Read the Official Description

Nøkkelinformasjon

  • Emnekode: MPRS102
  • Varighet: 2 uker
  • Avgift: £ 4045

Kursplan

Reklame: rolle, skjemaer og strategi

  • Selge proposisjoner
  • Bruk av følelser i reklame
  • Typer av reklame
  • Bruke annonsering strategisk
  • Forbruker generert annonsering

PR: Prinsipper og praksis

  • PR og relasjonsledelse
  • Formål med PR
  • PR: metoder og teknikker
  • Media relasjoner
  • Former for PR

Sponsoravtale

  • Vekst og utvikling av sponsing
  • Sponsoringsmål
  • Hvordan sponsing kan fungere
  • Typer sponsing
  • Rollen som sponsor i kommunikasjonsmikset

Direkte markedsføring og personlig salg

  • Veksten i direkte markedsføring
  • Dataens rolle
  • Direkte-respons media
  • Oppgavene til personlig salg
  • Rollen av sosiale medier i personlig salg
  • Strategisk kontoadministrasjon

Salgsfremmende, Field Marketing og Brand Experience

  • Salgsfremmende planer: Målene
  • Retensjonsprogrammer
  • Salgsfremmende: metoder og teknikker
  • Utvalg av feltmarkedsaktiviteter
  • Brand erfaring og hendelser

Brandplassering, utstillinger, pakking og lisensiering

  • Egenskaper og problemstillinger av merkevareplassering
  • Utstillinger og utstillinger
  • Kommunikasjonsdimensjonene til emballasje
  • Licensing

Meldinger og kreativitet

  • Meldingskilde
  • Strukturelle elementer i en melding
  • Meldingsanbefalinger
  • Reklame taktikk
  • Den kreative prosessen
  • Meldingsramme
  • Historiefortelling
  • Brukergenerert innhold (UGC)
  • Sourcing innhold

Media - Prinsipper og praksis

  • Medieklassifisering - etter skjema
  • Medieklassifisering - etter kilde
  • Media klassifisering - etter funksjon
  • Lineære medier
  • Interaktive medier

Sosial, Søk og Andre Interaktive Media

  • Interaktiv medieannonsering
  • Søkemotormarkedsføring
  • Sosiale medier
  • Andre former for interaktive medier

Medieplanlegging: Nå målgrupper

  • Medieblandingen
  • Bytteoppførsel
  • Kjøretøyvalg
  • Nyhetsplanlegging
  • Mediekjøp: blokkplan og automatisering
  • Media kilde effekter

Målgruppe

  • Kommunikasjonsansvarlig
  • Markedsførings- og kommunikasjonsdirektører, ledere, ledere og ansatte.
  • De som ønsker å forstå hvordan merker skaper kommunikasjon og engasjerer publikum i merkevaresamtaler.
  • De som er ansatt av statlige, veldedige, andre ideelle organisasjoner som trenger å kommunisere med en rekke interessenter.
  • De som ønsker å utvikle innsikt i begrunnelsen bak markedsføringen av kommunikasjonsaktiviteter som brukes av organisasjoner.

Læringsutbytte

Etter ferdigstillelse av denne profesjonelle fagkurset, vil du kunne forstå:

  • Den rollen som annonsering spiller i å påvirke våre tanker og oppførsel.
  • Reklame som en selvstendig disiplin.
  • Bruken av salgsprosjekter, og rollen som følelser i reklame.
  • Ulike typer eller former for annonsering.
  • Måter hvor reklame kan brukes strategisk.
  • Problemer knyttet til forbrukergenerert annonsering.
  • Naturen og egenskapene til PR.
  • De viktigste publikum som PR-aktiviteter er rettet mot.
  • Public relations rolle i kommunikasjonsmikset.
  • Måter hvor PR fungerer.
  • Noen av de viktigste metodene og tilnærmingene som brukes av PR.
  • Krisestyringens natur og sammenheng.
  • Hvordan sponsningsaktiviteter har utviklet seg og de viktigste egenskapene til disse kommunikasjonsformene.
  • Grunner til bruk av sponsing og hvilke typer mål som kan settes.
  • Hvordan sponsing kan fungere.
  • Mangfoldet og ulike former for sponsing.
  • Grunner til at sponsing har blitt en viktig del av kommunikasjonsmikset.
  • Nøkkelegenskaper ved direkte markedsføring.
  • Ulike metoder som brukes til å implementere direkte markedsføring.
  • Betydningen av databasen og Big Data i direkte markedsføring og ulike direkte-respons media.
  • Ulike typer, roller og oppgaver for personlig salg.
  • Rollen og utviklingen av sosiale medier innen personlig salg.
  • Egenskaper for strategisk kontoadministrasjon.
  • Verdien og rollen for salgsfremmende kampanjer.
  • Måter hvor salgsfremmende er tenkt å fungere.
  • Fordelene med lojalitets- og retensjonsprogrammer.
  • Ulike salgsfremmende metoder og teknikker.
  • Ideer knyttet til feltmarkedsføring og relaterte aktiviteter.
  • Prinsipper knyttet til merkevaren erfaring.
  • Konseptet og problemene knyttet til merkevareplassering.
  • Forskjellene og betydningen av utstillinger og messer.
  • De viktigste fordelene og ulempene ved bruk av utstillinger som en del av kommunikasjonsblandingen.
  • Rollen og nøkkelegenskapene til emballasje som en form for markedsføringskommunikasjon.
  • Prinsipper knyttet til lisensiering.
  • Betydningen og egenskapene til kildens troverdighet.
  • Ulike måter meldinger kan bygges.
  • Ulike måter som reklameappeller kan presenteres på.
  • Hvordan informasjons- og transformasjonsmotiver kan brukes som taktiske verktøy i en kommunikasjonsplan.
  • Rolle kreativitet og hvordan kreativ prosess håndteres.
  • Hvordan meldingsinnramming, fortellinger og brukergenerert innhold brukes i markedsføringskommunikasjon.
  • Tre hovedveier som medier kan klassifiseres i.
  • Forskjeller mellom lineære og interaktive medier.
  • Trender og primære egenskaper for hver type lineær media.
  • Ulike egenskaper knyttet til interaktive medier, og hvilke interaktive medier gjør det mulig for folk å gjøre.
  • Problemer knyttet til flerkanals kampanjer og mediaens rolle innenfor en detaljhandelskontekst.
  • Dynamikken knyttet til direkte respons media.
  • Hvordan annonsering kan brukes i en interaktiv sammenheng.
  • Søkemotormarkedsføring og hovedtrekkene til både pay-per-klikk og søkemotoroptimalisering.
  • Egenskaper og verdi av markedsføringskommunikasjon gjennom sosiale medier.
  • Kjennetegn knyttet til viral markedsføring, weblogger og microblogging, podcasting og nettsamfunn.
  • Funksjoner av e-postmarkedsføringskommunikasjon og hvordan bruken av SMS, apps, widgets, affiliate markedsføring og forstørret virkelighet kan forbedre markedsføringskommunikasjon.
  • Prinsipper knyttet til medieplanlegging og virkningen av media og publikumsfragmentering.
  • Forskjellige teorier om ulike medier og tilhørende skifteadferd.
  • Nøkkelbegreper brukt i lineær medievalg: rekkevidde og dekning, frekvens, duplisering, ratingpoeng og CPT.
  • Begrepet repetisjon og debatt om effektiv frekvens og planlegging av nyhet.
  • Planlegger problemer relatert til interaktive medier og planlegging.
  • Media kilde effekter som en viktig faktor i media valg, plassering og timing.
Program taught in:
Engelsk

See 131 more programs offered by London Business Training & Consulting »

Last updated September 27, 2018
Dette kurset er Campus based
Startdato
Mars 18, 2019
Juli 22, 2019
Duration
2 uker
Pris
4,045 GBP
Deadline
By locations
By date
Startdato
Mars 18, 2019
Sluttdato
Mars 29, 2019
Application deadline
Startdato
Juli 22, 2019
Sluttdato
Aug. 2, 2019
Application deadline
Startdato
Nov. 2019
Sluttdato
Application deadline
Startdato
Nov. 18, 2019
Sluttdato
Nov. 29, 2019
Application deadline

Mars 18, 2019

Location
Application deadline
Sluttdato
Mars 29, 2019

Juli 22, 2019

Location
Application deadline
Sluttdato
Aug. 2, 2019

Nov. 2019

Nov. 18, 2019

Location
Application deadline
Sluttdato
Nov. 29, 2019