Avansert diplom i reklame og markedsføringskommunikasjonsledelse
Centennial College
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Toronto, Canada
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
6 semestre
Tempo
Fulltid
Studieavgift
CAD 16 539 *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* for 2 semestre for internasjonale studenter / avgifter inkluderer tilfeldige avgifter og helseforsikring for det første studieåret
Introduksjon
- Programkode: 6404
- Skole: School of Communications, Media, Arts and Design
- Legitimasjon: Ontario College Advanced Diploma
- Programtype: Etter-sekundært program
- Programlengde: 3 år / 6 semestre
- Sted: Story Arts Center
Centennial College program for reklame og markedsføringskommunikasjon handler om å utnytte ditt kreative talent og strategiske tenkning og bruke forretningskunnskap for å generere nye og spennende ideer. Hvis du foretrekker å se Super Bowl for reklamene, er dette programmet noe for deg.
Kursene i dette reklameprogrammet, som pågår over tre år, begynner med å bygge et grunnlag for alle aspekter av bransjen, som vil forberede deg på det siste studieåret når du velger å spesialisere deg i kontoadministrasjon, digital reklame eller mediekjøp og planlegging. I tillegg er dette programmet det eneste reklameprogrammet for Greater Toronto Area college som inkluderer et 14-ukers feltplassering i hele semesteret.
I programmet Advertising and Marketing Communications Management vil du:
- Lær hele annonseringsprosessen, inkludert kreativ utvikling, forskning, utvikling av strategier, kampanjeplanlegging, produksjon og medieplanlegging og -kjøp;
- Lær å produsere innhold innenfor reklamesjangeren;
- Få muligheten til å fortelle kundenes historier med overbevisende reklame;
- Planlegge og utvikle kampanjer på flere plattformer;
- Utvikle dine instinkter og strategiske evner mens du holder tidsfrister i et profesjonelt og kreativt miljø;
- Bli ledet av et team av erfarne reklameinstruktører som har stor bransjeekspertise;
- Fullfør opplæringen din med en bransjefeltplassering, der du får erfaring med de daglige aktivitetene i reklameverdenen.
Opptak
Læreplan
Programoversikt
Semester 1 | Semester 2 | Semester 3 |
|
|
|
Semester 4 | Semester 5 | Semester 6 |
Akademisk alternativ
|
Kontotjenestestrøm
Digital Creative Stream
Digital spesialist valgfag (velg to)
Mediestrøm
|
|
Programresultat
Programfaglige læringsresultater
Programfaglige læringsresultater beskriver hva nyutdannede på programmet har vist at de kan gjøre med kunnskapen og ferdighetene de har oppnådd i løpet av studiene. Resultatene er nært knyttet til arbeidsplassens behov. Gjennom vurdering (f.eks. Oppgaver og tester) verifiserer studentene deres evne til å utføre disse resultatene pålitelig før de avsluttes.
- Bestem, analyser og svar på kunders mål for reklame og markedskommunikasjon ved å anvende prinsipper for markedsføring og kommunikasjon.
- Utfør en markedssegmenteringsanalyse, bestem organisasjonens målmarked/publikum og definer forbrukeratferden til hvert segment.
- Utvikle en integrert plan for reklame og markedskommunikasjon og overbevisende presentere og forsvare den.
- Evaluer effektiviteten til integrerte reklame- og markedskommunikasjonsinitiativer.
- Utvikle reklame- og markedskommunikasjonsmateriell i samsvar med gjeldende kanadisk lovgivning, industristandarder og forretningspraksis.
- Utvikle kreative løsninger for å møte utfordringer innen reklame og markedskommunikasjon.
- Planlegg, implementer, overvåk og evaluer prosjekter ved å bruke prinsipper for prosjektledelse.
- Fullfør alt arbeid på en profesjonell, etisk og rettidig måte.
Karrieremuligheter
Bedrifter som tilbyr jobb
Bedrifter som har ansatt programkandidater inkluderer:
- Anomali
- Andersen DDB
- BBDO
- Boom Markedsføring
- Kossett
- FCB
- Grå Canada
- JWT
- Leo Burnett
- MacLaren McCann
- Maple Leaf Sport og underholdning
- Media Edge
- Mindshare MPG
- Saatchi og Saatchi
- Starcom
- TBWA
- Young & Rubicam
Program høydepunkter
- Reklame- og markedskommunikasjonsledelse-programmet vil gjenspeile arbeidsstandarder i verden, inkludert faste tidsfrister, multitasking, arbeid under press og levere profesjonelle presentasjoner.
- Praktisk praksis med profesjonell programvare og medieplanleggingssystemer på stedet vil være et viktig programelement.
- Du vil få innsikt og erfaring innen kjerneområdene for byrådrift: digital kreativitet, medieplanlegging/kjøp og kontoadministrasjon.
- Interactive Advertising Bureau anerkjenner at programmet tilbyr den største bredden av digital/mobil pensum
Karriereutsikt
- Kontoadministrator
- Mediekjøper og planlegger
- markedsfører
- Digital/mobil profesjonell
- Kreativ utvikler
- Produsent
- Direkte markedsfører
- Arrangøren
- Eventmarkedsfører
utdanning Pathways
Kvalifiserte kandidater fra dette Advanced Diploma-programmet for reklame og markedsføringskommunikasjon kan være kvalifisert til å delta i Pathway programmer med partnerinstitusjoner. Disse Pathway programmene lar deg motta gradskreditt for læring oppnådd ved Centennial College . Nedenfor er gradene fra partnerinstitusjoner som er tilgjengelige for dette programmet.
Vær oppmerksom på at hver partner Pathway har et spesifikt minimumskarakterkrav for å kvalifisere for overføringspoeng, som vurderes av den mottakende partnerinstitusjonen.
Studentuttalelser
English Language Requirements
Sertifiser dine engelskkunnskaper med Duolingo English Test! DET er en praktisk, rask og rimelig online engelsktest akseptert av over 4000 universiteter (som dette) rundt om i verden.