"Ta bedriften din til kunden"

God servicekvalitet gir kunden det avgjørende inntrykket av selskapet. Fungerende med tillit, selvtillit og profesjonalitet i den daglige virksomheten, kreativt og genialt å knytte kundens og virksomhetenes behov, sikrer at kunden lover virksomheten din til andre. Dette er ikke bare gratis markedsføring, men også din personlige profesjonelle suksess!

I dette seminaret lærer du teknikker og strategier for optimal kundeservice og langsiktig kundeloyalitet. Du vil lære hvordan kundeorientering fungerer fra kundens synspunkt, slik at du kan handle målrettet i fremtiden.

innhold

  • Hva er kunden din? - King? Partner? Vare? ... eller bare irriterende?
  • Hva forventer kundene dine?
  • Førsteinntrykk og profesjonell vennlighet - personlig og på telefon
  • Holistisk kundekontakt (kroppsspråk, ansiktsuttrykk, stemme, innhold)
  • Forholdsforvaltning til interne og eksterne kunder
  • Kjenn og bruk kommunikasjonsmodeller
  • Lytte og stille spørsmål - viktig ikke bare for klager
  • Kunsten å formulere en "nei"
  • Videresending av spørsmål, forslag, klager
  • Utfordringsnummer 1: den "vanskelige" kunden
  • Kundeorientering som en felles tråd og en del av bedriftskulturen

fremgangsmåter

Seminarene er veldig øvelsesorienterte. Alt innhold blir utarbeidet sammen i individuelle eller lagøvelser, saksdisplayer, samt i refleksjon og diskusjon i plenum. Høyttaleren gir kortfattet innspill fra psykologi, kommunikasjon og ledelsesforskning. Deltakerne har mulighet til å bidra med egne praktiske eksempler og å reflektere dem gjennom videoanalyse. Betydende metodeendringer muliggjør en høy erfaring og resultatfaktor.

målgruppe

Profesjonelle og ledere som ønsker å gjennomgå, utvide og optimalisere kundeservicen og oppbevaringsevnen.

seminar tjenester

2 dager med intensiv trening • deltakelsesattest • utlevering • seminardrink • lunsj sammen • vi vil møte dine individuelle forventninger på forhånd • på forespørsel vil vi gjerne hjelpe deg med hotellet booking

seminar ganger

1. dag kl. 10.00-17.00
2. dag 09.00 - 16.00

priser

1.050,00 € pluss mva for dette seminaret i Münster
1.150,00 € pluss mva for dette seminaret i Hamburg, Frankfurt eller München

Program undervist i:
Tysk

Se 4 flere kurs fra Hermannsen Concept »

Sist oppdatert September 2, 2018
Dette kurset er Campusbasert
Startdato
Duration
2 dager
Heltid studier
Pris
1,050 EUR
for dette seminaret i Münster. 1.150,00 € pluss mva for dette seminaret i Hamburg, Frankfurt eller München.
Deadline
Etter sted
Etter dato