Keystone logo

Høgskolegrad Programmer i Markedsføringsledelse 2024

Filtre

Filtre

  • Høgskolegrad
  • Markedsføringsstudier
  • Markedsføringsstudier
Studieretninger
  • Markedsføringsstudier (0)
  • Tilbake til hovedkategori
Steder
Finn flere lokasjoner
Gradstype
Varighet
Studietempo
Språk
Språk
Studieformat

Ingen programmer oppfyller søkekriteriene dine. Vennligst avgrens filtrene dine.

Clear filters

Høgskolegrad Programmer i Markedsføringsledelse

En Associate Degree er en betydelig prestasjon, og leverer en grunnleggende kunnskap om et valgt felt. Vanligvis tjent i løpet av to år, gir dette diplom programmet en betydelig kompetanse som elevene kan søke direkte på inn i arbeidsstyrken.

Hva er en knytte grad i markedsføringsledelse? Markedsføringsledelse innebærer gjennomføring, sporing og vurdering av en organisasjons markedsstrategi og enkeltprosjekter innenfor det omfang. En effektiv strategi fokuserer på å bygge selskapets kundebase, styrke sitt omdømme og omdømmet til sine produkter og tjenester, og bygge sin verdi. Studenter i dette programmet ofte lære å vurdere viktige aktiviteter som implementerer SWOT (styrker, svakheter, muligheter og trusler) analyser, identifisere og evaluere markeder, definere forskjellene i B2B (Business to Business) og B2C (Business to Consumer) kjøpe, prissetting strategier, markedsføring kanaler og mer.

Nyutdannede av dette programmet generelt vil være i stand til å fullføre markedsføringsaktiviteter som de som er beskrevet ovenfor, samt få en forståelse av viktige taktikker som produktlivssykluser og anvendelser av en strategi for hver fase, faktorer i å velge markedsføringskanaler, og personlig selger.

Studenter kan tjene dette knytte grad fra en rekke institusjoner over hele verden. Kostnadene vil variere, avhengig av programmet. Potensielle enrollees bør søke informasjon om kostnadene med hver skole direkte.

Markedsføringsledelse er en viktig del av de fleste virksomheter og er implementert i varierende grad basert på bedriftens størrelse og bransje. Dette diplom programmet gir deltakerne inngående kunnskap og ferdigheter som kan brukes til en rekke bransjer. Karriere kan inkludere media spesialist, kommunikasjon spesialist, detaljhandel førsteamanuensis, kunderelasjoner, lagersjef, innkjøper og eiendomsmegler selger, blant andre.Stillinger med økende ansvar på dette feltet omfatter markedssjef, PR-manager, salgssjef og kundeforhold manager.

Den knytte grad i markedsføringsledelse gir også en fast base for pågående kurs i denne og relaterte felt. For å komme i gang, søke etter programmet nedenfor og kontakt direkte opptak kontoret til skolen du ønsker ved å fylle i ledelsen form.