B2B kunde vurdering i asia

Institute For Asia Strategy And Knowledge (I-ASK)

Programbeskrivelse

Les den offisielle beskrivelsen

B2B kunde vurdering i asia

Institute For Asia Strategy And Knowledge (I-ASK)

B2B Kunden Vurdering i Asia

Kursoversikt


Dette to-dagers seminar vil trene deg til å vurdere og behandle kunder i B2B-sektoren i Asia. Kurset lærer deg en strukturert tilnærming for å vurdere produktets egnethet versus konkurrent tilbud, kvantifisere størrelsen på markedene og teste disse markedene uten å ta på for mye risiko. I tillegg gir seminaret en introduksjon til å etablere salgskanaler, forbereder produktlanseringsfrister kampanjer og håndtere relasjoner med dine nøkkelkunder.

&nbsp

&nbsp

Hvorfor skal du delta?


Vurdere kunder i B2B-sektoren, velge en egnet salgsstrategi blant forvirrende alternativer og administrere dine viktigste kunder er avgjørende for din langsiktig suksess og lønnsomhet i Asia.Dette to-dagers seminar utstyrer deg med profesjonelle verktøy for å etablere bærekraftige, effektiv og lønnsom salgskanaler i Asia.

&nbsp

&nbsp

Vil du

&nbsp

  • Identifiser de riktige B2B kunder i Asia?
  • Profil og vurdere dine potensielle kunder?
  • Selg høyere verdiøkende alternativer til dine eksisterende kunder?
  • Overvåke dine kunder og forutse deres behov?
  • Forbedre ditt forhold til viktige kontoer?
  • Etablere en varig salgsstrategi i Asia?
Varighet og pris
Dette kurset er Campusbasert
Start Date
Studiestart
Jan. 2019
Duration
Varighet
2 dager
Heltidsstudier
Price
Pris
2,800 SGD
Information
Deadline
Locations
Malaysia - Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur
Studiestart : Jan. 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen