Hotell- og gjestediplom, universitet 1. og 2. år (nivå 4 og 5)
Kingsgate International College
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
London, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning, På universitetsområdet
Varighet
Be om info
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
GBP 8 500 *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* Nivå 4 og nivå 5 kurs sammen: £ 8500 online studie, £ 12000 for studium på campus; Enkelt nivå: £ 5400
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Forbered deg på en spennende karriere i gjestfrihetsbransjen gjennom Online Hotel Management kurset.
Studenter på vårt online Hospitality Management-program vil gjennomføre et nivå 4/5 240 studiepoeng , designet for å forberede studentene med ferdighetene som trengs for å være en kompetent ansatt i gjestfrihetsbransjen. I løpet av hotelladministrasjonsprogrammet vil studentene ha tilgang til veilederstøtte og webinarer, et sosialt læringsforum og tilleggsmateriell for å hjelpe til med å fullføre vitnemålet.
Hver modul består av 40 guidede læretimer med ytterligere 30-50 timer med valgfrie materialer som består av anbefalte øvelser, anbefalte avlesninger, Internettressurser og selvtestingsøvelser.
Ved å bestå online vurderinger og skriftlige oppgaver, vil studentene bli tildelt et ATHE-diplom og vil kunne fylle opp til en bachelorgrad.
Kursavgifter
Avgiften for å melde deg på nivå 4 og nivå 5-kursene sammen er £ 8500 online-studie og £ 12000 for campusstudier . Alternativt kan studentene melde seg på et enkelt nivå (nivå 4 eller 5) for £ 5400 hver .
Studentene kan foreta betaling ved hjelp av en av følgende metoder:
- Kreditt- eller debetkort
- Bankoverføring
- Interessefrie månedlige avdrag
- Paypal
- Western Union
Hva er inkludert i kostnadene for kurset mitt?
- Alt kursmateriale, inkludert elektroniske moduler og skriftlige oppgaver.
- Personlig veilederstøtte med 1-2-1 Skype-økter
- Dedikert studentstøtte
- Tilgang til et online Social Learning forum
- Oppdragsmerking og tilbakemelding
- GRATIS NUS Ekstra kort verdt £ 12,00
- GRATIS Bærbar PC
- Gratis CV Skrivehjelp ved gjennomføring av kurset.
Er jeg kvalifisert for dette programmet?
For å melde deg på et nivå 4-kurs må du være minst 18 år og ha full videregående utdanning. Før du registrerer deg på nivå 5, må du fullføre nivå 4.
Universitetet på topp
Når dette kurset er fullført, har studentene muligheten til å fullføre det tredje året av et studium (BA Top-up) fra en rekke britiske universiteter. Påfyllingsprogrammet kan studeres online eller på campus.
Studentene kan søke på ethvert universitet som tilbyr BA Top-up, oppført nedenfor noen universiteter som tilbyr BA Top-up-programmet i hotell og gjestfrihet:
Bournemouth University
- BA (Hons) International Hospitality & Tourism Management
University of Central Lancashire
- Ledelse i Hospitality BA - Top-up
University of Sunderland
- International Tourism and Hospitality Management (topp-up) BSc (Hons)
University of Northampton
- Internasjonal turistledelse (påfyll) BA
Nivå 4-modul
Mat og drikke
Studentene vil få forståelse for prosessene som er involvert i mat og drikkevarevirksomhet, inkludert praktiske aspekter av mat og drikkeproduksjon og service.
Matsikkerhet og hygiene
Studentene vil forstå behovet for å overholde regelverket og effektivt administrere prosedyrer for å sikre mattrygghet.
Gjestfrihet og hotellrengjøring
Studentene vil forstå rollen som housekeeping avdeling innenfor en gjestfrihet setting. Denne enheten vil identifisere betydningen av husholdningsavdelingen og virkningen den har på gjestfrihetsoperasjonen.
Kundeservice
Studentene vil være i stand til å forstå viktigheten av en kundefokusert gjestfrihetsetablering i et konkurransemiljø ved å utføre forskning på kundenes krav og forventninger. Studentene vil også få ferdigheter til å levere utmerket kundeservice og evaluere fordelene ved å overgå kundenes forventninger.
Front Office Operations
Studentene vil forstå rollen som kontorsavdeling innenfor en gjestfrihetsinnstilling. Denne enheten vil identifisere viktigheten av frontkontoravdelingen og virkningen den har på den generelle gjestfrihetsoperasjonen.
Introduksjon til økonomi
Studentene skal forstå prinsippene for kostnad innen gjestfrihet og innholdet i de viktigste regnskapene som brukes, sammen med de grunnleggende regnskapsteknikkene som brukes til å produsere og analysere dem.
Global turisme og gjestfrihet
Studentene vil forstå størrelsen og omfanget av den globale turisme og gjestfrihetsbransjen. Enheten undersøker påvirkningen som påvirker den og veksten av sine merker innen internasjonale markeder.
markedsføring
Studentene vil kunne forstå hovedprinsippene i markedsføringskonseptet og forholde seg til markedsmiksets rolle i gjestfrihetsbransjen. Studentene vil forstå markedsføringssyklusen og være i stand til å utarbeide en kampanjekampanje.
Ansattes engasjement
Studentene vil forstå konseptet med ansattes engasjement og nøkkelkomponentene. Studentene vil kunne vurdere hvordan ansattes engasjement kan påvirke bedriftens generelle ytelse ved å innføre bestemte strategier og praksis.
Trening og CPD
Studentene vil kunne bruke forskjellige metoder for å identifisere behovet for opplæring i en gjestfrihetsmiljø. Studentene vil forstå hvordan enkeltpersoner lærer på forskjellige måter og viktigheten av å velge den mest effektive treningsmetoden. Studentene vil da kunne planlegge, designe, levere og evaluere effektiviteten til en treningsøkt eller et program. Studentene vil også bli introdusert for konseptet kontinuerlig profesjonell utvikling og behovet og relevansen for det i en gjestfrihetsmiljø.
Nivå 5-modul
Mat og Drikke Supply Chain Management
Studentene vil forstå forsyningskjedens systemer og prosedyrer, og hvordan organisasjoner bruker disse til å anskaffe, produsere og forberede mat og drikkevarer innen gjestfrihetsbransjen, både innenlands og globalt. Denne enheten demonstrerer hvordan forsyningskjeden er viktig for effektiv drift og for å oppnå konkurransefortrinn.
Kvalitetsstyring
Studentene vil kunne forstå konseptet kvalitets- og kvalitetsstyring og anvende det i en gjestfrihetsinnstilling. Studentene vil kunne analysere, evaluere og implementere et kvalitetsstyringssystem i en gjestfrihetsorganisasjon.
Arrangement og konferansehåndtering
Studentene vil forstå de operative problemene som støtter vellykkede arrangementer og konferansehåndtering. Denne enheten undersøker et bredt spekter av hendelser og drøfter de involverte prosessene og overvejelsene.
Customer Relations Management
Studentene skal forstå viktigheten av Customer Relationship Management (CRM) for gjestfrihetsorganisasjoner og anerkjenne de nødvendige prosessene for å sikre effektiviteten.
Managing People
Studentene er i stand til å få en forståelse av nøkkelprinsippene for ledelsesadferd og en rekke ledelsesstiler, roller, ansvar, egenskaper og ferdigheter. Studentene vil være i stand til å forstå effektiviteten til forskjellige organisasjonsstrukturer ved å studere design og kultur i en gjestfrihetsmiljø.
Aktuelle problemer innen menneskelig ressursforvaltning
Studentene vil være i stand til å forstå nøkkelprinsippene for HRM (Human Resource Management) og de aktuelle problemene Human Resources (HR) ledere må ta i betraktning når de utfører sin rolle og sitt ansvar. Studentene vil også forstå hvordan gjeldende lovgivning har innvirkning på HR-funksjonen i hotell- og gjestfrihetsledelse.
Inntektsstyring
Studentene vil være i stand til å forstå hva de viktigste elementene i inntektsstyring er og hvordan dette påvirker prisingen av hotellsoverom. Studentene vil også kunne implementere praksis for avkastningsstyring på et hotell og sette en policy for overbooking.
Bedriftssosialt ansvar
Studentene skal kunne forstå nøkkelprinsippene for samfunnsansvar (CSR) og bærekraftig utvikling. Studentene vil lære om hvilken innvirkning hotell har på sosiale, kulturelle og miljømessige faktorer og hvordan hotellnæringen kan gjøre en forskjell ved å implementere praksis og prosedyrer for å være mer bærekraftig.
Moderne problemer
Studentene vil forstå naturen og virkningen av nåværende og potensielle samtidige problemer som påvirker gjestfrihetsbransjen. Denne enheten vil demonstrere behovet for organisasjoner å være fleksible og tilpasse seg raskt forandrede miljøer og kundenes krav.
Forretningsplanlegging
Studentene vil forstå hvordan man lager en forretningsplan for et hotell eller en gjestfrihetsorganisasjon. Studentene vil lære hvor virksomheten er posisjonert i dagens marked, måle resultatene og foreslå muligheter for vekst.
Karrierevei
I løpet av studiet for vitnemålet sitt i Hospitality Management vil studentene få ferdigheter i ledelse av mat- og drikkeforsyningskjeder, regnskap og kostnadskontroll, markedsføring på hotell og fritid og mer. Etter vellykket gjennomføring av kurset kan studentene forfølge stillinger på hoteller, restauranter, feriesteder og andre tilknyttede eiendommer i hotell- og gjestfrihetsbransjen.
Hvor lang tid vil det ta?
Elevene kan lære i et tempo som passer dem. Det er ingen tidsbegrensninger eller frister med KIC. Elevene kan når som helst studere modulene i hvilken som helst rekkefølge.