Les den offisielle beskrivelsen

Handle om

Uke 1

Deltakerne begynner med en analyse av økonomiske og sosiale trender: forståelse av økonomisk og sosial utvikling og hvordan dette påvirker moteforbruk. Uken inneholder også nye markeder og hvordan mote kan utvikle seg i dem gjennom ekspansjonsstrategier: nye merker, luksusmerker og distribusjonskjedebutikker, samt stiljämförelse.

Uke 2

Denne uken dekker en oversikt over mote: tekstiler, klær, tilbehør, kosmetikk, briller og smykker. Deltakere vil se på kritiske faktorer som definerer suksessen til noen ledende italienske merkevarer, inkludert kommersielle internasjonale distribusjons- og sportswear-kjedebutikker. Produktplassering via konkurrentanalyse utforskes også.

Uke 3

Målet med uke 3 er å forstå og identifisere de ulike distribusjonskanaler, sammen med fokus på e-handel i mote. Deltakere ser på viktige markedsføringsrutiner, inkludert produktlivssyklus, funksjon og definisjon av prispoeng. Integrert kommunikasjon undersøker nøkkelbegrepene i merkeidentitet, merkevarebilde og merkevarekapital, lisensiering og betydningen av merkevarebygging. Deltakerne bruker sin kunnskap som er oppnådd i de foregående ukene, via en yrkesrettet læring, for å jobbe med en individuell markedsføringsplan for en valgt designer eller samling.

* Avocational short courses er ikke lisensiert av Kommisjonen for uavhengig utdanning. Disse avokasjonelle korte kursene er ikke ment for sysselsettingsformål.

Program undervist i:
Engelsk

Se 6 flere kurs fra Istituto Marangoni - Miami »

Sist oppdatert October 22, 2018
Dette kurset er Campus based
Startdato
Sept. 2019
Duration
3 uker
Pris
5,000 USD
Deadline
Etter sted
Etter dato
Startdato
Sept. 2019
Sluttdato
Søknadsfrist

Sept. 2019

Location
Søknadsfrist
Sluttdato