Read the Official Description

Bedriftens sammenheng med Total Quality Management

Nøkkelinformasjon

  • Emnekode: OPM106B
  • Varighet: 1 uke
  • Avgift: £ 2675

KURSPLAN

Policy Deployment

  • Hva er policyutplassering?
  • Politikkutplasseringsprosessen
  • En kontroll-reflektere-forbedre-gransking-pass (CRISP)
  • Tilnærming til politikkutplassering

Kvalitetskostnad

  • Kategorisering av kvalitetskostnader
  • Samle kvalitetskostnader
  • Noen kostnadsaspekter av produksjonsindustrien
  • Rapportering av kvalitetskostnader
  • Bruk av kvalitetskostnader

Managing People

  • QM og ledelsen av mennesker
  • HR politikk og praksis
  • Medarbeiderens engasjement
  • Organisasjonskultur
  • Integrering

Administrere tjenestekvalitet

  • Tjenestemiljøet
  • Definere tjenestekvalitet
  • Personellens rolle i tjenesteyting
  • Leveringstjeneste

Leverandørutvikling

  • Langsiktig utstedelse av partnerskap
  • Barrierer for å utvikle partnerskap
  • Vilkår for partnerskap
  • Problemene som skal vurderes i partnerskap
  • Prosessen med partnerskap
  • Potensielle vanskeligheter ved å drive partnerskap

Målgruppe

  • Sjefoffiserer, styremedlemmer og instituttleder som ønsker å spille en større rolle i å bestemme kvalitetspolitikken i sine organisasjoner.
  • Ledende ansatte som ønsker å skape den strategiske dialogen, organisasjonsmiljøet, atmosfæren, verdiene og atferden der total kvalitetsstyring (TQM) kan oppnå sitt potensiale.
  • De som ønsker å skape en organisasjonskultur der hver person i hver avdeling er fullt forpliktet til å forbedre sin egen ytelse og er dedikert til å tilfredsstille deres interne kunders behov og fremtidige forventninger.
  • Midt- og førstelinjestyring som ønsker å spille en nøkkelrolle i å sette prinsippene for TQM på plass i den skarpe enden av organisasjonen.
  • industri
  • Ledelseskonsulenter

Læringsutbytte

Etter at du har fullført denne kvalitetsledelsen , vil du kunne forstå:

  • Historien og konseptet med politikkutvikling.
  • En policy implementeringsmodell som gjør det mulig for en organisasjon å på en effektiv måte distribuere sin visjon, oppdrag, mål, mål, mål og midler.
  • Hvorfor kvalitetskostnader er viktige for ledelsen.
  • Hvordan identifisere, samle, analysere, rapportere og bruke kvalitetskostnader til beste fordel.
  • De typiske fallgruvene i kvalitetsprisinnsamling.
  • Behovet for å vurdere "soft-aspects" av TQM.
  • Nøkkelrollen som HR-funksjonen kan spille i utviklingen og suksessen til TQM.
  • Konsekvensene for servicekvalitet i et skiftende forretningsmiljø.
  • Kjennetegn ved service, servicekvalitet GAP-modellen, dimensjoner og determinanter for service- og tjenestemøter og serviceleveranser og personellrollen.
  • Betydningen og rollen i leverandørutvikling i TQM og behovet for å utvikle langsiktige samarbeidspartnere mellom kunde og leverandør.
  • De typiske barrierer i leverandørutvikling.
  • Hvordan organisasjoner skal starte og fremme partnerskapskonseptet.

HVA ER INKLUDERT:

  • 30 timers opplæring i klasserom
  • Apple iPad
Program taught in:
Engelsk

See 131 more programs offered by London Business Training & Consulting »

Last updated September 27, 2018
Dette kurset er Campus based
Startdato
Mars 25, 2019
Juli 29, 2019
Duration
1 uke
Heltid studier
Pris
2,675 GBP
Deadline
By locations
By date
Startdato
Mars 25, 2019
Sluttdato
Mars 29, 2019
Application deadline
Startdato
Juli 29, 2019
Sluttdato
Aug. 2, 2019
Application deadline
Startdato
Nov. 25, 2019
Sluttdato
Nov. 29, 2019
Application deadline
Startdato
Des. 2019
Sluttdato
Application deadline

Mars 25, 2019

Location
Application deadline
Sluttdato
Mars 29, 2019

Juli 29, 2019

Location
Application deadline
Sluttdato
Aug. 2, 2019

Nov. 25, 2019

Location
Application deadline
Sluttdato
Nov. 29, 2019

Des. 2019