Keystone logo

8 Diplom på høyere nivå Programmer i Markedsføringsstudier 2024

Filtre

Filtre

  • Diplom på høyere nivå
  • Markedsføringsstudier
Studieretninger
  • Markedsføringsstudier (8)
  • Tilbake til hovedkategori
Steder
Finn flere lokasjoner
Gradstype
Varighet
Studietempo
Språk
Språk
Studieformat

Diplom på høyere nivå Programmer i Markedsføringsstudier

En utdannet diplom er vanligvis opptjent av studenter utenfor USA som allerede har tjent en bachelorgrad. Graduate diplomer tilbys å gi studentene avansert og praktisk kunnskap i et fagområde, og er nyttig for de som vurderer en karriere eller disiplin endring.

Hva er utdannet diplom i markedsføring og kommunikasjon? En utdannet diplom i markedsføring og kommunikasjon gir en forståelse av markedsføring konsepter og ferdigheter til å bistå i å gjøre informerte beslutninger. Diplomet gir en mulighet til å få ekstra utdanning og opplæring for å hjelpe forhånd karrierer ved å øke kjennskap til de nyeste markedsføring teknikker. Arbeids sentre på emner som kommunikasjon, analyse og beregninger, strategisk markedsføring, markedsundersøkelser og planlegging, nye trender i sosiale medier og innovative teknologier. Valgfag kurs kan bestå av ledelse, Internett markedsføring, global markedsføring, reklame og PR.

En utdannet diplom i markedsføring og kommunikasjon lærer det grunnleggende for markedsføring til kandidater slik at de kan håndtere effektiv markedsføring, kommunikasjon og strategisk planlegging samt produktutvikling. Nyutdannede også få sterk kvantitativ og kvalitativ forskning ferdigheter.

Kostnaden av utdannet sertifikat kan endres basert på skolen og landet der institusjonen ligger. Antall enheter som kreves for vitnemål bestemmer også hvor mye tid og penger skal investeres. Et diplom program kan ta seks til 12 måneder å fullføre. Kontakt utdanningsinstitusjonene du interessert i for up-to-date finansiell informasjon.

En utdannet diplom i markedsføring og kommunikasjon hjelper nyutdannede få ledelse og styring karrierer i reklamebyråer, private og offentlige organisasjoner og media.Dette programmet er populært blant de som arbeider i digitale medier, reklame, PR, markedsføring, kommunikasjon, menneskelige ressurser, og salgs-felt som krever den nyeste kunnskap om markedsføring teknikker og strategier. De mest vanlige yrker inkluderer annonsering, kampanjer og markedssjefer.

En utdannet diplom program kan være fokusert på ett område av markedsføring eller eksponere studentene til et bredt spekter av områder. Søk etter programmet nedenfor og kontakt direkte opptak kontoret til skolen du ønsker ved å fylle i ledelsen form.