Branding forlengelse kurs

IED – Istituto Europeo di Design Rio de Janeiro

Programbeskrivelse

Les den offisielle beskrivelsen

Branding forlengelse kurs

IED – Istituto Europeo di Design Rio de Janeiro

Dette programmet er i portugisisk Lærte

  • School Management lab
  • Type kurs: Extension
  • Portugisisk Språk
  • Koordinator: Marcelo Nacimento, Roberto Muntoreanu
  • Hjem: Mars
  • Dager: tirsdager og tors
  • Timer: 19:30 til 22:30
  • Antall timer: 60h
  • Varighet: 2,5 måneder

GOAL

Kurset tar sikte på forståelse av merkevarebygging, og rollen til fagfolk i strategisk merkevareledelse. Dette kurset gir informasjon for deltakerne å ha en gjeldende visning av Branding og identitet kan utvikle strategier og direkte uttrykk for de merkene vi forvalter, slik at de står på deres referansemarked.

Klassene vil bli undervist av fagfolk med kompetanse anerkjent i markedet, noe som vil bringe data fra virkeligheten av byråer, kunder og store saker. Ideen er å gi studentene en praktisk måte de utfordringer og muligheter knyttet til merkevarebygging.

MÅLGRUPPER

Studenter, nyutdannede eller fagfolk innen design, markedsføring, kommunikasjon, kunst og interessenter som har som mål å utvide sin kunnskap om emnet.

COORDINATION

Marcelo Nascimento

Designer spesialisert seg på design tenkning, UX og strategisk kommunikasjon planlegging. Har lang erfaring i å utvikle strategier for merkevarer, har tjent kunder som FGV, Disney, Bayer, Ticket, oppmerksomme, Coca-Cola og andre store selskaper. Det er en partner and Innovation Manager for BINKY.

Roberto Muntoreanu

Grafisk designer og illustratør med erfaring i kontoadministrasjon, mennesker og merkevarer. Det er i dag partner og kreativ rådgiver for Binky. Gjennom hele sin karriere har deltatt aktivt i kampanjer for Accor Group og senere for Edenred, som ga Top of Mind HR utmerkelser og beste selskapene å jobbe for. Han har tjent klienter fra ulike felt, blant annet, Disney, GSK, Ticket, oppmerksomme, Coca-Cola, Petrobras, Odebrecht, SulAmérica og Helse sekretariatet for Rio de Janeiro.

Studieområder

Fagstoffet:

  • Introduksjon til merkevarebygging - Den strategiske fasen - opptrappingen av merkevareplattform - Brand Arkitektur - Opplev brand - Bygging av visuell og verbal identitet - Merkevareledelse - arketyper - Vesker - Prosjekt Development Group
Denne skolen tilbyr programmer i:
  • Portuguese (Brazil)
Varighet og pris
Dette kurset er Campusbasert
Start Date
Studiestart
Sept. 2019
Duration
Varighet
60 timer
Deltid
Price
Pris
25,950 BRL
Information
Deadline
Locations
Brasil - Rio de Janeiro, State of Rio de Janeiro
Studiestart : Sept. 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Dates