Kurs i SMC - Service Management Compact

Generelt

Programbeskrivelse

Med profesjonell service til kundetilfredshet og driftseffektivitet.

De som tar ansvar trenger lederegenskaper for å kunne realisere oppgaver som er betrodd dem profesjonelt og vellykket. I tillegg kan kompetanse bygges opp, for eksempel utvikling og markedsføring av en tjenesteportefølje, intern og ekstern kunde, inntekts- og kostnadsstyring, utvikling av ekspertise og kontroll av tjenester. Dette bygger fagkunnskap.

Så hvis du ønsker å drive servicevirksomhet, bygge nye forretningsområder, intensivere kundeforhold og lede teamet på en vellykket måte, trenger du spesifikke lederegenskaper som inkluderer å jobbe konseptuelt og kjenne til gearing for vekst.

fordeler

Win-win-situasjon: Dette er hvordan ansatte og bedrifter drar fordel av SBM-kurset.

Slik har de ansatte fordeler:

Dette ukens opplæringskurs støtter deg i den operative servicevirksomheten, spesielt med tanke på kundetilfredshet og kostnadseffektivitet i servicevirksomheten. Ledelseskunnskapen og implementeringsverktøyene som kreves for moderne tjenestepraksis blir systematisk og kompakt formidlet og gjort håndgripelige basert på utviklingen av et konsept for ditt ansvarsområde. På denne måten blir implementeringen i ditt eget praktiske arbeid intensivt forberedt.

Deltakerne rapporterer:

"Seminaret Service Management Compact har gitt meg mange nye innsikter og ideer for arbeidet mitt."

”SMC kutter alle temaene i tjenesten på veldig kort tid, det var avgjørende for meg å velge dette. Spesielt interessant var tjenesteplanleggingen og servicestrategien ... bedriftsnummer også. Det jeg forventet ble oppfylt. ”

“For meg var tilnærmingen innen ledelse, økonomi og kontrollerende spennende. Dagens serviceleder kombinerer mye med hverandre. Det jeg forventet ble fullt oppfylt. ”

Slik drar fordeler:

  • Styrking av kompetansen til ansatte i deres spesifikke funksjoner og roller
  • Økt effektivitet og effektivitet i daglige prosesser
  • Konkurransefortrinn gjennom sertifiserte servicemedarbeidere
  • Forretningsstyring av tjenesteområder fremmer vekst og overskudd
  • Metoder og prosedyrer for å optimalisere serviceorganisasjonen brukes

Kursinnhold

Tjeneste er din virksomhet: Med dette kursinnholdet behersker du det mesterlig.

  • Styrking av strategiske og konseptuelle evner
  • Utvikling av beslutningsmyndighet for økonomisk styring
  • Fremme kreativitet og vilje til å ta ansvar for nye løsninger
  • Utvikling av et servicekonsept for ditt eget område basert på 9P-strukturen
  • Introduksjon av nye tjenester i eksisterende organisasjoner
  • Kontrollerende instrumenter for effektiv servicestyring

Du opplever en interessant og intensiv erfaringsutveksling med trenere og kursdeltakere fra andre selskaper og bransjer - ofte varer nettverket lenge etter kurset. Trenerenes intensive tekniske støtte gjør det mulig at også dine individuelle spørsmål kan behandles. Etter bestått avsluttende eksamen og fullført det tilhørende servicekonseptet for ditt ansvarsområde, vil du motta et sertifikat fra ISS ServiceAcademy.

metodikk

Frontale leksjoner var i går! Casestudier, prosjektarbeid og Co. er i dag!

  • Blandet læringskonsept (webinarer og klasseromsopplæring)
  • Keynote-taler og dialogorienterte forelesninger
  • Plenumsdiskusjon og aktiv erfaringsutveksling
  • Daglig overføring av det respektive treningsinnholdet til egen praksis
    • overføringen av de 9 P-er til din egen praksis
    • behandlingen av Service Business Model Canvas
    • den systematiske utviklingen av ditt eget servicekonsept
  • Individuelt arbeid og gruppearbeid
  • Casestudier, rollespill
  • På forespørsel individuell konsultasjon og coaching

Hvem er kurset for?

  • Ansatte som har ansvar for den operative tjenestevirksomheten i forskjellige markeder og regioner
  • Ansatte som administrerer outsourcede servicepartnere og som ønsker å være ansvarlig for kundetilfredshet
  • Ansatte som ønsker å generere nye innovasjoner i tjenesten
  • Ledere med erfaring fra teknisk servicefelt
  • Tidligere deltakere i den "sertifiserte distributørtjenesten"
  • Deltakere som deltar på SMC som den første modulen i Certified Service Business Manager-lederkurset

Høyttalere og trenere

Foredragsholderne og coachene ved ISS International Business School of Service Management er aktive ledere, gründere og konsulenter med mange års serviceerfaring.

Våre tjenester

Personlig tilbakebetaling, avkastning på investeringen - det kan du forvente og mer!

  • Kursdeltakelse og nettverk
  • Kursdokumenter
  • Drinker og lunsj
  • Skriftlig eksamen
  • Veiledning i utviklingen av ditt eget servicekonsept
  • Ledsager deltakerne og mentorene / mestrene fra selskapet over 4 uker etter klasseromsopplæringen
  • Sertifikateksamen

IHR Investment

Engasjement, eksamener, honorarer: hva du investerer i kurset.

Din tid til å delta i de fem dagene tilstedeværelse samt forberedende og oppfølgende aktiviteter og personlig arbeid i løpet av kursperioden.

Dette inkluderer spesielt arbeidet med det påfølgende servicekonseptet for ditt eget selskap. Den medfølgende utviklingen av tjenestekonseptet sikrer også tilbakebetalingen for investeringsforetaket i det videreførte selskapet.

Kurs
5 dager intensiv klasseromsopplæring € 3 680,00 pluss moms

sertifisering
Avsluttende eksamen, veiledningsutviklingstjenestekonsept € 1.200,00 pluss moms

Merk: Den egen læringskurven lønner seg! Kontakt oss for separate forhold når du deltar / bestiller flere kurs.

Business Networking Package

Business Networking-pakken er valgfri og inkluderer individuell støtte fra deltakeren gjennom hele løpetiden. Kveldsarrangementer med kursdeltakere og overnatting på samme hotell fremmer nettverk mellom deltakerne og øker motivasjonen. Denne pakken ble utviklet for helhetlig læring og har vist seg å være et verdifullt supplement til kurset.
Prisen er underlagt svingninger på grunn av arrangementet og hotellvalget og kommuniseres individuelt.

sertifisering

Den siste dagen blir det en skriftlig eksamen med åpne og flervalgsspørsmål. To uker etter klasseromsopplæring begynner utviklingen av ditt eget praktiske servicekonsept. Dette varer fire uker og støttes aktivt av ISS Business School og evalueres til slutt. Etter bestått avsluttende eksamen og vellykket utvikling av sitt eget servicekonsept, får deltakerne et sertifikat fra ISS ServiceAcademy.

Med sertifikatet for kurset “Service Management Compact” beviser kandidatene at de har tilegnet seg nødvendig kunnskap og ferdigheter for å optimere og lønnsomt samkjøre eksisterende ressurser med behovene og referansene til kundene og markedet.

Kursene er sertifisert siden 1992, siden 2009 av ISS ServiceAcademy. Den høye kvaliteten og aktualiteten til sertifikatkursene sikres av rådgivende styre for ISS ServiceAcademy.

Sist oppdatert November 2019

Om skolen

The courses and trainings ISS offers focus on strengthening and developing companies where service already does or will play a crucial role as part of their business. Nationally and internationally, w ... Les mer

The courses and trainings ISS offers focus on strengthening and developing companies where service already does or will play a crucial role as part of their business. Nationally and internationally, we accompany companies in transformation projects offering assessment, consultation and development projects as well as management trainings. Minimér