Avansert kundeservice

Convertas

Programbeskrivelse

Les den offisielle beskrivelsen

Avansert kundeservice

Convertas

Handle om

I dette kurset dekker vi alle de viktigste elementene i tjenesten, enhver som er involvert i direkte samhandling med kundene, bør vite og anvende. Fra de nødvendige atferdsmessige og kommunikasjonsevner til riktig holdning, og inkludere spesifikke metoder for å analysere og forbedre tjenesten som tilbys, dekker vi alt på en enkel og effektiv måte som hjelper deltakerne med å sikre kundetilfredshet og glede i de mest utfordrende situasjonene. I tillegg til korte presentasjoner fra konsulentene bruker vi case-studier, selvopplæringsøvelser, øvelser for å utøve noen av metodene som læres under kurset, videoklipp og rollespill.

Programutfall

  • Forklar viktigheten av kundeservice i et konkurransemiljø.
  • Forsvar den viktige rollen interne kunder spiller og vise at deres tilfredshet er nøkkelen til suksessen til en organisasjon.
  • Øv teknikker for å håndtere kundens forventninger og glede kunder.
  • Gi bedre, raskere service og økt kundetilfredshet.
  • Kjenne tidlig signaler om kundeirritasjon.
  • Responder riktig for å raskt finne en brukbar løsning på et problem.

Mer informasjon på: https: // Convertas .org /

Denne skolen tilbyr programmer i:
  • Engelsk


Sist oppdatert April 21, 2018
Varighet og pris
Dette kurset er Campusbasert
Start Date
Studiestart
Jan. 2019
Aug. 2019
Duration
Varighet
6 dager
Information
Deadline
Locations
De forente arabiske emirater - Dubai, Dubai
Studiestart : Sept. 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Malaysia - Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur
Studiestart : Jan. 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland - London, England
Studiestart : Aug. 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Tyrkia - Istanbul, Istanbul
Studiestart : Sept. 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen