Les den offisielle beskrivelsen

Salgssjefer i økende grad forutsatt roller som er forskjellige fra alle de noen gang har opplevd. De står overfor nye press fra markedet, deres selgere, og øvre ledelsen. Dette to-dagers seminar hjelper salgsledere å fokusere på de krav og å utvikle løsninger som vil gjøre sitt salgsteam mer effektiv.
I dette seminaret vil du lære hvordan du effektivt prioritere, maksimere både kunde og selger lojalitet, og generere ønskede salgsresultater fra hvert medlem av salgsteamet.


Hvem bør delta

Enhver person med ansvar for å maksimere overskuddet gjennom effektiv salgsledelse innsats vil dra nytte av dette seminaret. Programmet er ment for de med minst seks måneder med salgsledelse ansvaret eller de som forbereder seg til å gjøre overgangen fra salg til salgsledelse, herunder:

Salg Ledere
Salg Regissører
Salg Vice Presidents
Selskapet Eiere


Viktige fordeler

- Få en grundig forståelse av hele salgsledelse prosessen
- Forstå kreftene endre markedet og salgsteam
- Lær effektiv int erviewing, rekruttering og ansettelser teknikker
- Lær hvordan du kan overgå dine mål gjennom intelligente territorium planlegging og forvaltning
- Lær hvordan du effektivt administrere de ansattes prestasjoner gjennom å sette standarder, taktiske og strategiske coaching, erstatning, og måle resultater hull
- Lær hvordan du kreativt håndtere dårlige artister og når er riktig tidspunkt å avslutte en selger


Datoer:

22 til 23 mars 2006

Se 9 flere kurs fra Cox School of Business, Southern Methodist University »

Dette kurset er Campusbasert
Startdato
sep. 2019
Duration
2 dager
Deltid
Pris
- Prisen er ikke nevnte
Deadline
Etter sted
Etter dato
Startdato
sep. 2019
Sluttdato
Søknadsfrist

sep. 2019

Location
Søknadsfrist
Sluttdato