Read the Official Description

Gir strategier for å utvikle en merkevare forvaltningsstrategi som vil utnytte din merkevare for økt kundelojalitet, konkurransefortrinn, og lønnsomhet.

Lær hvordan du oppretter, bygge, og forynge merkevarer. Flere og flere selskaper rundt om i verden begynner å verdsette betydningen av merkevarer. Imidlertid kan få bedrifter faktisk legge beslag på en sterk, differensiert, og varig merke.

Riktig forvaltet, merker kan være et selskap mest verdifulle eiendel. Et godt forvaltet merkevare kan skape kundelojalitet og navn anerkjennelse sterk nok til å overvinne intens konkurranse og selv prisdifferensiering i et gitt marked. I dette programmet, det Kellogg School of Management verdenskjente markedsføring fakultetet gi en intensiv se nærmere på merkevareledelse.

Kombinere det siste trodde-lederskap på dette emnet med praktiske øvelser, vil dette programmet kan du utvikle en merkevare forvaltningsstrategi som vil utnytte din merkevare for økt kundelojalitet, konkurransefortrinn og lønnsomhet.


Viktige fordeler


I løpet av dette kurset vil du:

Forstå kraften og utfordringer med merkevarebygging
Lær hvordan du kan konstruere en merkevare posisjonering
Forstå merkevare design og varemerke mening
Review strategier for å bygge merkevarer over tid
Lær hvordan å administrere en merkevare portefølje
Utforsk de nyeste tenker på måling merkeverdi og ROI


Format

Case studier, gruppediskusjoner, og øvelser kompl elementer som står i rammer presenteres av Kellogg School fakultetet.


Program Content

- Utfordringer i merkevarebygging
- Posisjonering
- Typer av Brands
- Brand Extensions
- Brand Design
- Brand Strategi: Lage og Rejuvnating Brands
- Brand Portfolio Strategi
- Brand Verdivurdering

Deltakerne oppfordres til å ta med materiell som er relatert til deres varemerke til programmet, og vil ha muligheten til å praktisk talt bruke rammer lærte å merke seg.


Hvem bør delta

Dette programmet er beregnet på ledere som har merkevareledelse ansvar i sine organisasjoner. Programmet er også nyttig for de som ønsker å utvide sin forståelse av betydningen av merkevarer og effektiv merkevareledelse strategier.

Mange selskaper finner det særlig nyttig å sponse et team av deltakere til programmet. Møtende som et lag produserer en felles vokabular og erfaring som oppmuntrer til bruk av nye konsepter og ideer i selskapet. Spesielle kollokvier, priser og andre ordninger er tilgjengelig for bedrifter sponse lag på minst fire deltakere. Ta kontakt med oss ​​for å lære mer.


Program taught in:
Engelsk

See 43 more programs offered by Kellogg School of Management at Northwestern University »

Dette kurset er Campus based
Startdato
Sept. 2019
Okt. 2019
Duration
3 dager
Deltid
Pris
5,500 USD
Deadline
By locations
By date
Startdato
Okt. 2019
Sluttdato
Application deadline
Startdato
Sept. 2019
Sluttdato
Application deadline

Sept. 2019

Location
Application deadline
Sluttdato

Okt. 2019

Location
Application deadline
Sluttdato