Internasjonalt doktorgrad i reklame, design og digital kommunikasjon
École Intuit.Lab
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Mumbai, India
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
18 måneder
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Jul 2024
Introduksjon
Profesjonell trening
Et broprogram
Dette kurset er et førsteklasses program som gir studentene en grundig forståelse av reklame, merkevarebygging, design, digitale og kommunikasjonsstrategier.
Gjennom dette intensive programmet jobber studentene som en gruppe gjennom en strukturert sekvens av prosjekter med vekt på tverrkulturell kommunikasjon og blandingsteori med praktisk anvendelse.
Med dyp forståelse av reklame- og designindustrien, kan nyutdannede av dette programmet forfølge karrierer som Art Director, Creative Director, Copywriters, Brand Strategists og mer.
Designekolog / Pexels
Temaer
- Grafisk design
- Reklame
- Redaksjonell design
- Visuell identitet
- merkevarebygging
- Data-grafikk
- Kunstretning
- Presentasjon
- markedsføring
- kreativitet
- Sosiale medier
- Turnus
- Digital grafisk design
- Brand design
- UX-design
- UI interaksjon design
- Digital strategi
- Copywriting writing~~POS=HEADCOMP
- Avansert webdesign
- Avansert bevegelsesdesign
Mål
- Tilbyr en inngangsport for kreative sinn til å komme inn i den profesjonelle designverdenen.
- Forbered deg på designindustrien gjennom 650 timers trening og eksperimentering.
- Bli en del av globale markedsførings- og kommunikasjonskampanjer gjennom teambaserte tilnærminger.
- Lær nyansene i kommunikasjonsstrategi.
- Dyp ned i det spennende feltet merkevarebygging og visuell kommunikasjon.
- Oppdag mengden av yrker relatert til design.
- Utvikle sin kreative personlighet og tilpasse den til kravene i en brief.
- Lær hvordan du presenterer og forsvarer arbeidet ditt for et panel eller selskapsledere.
erfaringer
- Ukelange live-klientprosjekter.
- Internasjonale verksteder vert arrangert på campus og i Frankrike.
- 15-dagers studietur til utlandet.
- Obligatorisk praksisplass på minimum 3 måneder hos toppbyråer.
Opptak
valgbarhet
Studenter som har fullført eksamen fra et hvilket som helst felt er kvalifisert for å søke.
Opptaksprosess
Studentene må sende inn søknadsskjemaet for å melde deg på de ønskede kursene i vårt institutt.
Utvalgsprosess
Studentene blir utsatt for en kreativ intelligenskontroll, personlig intervju og porteføljeevaluering.