Høy ytelse program kreativ copywriting

Barcelona School of Creativity

Programbeskrivelse

Les den offisielle beskrivelsen

Høy ytelse program kreativ copywriting

Barcelona School of Creativity

CREATIVO03

De sier at ingen leser, at vi er midt i en visuell kultur eller bildet er det universelle språket. Likevel, ord, kreativ skriving og copywriting forbli sjelen av reklame og yrke. Er ordene som selger.

PROGRAM BESKRIVELSE

Du vil lære å vise at et ord er verdt tusen bilder, alt, absolutt alt, det kan bli solgt bare i ord. Du vil lære å fange forbrukernes oppmerksomhet, for å forføre ham, for å overbevise ham. Du vil lære å mestre teknikker, media og språk. Og du vil lage en bok, boken, for å vise alle at du er i stand til.

Programmet går over ett studieår: tre fjerdedeler, fire timer om dagen mandag til torsdag, men også arbeide i skolen er nødt til å vie mer tid til å få de beste resultatene. Er din trening, boken din og din fremtid som står på spill.

DAGSORDEN AV PROGRAMMET

FICTION

Du kan ringe tekstforfatter, redaktør, kreativ, kommunikator, men faktisk kommer til å være en historieforteller, noen som har å fortelle en historie, en idé, et produkt. Og det er viktig å beherske ordet, historien, atmosfæren, konflikt, metafor, pause ... Du må mestre det narrative. Bare da vil du få dine ideer over nøyaktig.

Noe av innholdet: Den narrative rytmenovelle - språklige og ressurser Dudas - strukturere ideer - monolog og dialog - The adjektiv - valg av ord - Display til skrive - skrive med troverdighet - Den emosjonell ladning av teksten - Brevet aldri skrev - Utforsk sinne, skyldfølelse, ømhet eller lidenskap - Hvordan å hekte leseren - Snakk med ulike stemmer -

copywriting

En ting er å skrive og en annen svært forskjellige, skrive annonser. Det er ikke det samme som å si at forføre, posere på det spørsmålet, beskrive som tyder grunn at overbevise. Teksten i en annonse er den beste selgeren av selskapet, den eneste som kan snakke personlig med millioner av forbrukere.

Noe av innholdet: lese, lese, lese - Ideer, struktur og ord - Lyrikk og reklame - War typisk emne - Levende Ord - Arbeide med Bernbach - krav, slagord og grunnlinjen - Kopier og kunst, hånd i hånd - Argumentasjon og tale - sette er re - Winning festivaler - trenger en bok - Arbeide frilans - ...

Copywriting & MEDIA

Audiovisuelle, grafikk eller digitale, flere og flere medier og støtter de trenger presis forklaring, forførende uttrykk, overbevisende argument. Flere og flere muligheter for en god tekstforfatter viser at ord selge.

Noe av innholdet: Tenker ett sted - Utvendig: forføre med minimum ord - Voiceover og dialoger - Hva gjør du i en shoot - Layouts enfoldig - Chocks humør - Skrive manus for TV - Tortur av bannere - Online video - overskrifter lenkes - Poming og perching - Skriv for Google - 140 kuler - Skriv på sosiale nettverk - fra TV til mobilen - Branded innhold, webdocumentary arrangementet - utskrift Opportunities - Produksjon av hendelser og gerilja - Plan innhold for sosiale nettverk -

Kreativ og produksjonsverktøy

ikke lenger nok til å vite hvordan du skal skrive for å være en god kopi. På mange anledninger og i mange byråer til å kopiere det er opp til art director, fotograf, filmskaper eller redaktør av video, og det er viktig å vite verktøyene. I tillegg, i dag vet i dybden prosessen med å produsere et sted, et nettsted, en banner kampanje, en forsendelse eller til og med en avansert teknologi Prosjektet er et must i et stadig mer krevende og konkurranseutsatt miljø.

Noe av innholdet: Dominate Ai, Id og Ps kan redde livet ditt (og boka) - en modell filme og redigere video - Produksjon av et sted; byrå, produsent og regissør - digital produksjon: fra tråd til det endelige produktet - Lydopptak og kiler - Lage musikk for reklame - Hva gjør en kopi som meg i en fotoseanse som dette ...?

WORKSHOP KAMPANJER OG UTVIKLING AV BOK

Book, portefølje, snelle, mappe, snelle, demo ... kaller det som du kaller det, er det det viktigste du må gjøre hvis du ønsker å finne arbeid i et reklamebyrå. tid til å få til å fungere med din partner i ideer, annonser og kampanjer har kommet. Vi forventer virkelige produkter og orienteringer, faglige standarder og, fremfor alt, mange timer med arbeid hånd i hånd med en art director.

Noe av innholdet: Fra lokale ideer til internasjonale kampanjer - Kriterier for valg av deler bok - Integrerte kampanjer - Hvordan lage komplekse ideer - Lage videocases - vanlige feil i boken - forklarende Charts - Ulike formater bok - Hvordan få en jobb intervju - Media og anbefalte støtter - kampanje i dag til i morgen - bok double -

CREATIVE WORKSHOP INNOVATION

Teknologien har forandret våre liv for alltid å påvirke kultur, økonomi, relasjoner eller kommunikasjon. Og, selvfølgelig, reklame. I denne workshopen vil du forstå og mestre den nye medieteknologier og formater. Du vil praktisk talt ved hjelp av teknologier som Arduino, Virtual Reality, 3D-utskrift eller spillkampanjer. det er ingen hindringer for ny kreativitet. Og du, hånd i hånd med din kreative partner, har foran mange økter for å bevise det.

Noe av innholdet: Design Thinking og produktinnovasjon - Workshop Arduino og kreative teknologier - Eksperimentering med virtuell virkelighet - Kampanjer mobil: generere nyttige og kreative apps for merkevarer - The virality og "snacking" innhold - 3D-utskrift: shaping din ideer - Utvikling av spill som gjør at folk ønsker å produsere og ønsker å spille-de trans kampanjer - kreative fasiliteter: gerilja markedsføringseffekt "wow" - kan programvaren være ideen om en kampanje ...?

Denne skolen tilbyr programmer i:
  • Spansk
Varighet og pris
Dette kurset er Campusbasert
Start Date
Studiestart
Åpen påmelding
Duration
Varighet
500 timer
Heltidsstudier
Price
Pris
10 EUR
3.500 € / kvartal
Information
Deadline
Locations
Spania - Barcelona, Catalonia
Studiestart : Åpen påmelding
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Dates
Åpen påmelding
Spania - Barcelona, Catalonia
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen