Fashion Business Course

Istituto Marangoni - Miami

Programbeskrivelse

Les den offisielle beskrivelsen

Fashion Business Course

Istituto Marangoni - Miami

Handle om

Uke 1

Deltakerne begynner med en analyse av økonomiske og sosiale trender: forståelse av økonomisk og sosial utvikling og hvordan dette påvirker moteforbruk. Uken inneholder også nye markeder og hvordan mote kan utvikle seg i dem gjennom ekspansjonsstrategier: nye merker, luksusmerker og distribusjonskjedebutikker, samt stiljämförelse.

Uke 2

Denne uken dekker en oversikt over mote: tekstiler, klær, tilbehør, kosmetikk, briller og smykker. Deltakere vil se på kritiske faktorer som definerer suksessen til noen ledende italienske merkevarer, inkludert kommersielle internasjonale distribusjons- og sportswear-kjedebutikker. Produktplassering via konkurrentanalyse utforskes også.

Uke 3

Målet med uke 3 er å forstå og identifisere de ulike distribusjonskanaler, sammen med fokus på e-handel i mote. Deltakere ser på viktige markedsføringsrutiner, inkludert produktlivssyklus, funksjon og definisjon av prispoeng. Integrert kommunikasjon undersøker nøkkelbegrepene i merkeidentitet, merkevarebilde og merkevarekapital, lisensiering og betydningen av merkevarebygging. Deltakerne bruker sin kunnskap som er oppnådd i de foregående ukene, via en yrkesrettet læring, for å jobbe med en individuell markedsføringsplan for en valgt designer eller samling.

* Avocational short courses er ikke lisensiert av Kommisjonen for uavhengig utdanning. Disse avokasjonelle korte kursene er ikke ment for sysselsettingsformål.

Denne skolen tilbyr programmer i:
  • Engelsk


Sist oppdatert October 22, 2018
Varighet og pris
Dette kurset er Campusbasert
Start Date
Studiestart
Sept. 2019
Duration
Varighet
3 uker
Price
Pris
5,000 USD
Information
Deadline
Locations
USA - Miami, Florida
Studiestart : Sept. 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Dates
Sept. 2019
USA - Miami, Florida
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen