Diplom i Business - Markedsføring (Co-op)
Fanshawe College
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
London, Canada
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning, På universitetsområdet
Varighet
2 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
CAD 7 832 *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* 2,202,21 dollar / termin: total avgift for kanadiske studenter. USD 8 167,94 / termin: total avgift for internasjonale studenter per termin. De faktiske kostnadene for 2020/21 blir fortsatt bestemt
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Fanshawe Business - Marketing-programmet vil hjelpe deg med å bygge et sterkt grunnlag for å få tilgang til en rekke forskjellige karriereveier. Fra og med grunnleggende markedsføring, vil du dekke både teori og praktisk anvendelse av kundeanalyse, segmentering og målretting; integrert markedskommunikasjon; pris- og distribusjonsstrategier; og produkt- og serviceutvikling og styring. Tilgjengelig i tradisjonelt format i klassen med september, januar, februar og mai.
Kooperativ utdanning er en prosess som kombinerer studiene dine med betalt, relatert arbeidserfaring. Fanshawe vil være der for å hjelpe deg med å finne den rette virksomheten som passer din drøm. Du har tilgang til konsulenter som vil levere klasser, veilede og gi deg råd når du går fra klasserommet til den virkelige forretningsverdenen.
Det er muligheter for å overføre til Business Administration - Markedsføring avansert diplom eller Høgskolen Bachelor of Commerce (Digital Marketing) grad på Fanshawe. Ytterligere detaljer er tilgjengelig i denne Digital Marketing Pathways veiledningen.
Du kan også være kvalifisert til å fullføre et studieprogram på mange andre post-sekundære institusjoner eller utfylle ditt diplom med et utdannet sertifikat som tilbys på Fanshawe College . Interessert i reise til utlandet? Det kan du også gjøre. I næringslivet er mobilitet ofte nøkkelen til suksess.
Dette programmet er akkreditert av Co-operative Education and Work Integrated Learning Canada. Denne akkreditering representerer høyest prestasjonsnivå for samarbeidsutdanningsprogrammer i Canada og anerkjenner Fanshawes engasjement for fortreffelighet.
Annen informasjon
- Programmet Business-Marketing (Co-op) deler et felles første nivå med alle business diplom programmer i Lawrence Kinlin Business School som gir mulighet for programoverføring, uten tap av kreditt, etter nivå 1.
- Nyutdannede fra den toårige Business - Marketing (Co-op) Ontario College Diploma programmet kan søke om programoverføring til Bedriftsøkonomi - Markedsføring Ontario College Advanced Diploma Program eller Honours Bachelor of Commerce (Digital Marketing) Degree Program. "Søknad om programoverføring" skjemaer er tilgjengelig fra Riksrevisjonens kontor, Rom E1012.
- Alle programnivåene blir tilbudt om høsten og vinteren, slik at studentene kan fortsette å utvikle seg for å imøtekomme personlige behov eller co-op utdanning. Nivå 1, 2 og 3 løper på sommeren.
- Studenter som går inn i nivå 1 av programmet i januar, forventes å gå videre til nivå 2 av programmet i sommermåned. Studenter som går inn i nivå 1 av programmet i februar eller mai, vil fortsette til nivå 2 av programmet i september.
- Nyutdannede kan være kvalifisert for opptak til følgende Graduate Certificate programmer i Lawrence Kinlin Business School: Agri-Business Management, Human Resources Management, International Business Management, Logistikk og Supply Chain Management, Markedsføring, Operations Management, Professional Financial Services, eller Prosjektledelse. Graduate Certificate programmer leverer en spesialisert profesjonell læreplan i to fire måneders nivåer.
- Dette programmet er kvalifisert for behandling av college til college overføring av studiepoeng under Ontario Provincial ONCAT avtale.
Samarbeidsprosjekt
For å være kvalifisert for samarbeid, må studentene opprettholde en 2,5 GPA og være faglig fullført ved oppstart av samarbeidstid.
Dette er et toårig samarbeidsprogram. Studenter som oppfyller både faglige og samarbeidskrav i programmet vil være kvalifisert til å uteksaminere med et Co-op Endorsed Diploma. Mer informasjon om kooperativ utdanning finnes på www.fanshawec.no/co-op.
Søkere som søker et ikke-Co-op-godkjent Diploma, bør søke på Business-Marketing programmet, Programkode BMK1.
Læringsutbytte
Den utdannede har pålidelig vist evne til å:
- Bidra til utvikling av en integrert markedskommunikasjonsstrategi * for markedsføring * produkter *, konsepter, varer eller tjenester basert på et identifisert målmarked.
- Bidra til utviklingen av prisstrategier som tar hensyn til opplevd verdi, konkurransepress, bedriftsmål og kostnadsanalyse *.
- Bidra til utvikling av strategier for effektiv og effektiv distribusjon av produkter *, konsepter, varer og tjenester.
- Bestem strategier for å utvikle nye og modifiserte produkter *, konsepter, varer og tjenester som svarer til utviklende markedsbehov.
- Analyser resultatene av markedsføringsaktiviteter ved å bruke kriterier relatert til budsjettert salg, kostnader, fortjeneste og andre passende kriterier.
- Bidra til utviklingen av en markedsførings * plan inkludert markedsføring * mål, markedsføringsmiks *, markedsføringsstrategier *, budsjettmessige hensyn og evalueringskriterier.
- Utvikle strategier for å etablere effektive arbeidsforhold med klienter, kunder *, forbrukere *, medarbeidere, veiledere og andre.
- Kommuniser markedsføring * informasjon overbevisende og nøyaktig i muntlige, skriftlige og grafiske * formater.
- Analyser levedyktigheten av markedsføring * produkter *, konsepter, varer eller tjenester i et internasjonalt marked eller markeder.
- Delta i å utføre markedsundersøkelser * for å gi den informasjonen som trengs for å ta markedsføringsbeslutninger.
- Utvikle personlige faglige utviklingsstrategier og planer for å styrke ledelse, lederegenskaper og markedsføring * kompetanse.
- Delta i utviklingen av en forretningsplan.
- Bruk prinsippene for forretningsetikk og samfunnsansvar.
- Bruk profesjonelle salgsteknikker for å gjøre et salg.
- Tilpass deg og bruk forskjellige og skiftende teknologier, systemer og dataprogrammer som brukes i markedsføringsmiljøer.
kurs
Nivå 1
Ta alle de følgende obligatoriske kursene:
- ACCT-1100 prinsipper for regnskap 1
- WRIT-1032 Årsak og skriving 1
- MKTG-1012 Prinsipper for markedsføring 1
- MATH-1052 Business Math
- BUSI-1060 strategier for suksess
- BUSI-1005 Introduksjon til forretningsprosesser
- COOP-1020 Kooperativ utdanning Sysselsetting Prep
Nivå 2
Generell utdanning - Ta et valgfritt 3-studiepoeng Generell utdanning
Ta alle de følgende obligatoriske kursene:
- MKTG-1028 Sekundær markedsundersøkelse
- MKTG-1054 Prinsipper for reklame og merkevarebygging
- MKTG-1094 Markedsføringspresentasjoner
- COMP-3077 Excel for forretningsadv
- ECON-1005 Økonomi 2
Nivå 3
Ta alle de følgende obligatoriske kursene:
Gruppe 1
- COMM-3020 Profesjonell kommunikasjon
- MKTG-3033 Advertising: Emerging & Traditional
- MKTG-3007 Selge grunnleggende
- MKTG-1055 Marketing Metrics
- COMP-1413 Adobe Suite for Business
Gruppe 2
- Ta MGMT-1209 eller INNV-1001 eller ECON-1002
Studentene vil bli påmeldt et av følgende kurs:
- MGMT-1209 eller INNV-1001
- MGMT-1209 Samfunnsansvar og etikk
- INNV-1001 innovasjonsapplikasjoner
- ECON-1002 Økonomi 1
Nivå 4
Generell utdanning - Ta et valgfritt 3-studiepoeng Generell utdanning
Ta alle de følgende obligatoriske kursene:
- MKTG-1095 Digital markedsføring
- MKTG-3032 Strategisk markedsføring og markedsføringsplan
- MATH-1080 Statistikk for markedsføring
- MGMT-3041 organisatorisk atferd
- MKTG-1093 Markedsføring av sport, underholdning og begivenheter
- MGMT-3058 Detaljhandel og e-handel
Generell utdanning - valgfag
- Ta 6 Generelle utdanningskreditter - Normalt tatt i nivå 2 og 4
Program Residency
Studentene må fullføre minimum 19 studiepoeng i dette studiet ved Fanshawe College å oppfylle kravet til bostedsprogrammet og oppgradere fra dette studiet. PhotoMIX-Company / Pixabay
Opptakskrav
- OSSD med kurs fra College (C), University (U), University / College (M), eller Open (O) stream med :
- Enhver grad 12 engelsk (C) eller (U)
- Matematikk * en av :
- Enhver grad 12 matematikk (C) eller (U)
- Enhver grad 11 matematikk (C), (U) eller (M)
(Merk: minimum sluttkarakter på 60 kreves for ethvert matematikkurs i klasse 11)
eller
- Akademisk og karriere inngang sertifikat (ACE)
eller
- Ontario High School Equivalency Certificate (GED) og :
- Matematikk * en av :
- Enhver grad 12 matematikk (C) eller (U)
- Enhver grad 11 matematikk (C), (U) eller (M)
(Merk: minimum sluttkarakter på 60 kreves for ethvert matematikkurs i klasse 11)
eller
- Eldre søker med stående i de obligatoriske kursene og karakteren som er angitt ovenfor
Merk:
* Søkere som mangler den nødvendige matematikken, kan fremdeles oppnå kvalifisering for opptak ved å fullføre passende oppgradering før.
Engelsk Språkkrav
Søkere hvis første språk ikke er engelsk, vil bli pålagt å demonstrere ferdighet på engelsk ved en av følgende metoder:
- En grad 12 College Stream eller University Stream engelsk kreditt fra en Ontario Secondary School, eller tilsvarende, avhengig av programmets opptakskrav
- Test av engelsk som fremmedspråk (TOEFL) -test med en minimumsscore på 79 for den Internett-baserte testen (iBT), med testresultater i løpet av de to siste årene
- International English Language Testing System (IELTS) Akademisk test med en samlet poengsum på 6,0 uten poengsum mindre enn 5,5 i noen av de fire bandene, med testresultater i løpet av de to siste årene
- Kanadisk faglig engelsk språk (CAEL) test med en samlet score på 60 uten poengsum mindre enn 50 i noen av de fire gruppene, med testresultater de siste to årene
- Pearson Test of English Academic (PTE) med minimum score på 53, med testresultater de siste to årene
- En Cambridge engelsk test (FCE / CAE / CPE) med en samlet poengsum på Cambridge English Scale of 169 uten språkkunnskap mindre enn 162, med testresultater de siste to årene
- En engelsk språkevaluering (ELE) ved Fanshawe College med en minimumssats på 70% i alle seksjoner av testen, med testresultater de siste to årene
- Fanshawe College ESL4 / GAP5 studenter: Minimumsklasse på 80% i ESL4 / GAP5 nivå 8, 75% i ESL4 / GAP5 nivå 9 eller 70% i ESL4 / GAP5 nivå 10
Anbefalt faglig forberedelse
- Any Grade 11 eller Grade 12 Business Studies (C), (M), eller (O)
- Grad 12 Business and Technological Communication (O)
- Akademisk og karriereopptak sertifikat (ACE): Business matematikk kurs og Computer Skills kurs
- Søkere som ikke oppfyller de oppgitte opptakskravene til Business - Marketing (Co-op) -programmet, skal søke på det ettårige Business Fundamentals Ontario College Certificate-programmet, programkode BFS2. Business Fundamentals-programmet anbefales for studenter som trenger eller ønsker akademisk oppgradering, spesielt i matematikk og engelsk, før de fortsetter et diplomstudium. Studenter som fullfører Business Fundamentals-programmet, kan være kvalifisert for opptak til nivå 2 av et toårig forretningsdiplomprogram ved Fanshawe College .
Anbefalt personlig forberedelse
- Sterke mellommenneskelige ferdigheter
- Evne til å jobbe selvstendig og i et lagmiljø
- Sterke analytiske ferdigheter
Avansert Stående
Søkere kan søke om avansert stående på grunnlag av tidligere akademisk prestasjon ved en annen institusjon og / eller forutgående vurdering og anerkjennelse (PLAR). Avansert status kvalifiserer søkeren for direkte oppføring til et andre eller høyere nivå av programmet.
Søkers utvalgskriterier
Hvor antall kvalifiserte søkere overstiger ledig plass i programmet, vil søkerens utvalgskriterier være:
- Preferanse for faste innbyggere i Ontario.
- Mottak av søknad innen 1. februar (Etter denne datoen vil Fanshawe College vurdere søkere på førstemann til mølla til programmet er fullt).
- Prestasjon i opptakskravene.
Karrieremuligheter
Graduate of the Business - Marketing (Co-op) -programmet er forberedt på en markedsføringskarriere i alle sektorer (f.eks. Industri, detaljhandel, helsehjelp, utdanning, ikke-for-profit, myndigheter) og innen flere felt (f.eks. Salg, detaljistledelse, reklame, merkevareledelse, sports- og begivenhetsmarkedsføring, markedsundersøkelser, styring av kunderelasjoner). Nyutdannede er egnet til en rekke inngangsposisjoner, inkludert markedsansvarlig, markedsassistent, salgsassistent, salgsrepresentant, merchandiser, reklamekoordinator, mediekjøper, kontoombud og markedsundersøkelse.
Galleri
Programresultat
Kandidaten har pålitelig demonstrert evnen til å:
- Bidra til utviklingen av en markedsplan som vil møte behovene eller målene til en bedrift eller organisasjon;
- Bidra til utviklingen av en integrert markedskommunikasjonsplan for et produkt, konsept, vare og/eller tjeneste basert på et identifisert markedsbehov eller mål;
- Bidra til utvikling av nye og/eller modifiserte markedsføringskonsepter, produkter, varer og/eller tjenester som svarer til markedsbehov;
- Bidra til utvikling av strategier for effektiv og effektiv plassering/distribusjon av et produkt, en vare og/eller en tjeneste for å svare på et marked i utvikling;
- Bidra til utvikling av strategier knyttet til prissetting av et produkt, en vare og/eller tjeneste;
- Analysere levedyktigheten til et konsept, produkt, vare og/eller tjeneste i lokale, nasjonale eller globale markeder;
- Delta i å gjennomføre markedsundersøkelser for å gi informasjonen som trengs for å ta markedsføringsbeslutninger;
- Formidle markedsføringsinformasjon overbevisende og nøyaktig, i muntlige, skriftlige, grafiske og interaktive medieformater;
- Planlegg, klargjør og lever en salgspresentasjon eller pitch for å møte kundens behov;
- Utvikle strategier med kunder, kunder, forbrukere, medarbeidere, veiledere og andre for å opprettholde og utvikle arbeidsforhold;
- Utvikle lærings- og utviklingsstrategier for å forbedre faglig vekst i feltet;
- Bruke gründerstrategier for å identifisere og svare på nye karrieremuligheter som kan inkludere kontraktsansettelser og initiativer for selvstendig næringsvirksomhet;
- Operere innenfor et rammeverk av organisasjonens retningslinjer og praksis, når du driver virksomheten til organisasjonen.
Opptak
Læreplan
Samarbeidsmuligheter
Bedriftsmarkedsføringsprogrammet tilbyr en samarbeidende utdanningskomponent, som gir studentene muligheten til å få uvurderlig førstehåndserfaring innen deres valgte felt. Her er noen samarbeidsjobber som har startet karrieren til noen Business – Marketing (Co-op)-studenter før de til og med ble uteksaminert!
Video Game Business Development Associate - utvikle nye relasjoner og forretningsforbindelser, skrive salgsforslag og prosjektoversikter, og representere selskapet på bransjearrangementer over hele verden.
Markedsføring og annonsering - bygg videre på selskapets online tilstedeværelse og implementer annonsekampanjer for å utvide virksomheten.
Territory Sales Rep - selger og leverer et stort volum av produkter i samsvar med spesifikke kundeavtaler samtidig som de oppfyller månedlige salgskvoter.
Kurs
Nivå 1
Ta alle følgende obligatoriske kurs:
- ACCT-1100 ---- Regnskapsprinsipper 1
- WRIT-1032 ---- Grunn og skrivevirksomhet 1
- MKTG-1012 ---- Markedsføringsprinsipper 1
- MATH-1052 ---- Business Math
- BUSI-1060 ---- Strategier for suksess
- BUSI-1005 ---- Introduksjon til forretningsprosesser
- COOP-1020 ---- Co-operative Education Sysselsettingsforberedelse
Nivå 2
Generell utdanning - Ta et 3-studiepoengs valgfag for generell utdanning.
Ta alle følgende obligatoriske kurs:
- MKTG-1028 ---- Sekundær markedsundersøkelse
- MKTG-1054 ---- Prinsipper for annonsering og merkevarebygging
- MKTG-1094 ---- Markedsføringspresentasjoner
- COMP-3077 ---- Excel for Business Adv
- ECON-1002 ---- Økonomi 1
Nivå 3
Ta alle følgende obligatoriske kurs:
Gruppe 1
- COMM-3020 ---- Profesjonell kommunikasjon
- MKTG-3033 ---- Reklame: fremvoksende og tradisjonell
- MKTG-3007 ---- Selger Fundamentals
- MKTG-1055 ---- Markedsføringsmålinger
- COMP-1413 ---- Adobe Suite for Business
Gruppe 2
Studentene vil bli registrert på ett av følgende kurs:
MGMT-1209 eller INNV-1001 eller ECON-1005
- MGMT-1209 ---- Bedriftens samfunnsansvar og etikk
- INNV-1001 ---- Innovasjonsapplikasjoner
- ECON-1005 ---- Økonomi 2
Nivå 4
Generell utdanning - Ta et 3-studiepoengs valgfag for generell utdanning.
Ta alle følgende obligatoriske kurs:
- MKTG-1095 ---- Digital markedsføring
- MKTG-3042 ---- Strategisk markedsføring og markedsføringsplan
- MATH-1080 ---- Statistikk for markedsføring
- MGMT-3041 ---- Organisasjonsatferd
- MKTG-1056 ---- Sport, underholdning og eventmarkedsføring
- MGMT-3058 ---- Detaljhandel og e-handel
Generell utdanning - Valgfag
Ta 6 studiepoeng for generell utdanning - Vanligvis tatt på nivå 2 og 4
Program Residency
Studenter må fullføre minimum 19 studiepoeng i dette programmet på Fanshawe College for å oppfylle programmets residenskrav og oppgradere fra dette programmet
Karrieremuligheter
Nyutdannede fra Fanshawes Business–Marketing-program kan forfølge en karriere innen salg, detaljhandel, reklame, merkevareledelse, sport og eventmarkedsføring, kundeforholdsstyring eller markedsundersøkelser. Nyutdannede har kunnskapen og ferdighetene til å begynne i en rekke stillinger på inngangsnivå, inkludert markedsansvarlig, markedsassistent, salgsassistent, salgsrepresentant, merchandiser, reklamekoordinator, mediekjøper, kontorepresentant og markedsforsker.
Her er noen eksempler på karrieremuligheter for nyutdannede fra Fanshawes Business–Marketing-program:
Assistent for sosiale medier
Støtt innsats for å øke vekst og merkevaretilhørighet ved å engasjere målgrupper og markeder gjennom innlegg og arrangementer på sosiale medier.
Innholdsspesialist
Forbered engasjerende tekst og bilder for å promotere programmer, markedsføringsaktiviteter og innsamlingsarbeid.
Spesialist i sosial endring
Vær en endringsagent ved å levere bevisbaserte sosiale markedsføringskampanjer som fremmer reduksjon av tobakksbruk, LHBTQ+-rettigheter og urfolks- og minoritetsopplevelser.
Studentuttalelser
English Language Requirements
Sertifiser dine engelskkunnskaper med Duolingo English Test! DET er en praktisk, rask og rimelig online engelsktest akseptert av over 4000 universiteter (som dette) rundt om i verden.