Les den offisielle beskrivelsen

Bedrifter utnytter strategisk markedsføring for å identifisere og finne måter å møte kundenes behov.

Ledere og markedsførere bruker strategisk markedsføring for å skape en markedsplan og dermed forbedre bedriftens ytelse og øke fortjenesten.


Steder: 20

Varighet: 5 dager (35 timer) med praktisk komponent

Ansikt til ansiktskurs undervist i London, Madrid og Porto

Datoer som skal bli annonsert kort - se LSDM nettsiden


Kursoversikt


Skapet og ment for ledere, ledere, gründere og personer interessert i praktisk opplæring med reell brukbarhet i strategisk markedsføring, ledelse og handel. Programmet for vårt strategiske markedsføringskurs tilbyr kunnskap, nye måter å forvalte og planlegge strategisk markedsføring på, slik at deltakerne kan håndtere de største utfordringene i dag.

Vårt Intensive Strategic Marketing kurs undersøker hovedelementene i markedsføringsstrategi og forstår hvordan selskapene har skapt og opprettholdt en konkurransefortrinn gjennom utvikling av markedsføringsstrategier. Våre deltakere vil bli utfordret til å utvikle strategisk tenkning og formulere ulike elementer i den prosessen som knytter oppdrag, visjon og mål til segmentering, posisjonering (STP) og konkurransedyktige tilbud og målmarkeder.

En strategisk analyse er avgjørende for utviklingen av markedsføringsstrategien og må være i tråd med de viktigste trender i markedsmiljøene til selskapene.


Flerspråklig lærer

Skriftlig innhold av kurset tilgjengelig på spansk, engelsk og portugisisk.


program


DAG 1

Miljø og intern analyse og perspektiver

I komponenten av den første dagen vil vi ta opp innholdet i intern og ekstern analyse av organisasjoner som en stor kunnskap om alle elementene som utgjør og samhandler i markedet som gjør at deltakerne kan utvikle effektive markedsføringsstrategier. Naturen og definisjonen av en markedsføringsstrategi vil bli analysert, så vel som bidragene fra samvirksomhet av verdier og sosiale nettverk. Utviklingen av en markedsføringsstrategi vil gi organisasjoner mulighet til å utvikle en strategisk posisjon med hensyn til det ytre miljø, dets ressurser, interne kapasiteter, forventninger og innflytelse fra interesserte parter. Tilnærming til markedsundersøkelsesmetoder vil være avgjørende for forståelsen av ulike typer kunder, samt for å identifisere samtidige kunder.


DAG 2

Segmentering, posisjonering og marked

I denne komponenten vil vi diskutere prosessen med Strategisk Markedsføringsstyring (SMM - Strategic Marketing Management), i spesifikke alternativer og strategiske beslutninger. Målet er å forstå de underliggende basene som styrer fremtidige strategier. Deltakerne vil forstå lønnsomheten i styrken i organisasjonen for å utnytte eksterne muligheter og / eller minimere trusler mens du investerer i muligheter for å overvinne de største svakhetene i organisasjonene. Til dette formål vil vi ta opp begreper som segmentering og posisjonering av organisasjonen, bidra til utvikling av en konkurransedyktig markedsføringsstrategi gjennom forskningsteknikker og opprettelse av modeller som kan brukes til å operere segmentering og posisjonering. Endelig vil deltakerne lære å skape en vurdering av markedets tiltrekning, samt selskapets konkurranseposisjon.


DAG 3

Konkurransedyktige fordeler og innovasjon

I komponent nummer tre vil deltakerne lære å identifisere konkurransemessige fordeler av organisasjoner ved hjelp av spesifikke metoder for å skape en konkurransefortrinn. Hovedstrategien som tas opp vil være den nye markedsføringsblandingen gjennom analysen av følgende elementer: produkt, pris, distribusjon og markedsføring. Hver av disse elementene må bidra til et sammenhengende og omfattende markedsføringsprogram som kommuniserer og leverer ønsket verdi til kunder. Til slutt skal vi undersøke innovasjonsfaktorer. Det er en av de største bekymringene for hvert selskap, samt dens innvirkning på utviklingen av en konkurransefortrinn.


DAG 4

Relasjonelle markedsføringsstrategier

En av de viktigste trendene i tenkning og praksis med markedsføring de siste årene har vært endringen av tilnærming for å oppnå individuelle transaksjoner for å etablere langsiktige forhold til kunder. Mens transaksjonsmarkedsføring refererer til et enkelt salg, tilsvarer relasjonsmarkedsføring et forhold til klienten som vil føre til repetisjon av forretninger / kjøp, samt etablering av muligheter for utvikling av ytterligere virksomheter. Etter å ha forstått viktigheten av et forhold til klienten, er det tid for deltakerne å bestemme hvordan man implementerer markedsstrategier, for selv i en organisasjon kan ulike strategier være nødvendige for ulike bedrifter eller produkter.


DAG 5

Gjennomføring av sluttprosjektet

På den siste dagen vil deltakerne bli utfordret til å gjennomføre en case-studie med alle konsepter, praksis og metoder som er oppnådd gjennom hele kurset. Til slutt vil hver deltaker bli invitert til å presentere sitt arbeid, debattere ideer og nye handlingsformer i markedet.


priser

All inclusive: undervisning, intensiv kurs, daglig pause, studie ressurser og endelig sertifikat


vilkår:

Første pris opptil 30 dager før startdato

2. pris opptil 15 dager før startdato

3. pris opptil 7 dager før og etter datoer

Betaling ved bankoverføring

Program undervist i:
Spansk
Engelsk
Portugisisk

Se 1 flere kurs fra London School of Design and Marketing (ES) »

Sist oppdatert April 17, 2019
Dette kurset er Campusbasert
Startdato
aug. 2019
sep. 2019
Duration
5 dager
Heltid studier
Pris
890 GBP
Første pris med alt inkludert: London £ 1000, Madrid £ 890, Porto £ 890. Andre pris med alt inkludert: London £ 1.100, Madrid £ 990, Porto £ 990. Tredje pris all inclusive: London £ 1.250, Madrid £ 1.100, £ 1.100 Porto. Selve dagen:
Deadline
Etter sted
Etter dato
Startdato
okt. 2019
Sluttdato
Søknadsfrist
Startdato
sep. 2019
Sluttdato
Søknadsfrist
Startdato
aug. 2019
Sluttdato
Søknadsfrist

aug. 2019

sep. 2019

Location
Søknadsfrist
Sluttdato

okt. 2019

Location
Søknadsfrist
Sluttdato

Presentación de LSDM

Asociación con la University for the Creative Arts

Testimonios de Alumnos LSDM