Identifiser globale markedsmuligheter og vurderingsmetoder
  • Forstå lisensiering, franchising og andre kontraktsavtaler
  • Forstå globale strategier for sourcing og markedsføring av internasjonal virksomhet
  • Forstå naturen og betydningen av organisasjonsadferd og dens betydning for å positivt påvirke menneskelige ressursegenskaper i organisasjonskultur
  • Analyser enkeltpersoners bidrag til organisatorisk atferd og ytelse
  • Identifiser målene, forventningene og rollene til enkeltpersoner innenfor en organisasjon, for eksempel betydningen av holdninger, atferdsrelaterte problemer, stress osv.
  • Kjenn naturen og betydningen av motivasjon og deres implikasjoner for ledelsen
  • Identifisere naturen og betydningen av jobbtilfredshet, forholdet til arbeidsprestasjon
  • Forstå naturen og betydningen av grupper i organisasjoner og effektivt teamarbeid
  • Identifiser kommunikasjonsprosessen i formell og uformell organisasjon og bær til effektiv kommunikasjon
  • Identifiser forholdet mellom turisme, samfunn og miljø
  • Forstå de fysiske og kulturelle konsekvensene av turismens vekst på miljøet
  • Definer begrepet bærekraft og utvikle forståelse og forståelse for bærekraft i turisme
  • Forstå bevisstheten om turismeens miljømessige, sosio-kulturelle og økonomiske konsekvenser
  • Innlemme prinsippene for bærekraftig turisme i å utvikle og administrere turisme destinasjoner og produkter
  • Forstå de moderne utfordringene i human resource management
  • Identifisere betydningen av menneskelige ressurser planlegging
  • Forstå de typiske metodene for å utføre en jobbanalyse
  • Forklar fordelene og ulempene ved ekstern og intern rekruttering
  • Forstå de ulike kildene til informasjon som brukes til personlig valg
  • Identifiser de ulike metodene som brukes til ytelsesevaluering
  • Forstå ulike typer incentivplaner
  • Forstå lovene og lovgivningen i å håndtere fasiliteter for ansatte og forretningsaktiviteter
  • Identifiser forretningsprosessene ved å administrere fasiliteter som en utfordrende forretningsfunksjon
  • Administrer arbeidsplassen fasiliteter som et bygget miljø
  • Innlemme sikkerhetsspørsmål som en ny prioritet i anleggsadministrasjon
  • Forstå dynamikken i lav og forsyning og elastisitet i etterspørsel og forsyning
  • Forklar effektiviteten og rettferdigheten av markedet
  • Forstå markedene i aksjon
  • Forklar forbruksvalg og etterspørsel
  • Forstå ulike former for konkurranse
  • Identifiser faktorene for økonomisk vekst
  • Forstå betydningen av servicemarkedsføring og forbrukeradferd i tjenestekonteksten
  • Forstå posisjoneringstjenester i konkurransemarkedet
  • Skaff kunnskap i å utvikle serviceprodukter
  • Forstå mekanikken til å distribuere tjenesten gjennom elektroniske og fysiske midler
  • Vet hvordan du fremmer service og utdanner kunder
  • Design og administrere serviceprosess
  • Administrere forhold og service lojalitet
  • Organisering for forandringsledelse og service lederskap
  • Få innsikt i viktigheten av MICE i turisme og gjestfrihet, struktur og ulike aktører i MICE-bransjen, type hendelser, spesielle krav, omfanget av MICE-bransjen og sponsorering
  • Demonstrere den grunnleggende forståelsen av komponentene i konseptene og teknikkene i MICE-bransjen
  • Vis forståelse for prinsipper og prosedyre for planlegging av fritidstjenester, ressurser, områder og fasiliteter

Leveringsmodus

Kurset leveres ansikt til ansikt i klasserom og via e-læring.

Kursets begynnelse

Januar, april, juli og oktober

Vurderingsmetodikk

Vurderinger / eksamener utføres etter hver modul.

Oppgaver, vurderingsoppgaver, Quizzer,

Merk:

I tilfelle feil i en modul, har studenten lov til å ta opptil 1 tilleggsbedømmelse med betaling av riktig avgift. Modulene er uavhengige av hverandre.

Graduation Krav og Awards

Studentene må fullføre og bestå 8 moduler til å bli tildelt Avanserte Diplom i Turisme og Hospitality Management gitt av CSM Academy International Pte Ltd.

Lokale studenter må oppnå 75% oppmøte og internasjonale studenter må oppnå 90% oppmøte i løpet av hver måned i kurset.

Karrieremuligheter

Sysselsetting muligheter inkluderer en rekke innlegg i en rekke hoteller, feriesteder, reisebyråer og økoturisme nettsteder.

Opptakskrav

  • Diplom i turisme og gjestfrihet tildelt av lokale Polytechnic eller CSM Academy International eller andre relevante Diploma innehavere.

Engelsk krav

  • IELTS med et minimum samlet bånd på 5,5.
  • GCE 'A' nivå passerer på engelsk eller tilsvarende.

Søknadsgebyr (Ikke-refunderbart og ikke overførbart)

  • Internasjonal student: S $ 600 (før GST)
  • Lokal student: S $ 50 (før GST) *

* Lokal student refererer til Singaporeans / PRs / Sysselsetting Pass / Avhengige passholdere

Kursavgift

  • For lokale studenter: $ 8 800 (før GST)
  • For internasjonale studenter: $ 10 000 (før GST)

Forsikringsgebyrer

  • Fee Protection Scheme ***: Avhengig av rådende markedsrente
  • Medisinsk forsikringsgebyr ****: Avhengig av rådende markedsrente

*** Fee Protection Scheme (FPS) tjener til å beskytte elevers betalte avgifter.

**** Det er obligatorisk for alle lokale og internasjonale studenter å kjøpe medisinsk forsikring som er gyldig gjennom hele studietiden med CSM Academy International . Lokale studenter (Singaporeans, PRs

Merk:

  • Betaling av avgifter er i Singapore Dollars.
  • Betalingsmetode kun ved Check / Net / Telegraphic Transfer
Program undervist i:
Engelsk

Se 7 flere kurs fra CSM Academy International »

Sist oppdatert September 12, 2018
Dette kurset er Campus based
Startdato
April 2019
Juli 2019
Duration
8 - 12 måneder
Deltid
Heltid studier
Pris
10,000 SGD
For lokale studenter: $ 8 800 (før GST) For internasjonale studenter: $ 10 000 (før GST)
Deadline
Etter sted
Etter dato
Startdato
April 2019
Sluttdato
Søknadsfrist
Startdato
Juli 2019
Sluttdato
Søknadsfrist
Startdato
Okt. 2019
Sluttdato
Søknadsfrist
Startdato
Jan. 2020
Sluttdato
Søknadsfrist

April 2019

Location
Søknadsfrist
Sluttdato

Juli 2019

Location
Søknadsfrist
Sluttdato

Okt. 2019

Location
Søknadsfrist
Sluttdato

Jan. 2020

Location
Søknadsfrist
Sluttdato