Diplom I Flyselskapet Kundeservice

Airtravel Aviation Academy

Programbeskrivelse

Les den offisielle beskrivelsen

Diplom I Flyselskapet Kundeservice

Airtravel Aviation Academy

Diploma i Airline Kundeservice

Dette kurset tar sikte på å gi deg kunnskap og ferdigheter for å representere selskapet på kundene, kommunikasjon med kunder og gi generell og spesifikk informasjon. Du vil dra med kunnskap og analyse av dagens rettslige rammer og regler som regulerer ulike deler av luftfarten. Du vil også være i stand til å anvende alle de eksisterende forskrifter og retningslinjer i selskapet. Håndtering kommersiell korrespondanse, holde av statistikk og korrigerende tiltak for forbedring av tjenestene som tilbys.

Kursmoduler

  • Standard på kundeservice (Bak frontlinjen -Hva er kunde -Kunden forventning om service - De høye kostnadene ved å miste en kunde)
  • Kommunikasjons ferdigheter
  • Kundekontakt Techniques (Personal & selvpresentasjon-Forbereder skritt for å få kunden -Telefon kommunikasjon)
  • Sosiale stiler og Tact (Personality-Flexing strategier-kulturelle forskjeller)
  • Takle Klager (Bare grunn til Klage hvorfor kunden klage-Hvordan håndtere klager riktig)
  • Managing Stress
  • Nye trender i kundeservice (Internett Revolution-kunde og e-post)

Karrieremuligheter

Innehavere av kundeservice, karriere i Utenriks og Kypros flyselskaper, med mulighet, i kombinasjon med diplom fra Harvard Ledelsen videre karriere i næringslivet.

Denne skolen tilbyr programmer i:
  • Engelsk
Varighet og pris
Dette kurset er Campusbasert
Start Date
Studiestart
Sept. 2018
Duration
Varighet
Heltidsstudier
Information
Deadline
Locations
Kypros - Strovolos, Nikosia
Studiestart: Sept. 2018
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Dates
Sept. 2018
Kypros - Strovolos, Nikosia
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen