Les den offisielle beskrivelsen

Som produkter blir mindre differensiert og etterspørselen avtar, lønnsomheten i en bedrift stadig er avhengig av dens evne til å finne, vokse, og holde de mest verdifulle kundene. Dette programmet hjelper senior markedsføring, IT, og drift ledere til å designe og implementere vellykket CRM-strategier for sine organisasjoner. Programmet tilbyr en tverrfaglig og teknologi-aktivert perspektiv på administrasjon av kundeforhold for profitt.

Representerer en fundamentalt forskjellig tilnærming til markedsføring, tar programmet et helhetlig syn på CRM ved å inkludere begreper fra markedsføring analytics, teknologiledelse, organisering design, og endringsledelse.

Deltakerne vil lære state-of-the-art teknikker for å skaffe nye kunder, øke verdien av eksisterende kunder, beholde lønnsomme kunder, og maksimere kundenes lønnsomhet i forbrukerprodukter, samt business-to-business-innstillinger. Deltakerne vil forlate med nyttige innsikt i kundens livssyklus management, kunde levetid verdi måling, og kunden lønnsomhet måling.


Viktige fordeler

I løpet av dette kurset vil du:

  • Transform et produkt-sentriske virksomheten til en kunde-sentriske business
  • Mål og optimalisere kundens levetid verdi
  • 'Forbedre kundekanal lønnsomheten
  • Deploy teknologiaktivert Relationship Management i næringslivet og konsummarkedet
  • Bruk av beste praksis for business intelligence-teknologi, operasjoner, så ninger, og prosjektledelse
  • Kvantifisere Return On Investment (ROI) av CRM initiativ
  • Forbered organisasjonen for endring
  • Vellykket distribuere operativ og analytisk CRM infrastruktur

Format

Case studier, gruppediskusjoner, og øvelser utfylle rammene presenteres av Kellogg School fakultetet.


Program Content

  • Customer-Centric Business Organization
  • Kunden Life-Cycle Management
  • CRM prosesser og operasjoner
  • Administrere Channel Relasjoner i bedriftsmarkedet
  • Måling Effekt av Customer Relationship tiltak
  • Organisatorisk endring
  • CRM Program Oversight

Hvem bør delta

Dette programmet er laget for middels-og senior-nivå e xecutives i kunderettede roller (markedsføring, salg og kundeservice) samt ledere i IT og drift som støtter customer relationship management innsats.


Mange selskaper finner det særlig nyttig å sponse et team av deltakere til programmet. Møtende som et lag produserer en felles vokabular og erfaring som oppmuntrer til bruk av nye konsepter og ideer til selskapets problemer. Spesielle kollokvier, priser og andre ordninger er tilgjengelig for bedrifter sponse lag på minst fire deltakere. Ta kontakt med oss ​​for å lære mer.



Program undervist i:
Engelsk

Se 43 flere kurs fra Kellogg School of Management at Northwestern University »

Dette kurset er Campusbasert
Startdato
sep. 2019
Duration
3 dager
Deltid
Pris
5,800 USD
Deadline
Etter sted
Etter dato
Startdato
sep. 2019
Sluttdato
Søknadsfrist
Startdato
sep. 2019
Sluttdato
Søknadsfrist

sep. 2019

Location
Søknadsfrist
Sluttdato
Location
Søknadsfrist
Sluttdato