Forretningskommunikasjon

Instituto Superior de Contabilidade e Administração do Porto

Programbeskrivelse

Les den offisielle beskrivelsen

Forretningskommunikasjon

Instituto Superior de Contabilidade e Administração do Porto

målsettinger

Den økende betydningen av kommunikasjon i dagens sosioøkonomiske konteksten krever en helhetlig tilnærming til problemer og instrumenter forretningskommunikasjon. The Bachelor i Business Communication (første syklus) har som mål å møte utfordringene i de selskaper og institusjoner som blir konfrontert daglig med behovet for å samhandle med et bredt spekter av interessenter.

I denne forstand, den bet pensum et sett av kurs som søker å tilfredsstille kommunikasjon faglige profil, særlig i markedsføring og kommunikasjon nivå, nye teknologier for kommunikasjon og fremmedspråk.

De viktigste målene for graden er:

  • For å trene fremtidige fagfolk til å utøve aktiviteten primært til strategisk og taktisk nivå i områder som er kjent er sentrale i aksept av organisasjoner og institusjoner;
  • Elevene oppmerksomme på viktigheten av opinionen om selskapets bidrag til landet og samfunnet det opererer i, så vel som det psykososiale trivsel i lokalsamfunnet og enkeltpersoner;
  • Gi studentene / fra:
  • I inngående kunnskap på nivå med kommunikasjon i / selskaper, slik at de profesjonelt til å utføre administrative oppgaver og hensiktsmessig styring til det globale markedet og dagens sterkt konkurranse; - Verktøy som tillater dem å vite styrke troverdigheten av all informasjon som problemet; - Evne til å få positiv anerkjennelse og goodwill i de ulike sektorer av opinionen; - Vet fremme gunstig opplysninger i media; - Kunnskap og mestring av aktiverings stimuli motivasjon og ytelse av ansatte; - Vet avsløre firmainformasjon til ulike interessenter; - Kunnskap om strategiske og operasjonelle verktøy for å styrke selskapets image blant sine ulike interessenter; - Lær å bidra i en organisert og systematisk måte til troverdighet og omdømme; - Vet fremme samfunnsansvar i næringslivet; - Å lese og tolke indikatorer på markedene.

interne tiltak

• Odyssey Kommunikasjon av ISCAP; • Konferanser, seminarer og workshops; • Program for praksisplasser.

Karrieremuligheter

  • Communications Manager (internt, eksternt og internasjonalt);
  • Manager Organisasjons bilde;
  • Manager Mark;
  • Leder av sosiale nettverk;
  • Manager bekjentskap med media for sosial kommunikasjon;
  • Kommunikasjonsmedarbeider;
  • Analytiker intern og ekstern kommunikasjon;
  • Tekniske PR og event organisasjon;
  • Kommunikasjonskonsulent;
  • Kommunikasjonsrådgiver.

Det bør bemerkes at akademikere i Business Communication ved ISCAP har fulgt karriereveier for forskning i ulike organisasjoner, for eksempel Casa da Música, ADPRESS - Kommunikasjon, Exponor, AEP, Science4You, Sonae, Nestle, Comunicarte, Sardine Communication, Median Global kommunikasjon , QIPorto ideer, stemme-OFF, WebOffice, GLAM, Taylors, Ramos Pinto, Sogrape, ColorAdd, GBliss, LogoMark, Quercus, Porto Canal.

regime

Dag og Post-ansettelse

Denne skolen tilbyr programmer i:
  • Portuguese (Portugal)
Varighet og pris
Dette kurset er Campusbasert
Start Date
Studiestart
Okt. 2018
Duration
Varighet
Information
Deadline
Locations
Portugal - Porto, Porto District
Studiestart : Okt. 2018
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Dates
Okt. 2018
Portugal - Porto, Porto District
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen