Internasjonalt doktorgrad i reklame, design og digital kommunikasjon

Generelt

Programbeskrivelse

Profesjonell trening

Et broprogram

Dette kurset er et førsteklasses program som gir studentene en grundig forståelse av reklame, merkevarebygging, design, digitale og kommunikasjonsstrategier.

Gjennom dette intensive programmet jobber studentene som en gruppe gjennom en strukturert sekvens av prosjekter med vekt på tverrkulturell kommunikasjon og blandingsteori med praktisk anvendelse.

Med dyp forståelse av reklame- og designindustrien, kan nyutdannede av dette programmet forfølge karrierer som Art Director, Creative Director, Copywriters, Brand Strategists og mer.

128557_pexels-photo-1779487.jpegDesignekolog / Pexels

Temaer

  • Grafisk design
  • Reklame
  • Redaksjonell design
  • Visuell identitet
  • merkevarebygging
  • Data-grafikk
  • Kunstretning
  • Presentasjon
  • markedsføring
  • kreativitet
  • Sosiale medier
  • Turnus
  • Digital grafisk design
  • Brand design
  • UX-design
  • UI interaksjon design
  • Digital strategi
  • Copywriting writing~~POS=HEADCOMP
  • Avansert webdesign
  • Avansert bevegelsesdesign

Mål

  • Tilbyr en inngangsport for kreative sinn til å komme inn i den profesjonelle designverdenen.
  • Forbered deg på designindustrien gjennom 650 timers trening og eksperimentering.
  • Bli en del av globale markedsførings- og kommunikasjonskampanjer gjennom teambaserte tilnærminger.
  • Lær nyansene i kommunikasjonsstrategi.
  • Dyp ned i det spennende feltet merkevarebygging og visuell kommunikasjon.
  • Oppdag mengden av yrker relatert til design.
  • Utvikle sin kreative personlighet og tilpasse den til kravene i en brief.
  • Lær hvordan du presenterer og forsvarer arbeidet ditt for et panel eller selskapsledere.

erfaringer

  • Ukelange live-klientprosjekter.
  • Internasjonale verksteder vert arrangert på campus og i Frankrike.
  • 15-dagers studietur til utlandet.
  • Obligatorisk praksisplass på minimum 3 måneder hos toppbyråer.

Opptak

valgbarhet

Studenter som har fullført eksamen fra et hvilket som helst felt er kvalifisert for å søke.

Opptaksprosess

Studentene må sende inn søknadsskjemaet for å melde deg på de ønskede kursene i vårt institutt.

Utvalgsprosess

Studentene blir utsatt for en kreativ intelligenskontroll, personlig intervju og porteføljeevaluering.

Sist oppdatert mars 2020

Om skolen

Ecole intuit.lab, Mumbai is a French educational institute of graphic design and visual communication. It was co-founded in 2011 by Patrick Felices, Clément Derock and Frederick Lalande. The vision of ... Les mer

Ecole intuit.lab, Mumbai is a French educational institute of graphic design and visual communication. It was co-founded in 2011 by Patrick Felices, Clément Derock and Frederick Lalande. The vision of these industry veterans is to build a culture, not just a school. A culture where creative minds get the freedom to innovate, create and become part of a design revolution. Minimér
Paris , Aix-en-Provence , Mumbai + 2 Mer Mindre