Les den offisielle beskrivelsen

Organisk vekst er den mest pålitelige og bærekraftig måte å utvide bedriften. Men, noen få store bedrifter har en systematisk og repeterbar prosess for kjøring organisk vekst, og som mange bedrifter har sett, "å kjøpe" vekst kan være opportunistiske, utvannende, og risikabelt.

Dette programmet gir deltakerne en grundig og marked-testet tilnærming å drive organisk vekst gjennom mellomstore til store bedrifter. Kombinere akademisk forskning på vekst og innovasjon med innsikter fra utøvere som har gjennomført vekstprosesser på ledende selskaper, understreker programmet også perspektiver fra Kellogg Innovation Network-en gruppe deltakende innovatører fra selskaper som Sony, Motorola, Pepsi, og Microsoft.

Deltakerne vil lære å tenke mer helhetlig om innovasjon og vekst, og vil forlate programmet i stand til å sette en vekst prosessen i aksjon på deres selskap.


Viktige fordeler

I løpet av dette kurset vil du:

  • Forstå den potensielle fallgruver i vekst og hvordan du kan overvinne dem ved hjelp av et marked-bevist prosess for kjøring organisk vekst
  • Skape innovative bedrift design for vekstinitiativ
  • Proaktivt administrere forretningsrisiko i innovasjon og vekst
  • Benchmark bedriftens potensial til å innovere
  • Overvinn ob stacles og organisatoriske treghet som hindrer vekstinitiativ
  • Utvikle evner og partnerskap for å komme til markedet
  • Implementer vekstprosessen i dine spesifikke kontekst

Format

Programmet vil bruke en kombinasjon av forelesninger, case-studier, action læring øvelser, og det Growth Initiative Journal-et nyskapende verktøy for å fange og kontekstualiserende læringen til hver particip maur spesifikke problemstilling.


Key Marker

Å tilpasse opplevelsen, vil deltakerne bli pålagt å bringe til programmet en grundig kunnskap av høy prioritet vekstinitiativ på deres selskap. Som de avanserer gjennom programmet, vil deltakerne tilberede sin egen vekst Initiative Journal å begynne å bruke begrepene som presenteres i programmet. Tidsskriftene blir kritiserte fakultetet under og etter programmet.


Hvem bør delta

Programmet er utviklet for ledere som er ansvarlige for å lede og administrere tiltak for vekst i mellomstore til store bedrifter. Vanligvis vil dette regionale eller forretningsenhet ledere, forretningsutvikling ledere, og toppledere i markedsføring, teknologi, R & D, drift og strategisk planlegging.

&nbsp

Vi oppfordrer bedrifter til å sende lag med opp til fem ledere for å få en rikere felles erfaring som vil bidra til å flytte vekst prosjekter fremover.

Spesielle kollokvier, priser og andre ordninger er tilgjengelig for bedrifter sponse team på fire eller flere deltakere.

Program undervist i:
Engelsk

Se 43 flere kurs fra Kellogg School of Management at Northwestern University »

Dette kurset er Campusbasert
Startdato
sep. 2019
sep. 2019
Duration
4 dager
Deltid
Pris
5,500 USD
Deadline
Etter sted
Etter dato
Startdato
sep. 2019
Sluttdato
Søknadsfrist
Startdato
sep. 2019
Sluttdato
Søknadsfrist

sep. 2019

Location
Søknadsfrist
Sluttdato

sep. 2019

Location
Søknadsfrist
Sluttdato