Bygge merkevare og verdi gjennom bærekraftig forretningspraksis

University of Washington Foster School of Business

Programbeskrivelse

Les den offisielle beskrivelsen

Bygge merkevare og verdi gjennom bærekraftig forretningspraksis

University of Washington Foster School of Business

co-sponset av Michael G. Foster School of Businesss Retail Management Program og Greater Seattle Chamber of Commerce.

Hvorfor driver verdens største forhandlere bærekraft gjennom hele verdikjeden? Hva kan du lære om bærekraftspraksis fra store selskaper som Wal-Mart, Target, Home Depot, IKEA, Starbucks og REI? Hvordan kan bærekraftig politikk påvirke merkevare og forretningsverdi? Hva er de økonomiske og strategiske fordelene med å omfavne bærekraft?

Dette intensive to-dagers seminaret undersøker hvorfor og hvor mange av landets mest vellykkede bedrifter som integrerer bærekraft i sine operasjoner og brandingstrategier. Du vil komme unna med en klar forståelse av de viktigste prinsippene for bærekraft, samt spesifikke verktøy for å begynne å utvikle en plan for din organisasjon. Hvis du allerede har bærekraftig politikk, kan du lære de neste trinnene og hvordan du skal måle effektiviteten på bedriften, samfunnet og den naturlige verden.

Fokuserte emner

Forretningssaken for bærekraft: Fordeler og drivere - Hva er bedriftens fordeler med bærekraft? Hva er drivkraften bak publikums voksende bekymring for samfunnsansvar og bærekraft? Oppdag hvorfor bærekraft blir en del av strategien og driften av noen av de største navnene i virksomheten.


Rammer for forståelse Bærekraft - Identifiser en rekke nyttige, fremtredende mentale modeller og tankeverktøy for å forstå og implementere bærekraft, inkludert: The Natural Step, Natural Capitalism, Vugge-til-Vugge og Bærekraft Management Systems.


Produkt- og forsyningskjede - Forstå offentlighetens voksende bekymring for integriteten til detaljhandelens forsyningskjede - inkludert arbeidspraksis i produksjon av produkt, kjemikalier i både produkter og emballasje, det økologiske fodaftrykket av butikkoperasjoner og utløpet av livet disposisjon av hvert produkt. Disse grunnleggende problemene påvirker den fortsatte lisensen til å operere for mange forhandlere og leverandører.

Store operasjoner og fasiliteter - Flyttingen til mer bærekraftige fasiliteter og butikkoperasjoner er en av de hotteste trender i virksomheten i dag. Enten du driver fra eide eller leide lokaler, må du forstå prinsippene for bærekraftig drift og fasiliteter - inkludert LEED: Ledelse i Energi og Miljødesign - og hvordan du kan dra nytte av dem.


Plukker lavt hengende frukt - Hva er de beste metodene for å realisere tidlige økonomiske gevinster fra bærekraft? Lær grunnleggende miljøeffektivitet - forbedre bunnlinjen mens du reduserer bedriftens økologiske fotavtrykk.


Organisatorisk kulturendring - Hvor mange endringsinitiativer feiler fordi selskaper er ufaglærte i prinsippene og praksisene for effektiv og langvarig kulturendring? Finn ut om effektive metoder for å sikre at forbedringene du implementerer er bærekraftig.


Metrics and Measurement - Du vil vite og kundene dine vil ha bevis: går du virkelig i retning av større bærekraft? Lær om prinsippene og rutinene for å måle fremgang mot bærekraft for å tilfredsstille dine mange interessenter - fra medlemmer av styret til berørte borgere i de samfunnene du opererer.

Fordeler med å delta

Gå tilbake til arbeid utstyrt med nye strategier og verktøy for å:

  • Forstå bærekraftig nødvendighet i dagens marked
  • Lær forretningsmessige verdier og fordeler med bærekraft
  • Integrere bærekraft i merkevarebygging og markedsføring
  • Kjør bedre økonomiske resultater gjennom anvendt bærekraft
  • Mål og kommuniser forretningsverdien av bærekraft
  • Utvikle en effektiv bærekraftstrategi

Hvorfor Bedrifter Sponsor

Organisasjoner som sponser ledere og ledere til å delta i Building Brand & Value Through Sustainable Business Practices-seminaret, får kunnskapen til å realisere verdiskapning, forbedre merkeidentitet og administrere organisasjonsrisiko. Andre fordeler inkluderer evnen til å forbedre kunde- og fellesskapsforhold, samt å jobbe med både leverandører og kunder fra en mer informert basis av bærekraftspraksis og know-how.

Målgruppe

  • Ledende ansatte i organisasjoner ansvarlig for fortsatt suksess, lønnsomhet og langsiktig overlevelse av deres selskap
  • Retailforvaltere ansvarlig for implementering av bedriftsstrategi, samt å reagere på utviklende forbrukers smak og forventninger
  • Brandledere, produktdesignere og markedsførere som ønsker å kommunisere verdien av bærekraft
  • Profesjonelle rådgivere, for eksempel advokater og regnskapsførere, som trenger å forstå de endrede standarder for ansvarlig detaljhandel praksis
  • Eiendomsutviklingsledere og entreprenører som ønsker å forstå den voksende bevegelsen mot bærekraft i detaljhandel, inkludert trenden mot LEED-standarder i både frittstående og leasinglokaler
Denne skolen tilbyr programmer i:
  • Engelsk
Varighet og pris
Dette kurset er Campusbasert
Start Date
Studiestart
Mars 2019
Mai 2019
Duration
Varighet
2 dager
Deltid
Price
Pris
1,650 USD
Information
Deadline
Locations
Sør-Korea - Seoul, Seoul
Studiestart : Mars 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
USA - San Francisco, California
Studiestart : Sept. 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
USA - Seattle, District of Columbia
Studiestart : Mai 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Dates
Mars 2019
Sør-Korea - Seoul, Seoul
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Mai 2019
USA - Seattle, District of Columbia
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Sept. 2019
USA - San Francisco, California
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen