Read the Official Description

Lære teknikker for å analysere og bygge effektive business-to-business markedsføring strategier, og ta bort verktøy for å implementere dem i din bedrift. Senior fakultetet medlemmer fra Kellogg School of Management markedsavdeling lede dette intensive fem dagers seminar som utforsker den grunnleggende og ledende utviklingen i verden av virksomheten markedsføring.

Emner som dekkes i diskusjoner, case-studier, og øvelser inkluderer målretting markedssegmenter og posisjonering marked tilbud, samarbeid og relasjoner, bygge verdier for kunden modeller, effektiv forvaltning av forhandler kanaler, og konstruere responsive prisstrategier og taktikk.

Programmet gir enestående muligheter for å utvide ditt perspektiv og utveksle markedsføring ideer med en internasjonal gruppe av jevnaldrende, og analysere markedsføringsstrategier av ditt eget firma.

Program Content

  • Opprette en markedsorientert bedrift
  • Utvikling av en konkurransedyktig markedsføringsstrategi
  • Building kundeverdi modeller
  • Utvikling av segmentering og posisjonering strategier
  • Administrere marked tilbud
  • Skape og bygge virksomheten merkevarer
  • Utvikle og forvalte nye produkter
  • Administrere priser
  • Styrking forhandler ytelse gjennom kanal po sitioning
  • Bygg og opprettholde relasjoner

Format


Diskusjoner, case-studier, og øvelser sikre maksimal deltakelse og nytte. Hver kveld, vil du arbeide i kollokviegrupper for å forberede øvelser og prosjekter for diskusjon i klassen. Du vil også bruke tid på i løpet av programmet reflektere over og analysere markedsføringsstrategier av ditt eget firma. En omfattende referanse manuelle målinger og program materialer vil tjene som en nyttig ressurs for deg i fremtiden.

Viktige fordeler


I løpet av dette kurset vil du:

  • Øk markedsføringsstrategi analyse ferdigheter
  • Segment bedriftsmarkedet
  • Bygg kundeverdi modeller
  • Utvikle en forståelse av dynamikken i markedsføringsstrategi
  • Konstruer et rammeverk for den nye produktutviklingsprosessen
  • Struktur markedsføringskanaler basert på kundens behov og preferanser
  • Bruk kunde verdifulle e som grunnlag for prisstrategi
  • Vurdere når man skal samarbeide om markedsføring
  • Motta en omfattende referanse manuell av opplesninger og program materialer som vil tjene som en nyttig ressurs for deg i fremtiden

Program taught in:
Engelsk

See 43 more programs offered by Kellogg School of Management at Northwestern University »

Dette kurset er Campus based
Startdato
Sept. 2019
Duration
5 dager
Deltid
Pris
8,850 USD
Deadline
By locations
By date
Startdato
Sept. 2019
Sluttdato
Application deadline
Startdato
Sept. 2019
Sluttdato
Application deadline

Sept. 2019

Location
Application deadline
Sluttdato
Location
Application deadline
Sluttdato