Konkurrerende Gjennom Personer: Leder For Forbedret Ytelse

Cox School of Business, Southern Methodist University

Programbeskrivelse

Les den offisielle beskrivelsen

Konkurrerende Gjennom Personer: Leder For Forbedret Ytelse

Cox School of Business, Southern Methodist University

Konkurrerende Gjennom People: Ledende for Enhanced Performance, tidligere kjent som The First SMU-Line Management Program, er en 9-ukers sertifikatet program som gir begreper og verktøy til å mestre folk siden av ledelsen. Den er ideell for nye ledere og veiledere i tillegg til de gjør flytte inn i ledelsen - som gir en solid base i management teknikker. Programmet er også utmerket for mer erfarne ledere som kanskje ikke har fått formell opplæring eller utdanning i å håndtere andre. Dette kurset fokuserer på å kjenne din egen lederstil, administrere dine underordnede, og administrere peer og sjefen relasjoner.


Omfang og formål

De fleste mennesker inn ledelsen med et vell av trening og erfaring i bestemte fagområder, men med liten eller ingen kompetanse i å håndtere mennesker. Dette programmet, Konkurrerende Gjennom People: Ledende for Enhanced Performance, er en ti-session serien, holdt over ni uker. Det gir ledere med et solid fundament i viktige forvaltningen kompetanse. Ved hjelp av små gruppeaktiviteter, vurderingsverktøy, og ferdigheter bygget øvelser, vil du aktivt konvertere konsepter til folk ferdigheter.


Hvem bør delta

Tekniske ledere, gründere, og erfarne ledere som har tatt på seg flere personer ansvar eller har ikke hatt formell opplæring i personalledelse.


Program Tid og sted

Programmet begynner med en omfattende, obligatorisk full-dagers sesjon. Deretter møter Dallas økten onsdag kveld fra 6-21:00 ved Cox School of Business på SMU campus. Den Plano økten møter tirsdag kveld fra 6-21:00 ved SMU-i-Legacy.


SMU sertifikat

Kursbevis deles ut til deltakerne som fullfører et individuelt prosjekt og delta i innledende heldags session og minst seks av de åtte kvelden økter. Programmet er også godkjent for etterutdanning enheter (CEUs).


Program Content

* Motivere andre

Kompetente ledere vet hva som motiverer hver enkelt medarbeider og bruke denne kunnskapen til nytte både for den enkelte og organisasjonen. I denne økten, ledere lære å sette forventninger og skape et miljø som fører til større produktivitet og medarbeidertilfredshet.

* Ledelse Allsidighet

Denne sesjonen gir deg ferdigheter til å maksimere ytelsen og ytelsen til underordnede og team. Du vil vurdere din lederstil fleksibilitet i konkrete arbeidsrelaterte situasjoner og bestemme nivået på effektiviteten. Du vil utforske og differensiere egenskaper og forventninger om effektiv ledelse, styring, og followership. Du vil forlate med en presis forståelse av dine styrker og identifisere områder for utvikling for å forbedre din karriere.

* Velge Høyre People

Ledere lykkes gjennom innsatsen til andre, og velge de riktige menneskene er avgjørende. Denne sesjonen fokuserer på hvordan å forberede strategisk for intervjuet og hvordan du bruker atferdsmessige spørreteknikker som får intervjuobjektet til å gi deg svarene som hjelper deg å forutsi fremtidig atferd på jobben.

* Team Building

Lær de ferdigheter som er nødvendige for å kunne lede laget ditt. Utforsk verdien som felles mål og rolle definisjon legge til vellykkede team. Du vil også lære å gjenkjenne de fallgruver som kan føre til dysfunksjon i team.

* Utnytte Individual Differences

Du har et sikkert grep om de tekniske aspektene ved jobben din - det er peer og ansattes oppførsel som presenterer den største utfordringen. Denne sesjonen fokuserer på å hjelpe deg få en bedre forståelse av hvordan ulike stiler, opplevelser, kultur, og motiverende behov påvirke ytelsen.

* Administrere for Performance

Du ble fremmet for å være en fremragende individuell utøver. Nå ditt ansvar har utvidet, og du er vurdert om resultatene for andre. I denne økten, vil du utforske ulike strategier for å evaluere og utvikle medarbeidere, herunder ferdigheter i coaching, veiledning, og flere måter å håndtere med ikke-utøvere.

* Løse konflikt

Konflikt er en naturlig del av ethvert arbeidsmiljø, uansett om du jobber en-mot-en eller som et team medlem. Du vil undersøke mange kilder, årsaker og typer av konflikter ofte finnes på arbeidsplassen. Du vil også lære hvordan du bruker konfliktløsning teknikker for å få positive resultater i mange vanskelige situasjoner.

* Kommunikasjon for resultater

Denne økten vil forbedre lytte og presentere ferdigheter. Identifisere barrierer som hindrer deg i å lytte effektivt og polish liten gruppe presentasjon og kommunikasjon ferdigheter ved å fokusere på hvordan å påvirke og overtale. Til slutt, lære å håndtere møter for å gjøre dem en effektiv og produktiv bruk av tid for alle involverte.

* Administrere Gjennom Influence: Vellykket Peer / Boss relasjonstyper

Real lederskap betyr å øve innflytelse langt utover din formelle autoritet. Vi har ofte ansvar for prosjekter og resultater uten å ha formell autoritet vi kan trenge. Denne sesjonen fokuserer på å utnytte for å skape mer produktive, og enda morsommere relasjoner med sjefen din, kolleger og ansatte. Deltakerne vil lære strategier for å hjelpe kommunisere sine ideer og behov til andre i produktiv og overbevisende måte og samtidig sikre behovene til organisasjonen og andre er også oppfylt.

* Implementering av Endre: Don't Forget the People

De fleste endre innsatsen ser bra ut på papiret. Problemet er at endring initiativer skje i den virkelige verden og påvirker virkelige mennesker. Endre innsats mislykkes fordi lederne ikke klarer å skape en følelse av at det haster, ikke klarer å få buy-in, og har en tendens til å fokusere på bare organisatoriske fordeler. I denne sesjonen vil du lære den kompetansen som trengs for å bli en vellykket endring agent. ROI prosjekter presenteres i slutten av denne modulen.


Hvordan du vil dra nytte

Målet med dette programmet er å gi en base av essensielle ledelse og teknikker som du effektivt kan tegne. I et unikt, sterkt deltagende miljø, vil du:

- Bli en mer effektiv leder og manager
- Lær hvordan du kan styrke deg selv og dine ansatte
- Utvikle og opprettholde ytelse standarder som andre er villige til å følge
- Øk din evne til å initiere og arbeide med bytte
- Forbedre mellommenneskelige ferdigheter for å bedre utnytte evnene til andre
- Evaluere og måle din egen personlige vekst
- Utvikle et fundament i grunnleggende m anagement ferdigheter av hvilket kan du fortsette å bygge din karriere
- Transfer nye teknikker og ferdigheter direkte til jobben gjennom din individuelle prosjekt



Varighet og pris
Dette kurset er Campusbasert
Start Date
Studiestart
Mars 2019
Duration
Varighet
9 uker
Deltid
Price
Pris
2,895 USD
Information
Deadline
Locations
USA - Dallas, Texas
Studiestart: Mars 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Dates
Mars 2019
USA - Dallas, Texas
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen