business markedsføring strategi

Kellogg School of Management at Northwestern University

Programbeskrivelse

Les den offisielle beskrivelsen

business markedsføring strategi

Kellogg School of Management at Northwestern University

Lære teknikker for å analysere og bygge effektive business-to-business markedsføring strategier, og ta bort verktøy for å implementere dem i din bedrift. Senior fakultetet medlemmer fra Kellogg School of Management markedsavdeling lede dette intensive fem dagers seminar som utforsker den grunnleggende og ledende utviklingen i verden av virksomheten markedsføring.

Emner som dekkes i diskusjoner, case-studier, og øvelser inkluderer målretting markedssegmenter og posisjonering marked tilbud, samarbeid og relasjoner, bygge verdier for kunden modeller, effektiv forvaltning av forhandler kanaler, og konstruere responsive prisstrategier og taktikk.

Programmet gir enestående muligheter for å utvide ditt perspektiv og utveksle markedsføring ideer med en internasjonal gruppe av jevnaldrende, og analysere markedsføringsstrategier av ditt eget firma.

Program Content

  • Opprette en markedsorientert bedrift
  • Utvikling av en konkurransedyktig markedsføringsstrategi
  • Building kundeverdi modeller
  • Utvikling av segmentering og posisjonering strategier
  • Administrere marked tilbud
  • Skape og bygge virksomheten merkevarer
  • Utvikle og forvalte nye produkter
  • Administrere priser
  • Styrking forhandler ytelse gjennom kanal po sitioning
  • Bygg og opprettholde relasjoner

Format


Diskusjoner, case-studier, og øvelser sikre maksimal deltakelse og nytte. Hver kveld, vil du arbeide i kollokviegrupper for å forberede øvelser og prosjekter for diskusjon i klassen. Du vil også bruke tid på i løpet av programmet reflektere over og analysere markedsføringsstrategier av ditt eget firma. En omfattende referanse manuelle målinger og program materialer vil tjene som en nyttig ressurs for deg i fremtiden.

Viktige fordeler


I løpet av dette kurset vil du:

  • Øk markedsføringsstrategi analyse ferdigheter
  • Segment bedriftsmarkedet
  • Bygg kundeverdi modeller
  • Utvikle en forståelse av dynamikken i markedsføringsstrategi
  • Konstruer et rammeverk for den nye produktutviklingsprosessen
  • Struktur markedsføringskanaler basert på kundens behov og preferanser
  • Bruk kunde verdifulle e som grunnlag for prisstrategi
  • Vurdere når man skal samarbeide om markedsføring
  • Motta en omfattende referanse manuell av opplesninger og program materialer som vil tjene som en nyttig ressurs for deg i fremtiden

Denne skolen tilbyr programmer i:
  • Engelsk
Varighet og pris
Dette kurset er Campusbasert
Start Date
Studiestart
Sept. 2019
Duration
Varighet
5 dager
Deltid
Price
Pris
8,850 USD
Information
Deadline
Locations
USA - Evanston, Illinois
Studiestart : Sept. 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
USA - Midland, Michigan
Studiestart : Sept. 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Dates
Sept. 2019
USA - Evanston, Illinois
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
USA - Midland, Michigan
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen