Les den offisielle beskrivelsen

Presenterer en integrert tilnærming til markedsføring strategi og beslutningstaking for forbrukerprodukter og services.You vil lære å vurdere markedsmuligheter mer effektivt, undersøke hensiktsmessig bruk av markedsanalyse, og å analysere, vurdere og design sammenhengende markedsføringsstrategier.

Få innsikt i forbrukernes forbruk vaner og mål å skape et godt definert markedsstrategi for konkurransefortrinn. Senior medlemmer av Kellogg School of Management verdenskjente markedsføring fakultetet, i samarbeid med ledende markedsføring eksperter, lede dette intensive og interaktive seminar som blander cutting-edge teori med lyd markedsføringsskikk å gi vinnende strategier og taktikker.

Gjennom diskusjoner, case-studier, og øvelser du vil utvikle en godt definert markedsføring strategi for å identifisere attraktive mål og effektivt posisjonere produkter og tjenester til disse målene, og oversette strategi til riktig taktikk for merkevarebygging, service levering, kommunikasjon, priser og kanaler .



Hvem bør delta

Dette programmet er gunstig for produktsjefer, middels til øvre-level marketing ledere ansvarlig for forbrukerprodukter og tjenester, personer som nylig har antatt markedsføring ansvar, og de som ønsker å utvikle et markedsførings-mentalitet, slik at de kan arbeide mer effektivt med markedsføring folk .

Mange selskaper finner det særlig nyttig å sponse et team av deltakere til programmet. Møtende som et lag produserer en felles vokabular og erfaring som oppmuntrer til bruk av nye konsepter og ideer til selskapets problemer. Spesielle kollokvier, priser og andre ordninger er tilgjengelig for bedrifter sponse lag på minst fire deltakere.


Viktige fordeler


I løpet av dette kurset vil du:

  • Vurdere muligheter i markedet
  • Analyser konkurransestrategier
  • Utvikle et produkt / tjeneste posisjonering og markedsføring strategi som
    kapitaliserer på de mest attraktive muligheter
  • Lær å bygge og utnytte merkevaren egenkapital til din fordel
  • Oversett marke ting strategi til lyd markedsføring taktikk
  • Motta en omfattende referanse manual for programmet materialer som vil tjene som en verdifull ressurs for deg i fremtiden


Program undervist i:
Engelsk

Se 43 flere kurs fra Kellogg School of Management at Northwestern University »

Dette kurset er Campusbasert
Startdato
sep. 2019
Duration
5 dager
Pris
8,850 USD
Deadline
Etter sted
Etter dato
Startdato
sep. 2019
Sluttdato
Søknadsfrist
Startdato
sep. 2019
Sluttdato
Søknadsfrist

sep. 2019

Location
Søknadsfrist
Sluttdato
Location
Søknadsfrist
Sluttdato