kurs - elektronisk forretningsdrift

Russian State University For The Humanities

Programbeskrivelse

Les den offisielle beskrivelsen

kurs - elektronisk forretningsdrift

Russian State University For The Humanities

Kurs - Electronic Business

&nbsp

Språk: Engelsk

Tidspunkt for kurs:. Spring Dette kurset er tilgjengelig fra studieåret 2012-2013

Dette kurset er utformet for å gi en oversikt over E-handel modeller, programmer, beslutninger og problemer. Eksempler på materialer som dekkes i dette kurset er e-handel Business og inntektsmodeller, E-Commerce Strategier og markedsføring konsepter, spesifikke applikasjoner som B2B, web 2.0, e-læring og e-Government, samt teknologi, sikkerhet og betalinger. Dette kurset vil gagne studenter med interesse for å jobbe i en e-handel miljø, starte egen E-Commerce virksomhet eller evaluere E-handel aktiviteter.

Mål

Etter vellykket gjennomføring av dette kurset skal studentene kunne:

  • Skissere en enkel modell av Internett-teknologi infrastruktur
  • Vurdere E-handel strategier og programmer, inkludert online markedsføring, elektronisk forvaltning, e-læring og global e-handel
  • Diskuter betydningen av Web 2.0-innhold og sosiale nettverk i E-Commerce
  • Skille elektroniske markedsplasser og gi eksempler på E-tailing produkter og tjenester
  • Sammenligne B2B og B2C e-handel strategier, inkludert markedssegmentering
  • Kategorisere fordeler og ulemper ved ulike online betalingsløsninger
  • Drøfte felles juridiske, etiske og skattespørsmål i E-Commerce
  • Bruk kunnskapen av online sikkerhetsproblemer til å vurdere eksisterende nettsteder
  • Bruk kunnskapen om de store e-handel inntekter modeller for å evaluere eksisterende websider

Kurs Outline

ADMN 344: E-handel er delt inn i tretten uker som følger:

  • Tema 1: Oversikt elektronisk handel (EC)
  • Tema 2: e-markedsplasser (auksjoner, Portals etc.)
  • Tema 3: E-Tailing Produkter og tjenester
  • Tema 4: Online Marketing og Online Consumer Behavior
  • Tema 5: Business-to-Business E-Commerce
  • Tema 6: E-forvaltning og e-læring
  • Tema 7: Web 2.0, sosiale nettverk og Search Engine Optimization
  • Tema 8: E-Commerce Security
  • Emne 9: betalingsløsninger og ordrebehandling
  • Tema 10: E-handel Strategi og globale utfordringer
  • Tema 11: Juridiske, etiske og Tax Issues
  • Tema 12: Starte en e-handel bedrift
  • Tema 13: E-Commerce Business Analysis Term Prosjekt
Varighet og pris
Dette kurset er Campusbasert
Start Date
Studiestart
Sept. 2019
Duration
Varighet
Heltidsstudier
Information
Deadline
Locations
Russland - Moscow, Moskva
Studiestart : Sept. 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Dates
Sept. 2019
Russland - Moscow, Moskva
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen