Diplom I Kommersiell Ledelse Og Salg (Porto)

IPAM

Programbeskrivelse

Les den offisielle beskrivelsen

Diplom I Kommersiell Ledelse Og Salg (Porto)

IPAM

Om Wiki

Dette er virkeligheten i dagens virksomhet: mer konkurransedyktige markeder, forretningsforstyrrelser, digital akselerator, permanent forandring og spesielt to krefter som i stadig større grad definerer samfunn og næringsliv:

  1. Integrasjonen mellom strategi og utførelse;
  2. Salgsarbeidet forbedrer, som gjøres gjennom digitale plattformer, nemlig e-handel og markedsplasser.

Denne PG i Kommersiell og Salgsledelse gir kontakt med praktiske verktøy, innrammet av den nyeste kunnskapen og forespørsler i saken, slik at salget og hvem som jobber i dem, antar den relevansen markedet krever i dag for sin funksjon. Dessuten, som Daniel Pink sier: "Vi er alle i salg"; det vil si den viktigste rollen som salg i dag, er dette PG ikke bare rettet mot salgsfagfolk, men også til alle som jobber i de ulike organisasjonene, siden direkte eller direkte alle har en salgsrolle, forhold til kunder , i syntese med organisasjonens lønnsomhet. Å administrere ved salg og ikke bare av kostnader, vil alltid være den beste måten å administrere organisasjonene på, det vil si, eller kan være permanent, dette vil alltid være midlertidig.

Endelig er flere og flere bedrifter "momentum" der resultatene materialiseres, strategien uten kjøring spiller ingen rolle, og gjennomføringen er momentum, "momentum" er nesten alltid realisert samtidig som "salg". Det er slik.

Pedagogisk metodikk

Gjennom forskerutdanningen og i forskjellige moduler benyttes følgende metodikker;

Aktive metoder med case-studier, praktisk arbeid av gruppe og individ, blant annet gjennomføring av et prosjekt for bygging av en markedsføringsplan;

Eksponiv metode.

mottakere

Dette programmet er ment for fagfolk som ønsker å utvikle sin kunnskap og ferdigheter på en integrert måte i salg og markedsføring:

  • Profesjonelle med ledelsesansvar.
  • Markedsføring Professionals (mellom og høyere nivåer);
  • Trade Marketing Professionals (mellom og høyere nivåer);
  • Profesjonelle i kontakt med klienten.
  • Ansvarlig for salgsprosessen på digitale plattformer
  • Kommersielle direktører;
  • Salgsdirektører;
  • Salg Chiefs;
  • Salgsledere;
  • Salgsrepresentanter;
  • Kontoforvaltere;
  • Kategori Ledere;
  • Personer som av personlige grunner og / eller fagfolk ønsker å gjøre karriere omskoling, raskt å skaffe seg kommersielle og markedsføringsevner.

Studieplan

KURRISKE ENHETER

Modul 0

  • Kommersiell Direksjon og Salgstoppmøte

Modul 1 - Markedsføringsledelse

  • Markedsføringsledelse
  • Webmarkedsføring

Modul 2 - Forvaltning av store kontoer og handelsmarkedsføring

  • Stort kontoadministrasjon
  • Trade Marketing

Modul 3 - Salgsadferd

  • Salgscoaching og Neuro-Lingvistisk Programmering (NLP)
  • Ledelse: Myke eller harde ferdigheter?

Modul 4 - Kommersiell retning

  • Kommersiell direktør Fernando Martins Pedro Aguiar
  • Målretting, CRM og målretting
  • Ledelse og animasjon av kommersielle lag
  • Finans anvendt til kommersiell ledelse
  • Avansert handel
  • E-handel
  • Sosial salg
  • Eksporter Carlos Guerra

Modul 5 - Prosjekt

  • Forretningsplan / Markedsføringsplan

seminar

  • Erfaring for livet
Denne skolen tilbyr programmer i:
  • Portugisisk


Sist oppdatert August 12, 2018
Varighet og pris
Dette kurset er Campusbasert
Start Date
Studiestart
Okt. 2018
Duration
Varighet
9 måneder
Deltid
Information
Deadline
Locations
Portugal - Porto, Porto District
Studiestart : Okt. 2018
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Dates
Okt. 2018
Portugal - Porto, Porto District
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen