Kurs i mote markedsføring

The Cut Fashion Design Academy

Programbeskrivelse

Les den offisielle beskrivelsen

Kurs i mote markedsføring

The Cut Fashion Design Academy

I dette intensive 14-ukers kurset lærer du hvordan du blir en effektiv mote markedsfører. I den konkurrerende moteindustrien har du behov for ferdigheter som snakker til forbrukeren, om du vil jobbe for et etablert firma eller utvikle "Brand of You" .

I dagens media-tunge miljø er det viktig at du kan kommunisere et merkets DNA til deres målgruppe. Lær ferdighetene som er nødvendige for å lykkes ved å jobbe med profesjonelle fagfolk for å komme inn i kreativ og lønnsom virksomhet av mote.

TERM: 14 VEKER X 20 / HRS = 280 TIMER
Uke: LØSNING 8 HRS / VEK. LAB 12 HRS / WEEK

Intro til Fashion Marketing

  • Definer terminologi som er felles for moteindustrien.
  • Identifiser seg bransjens segmenter og deres roller i mote rørledningen.
  • Spor bevegelsen av mote fra konsept til forbruker.
  • Identifiser nåværende designere og gjenkjenne signaturstiler.
  • Utvikle en bevissthet om variasjonen og fordelene til motebutikk.
  • Sett opp de viktigste strategiene og prosessene for mote markedsføring.
  • Forklar begrepet forskning og utvikling.
  • Sammenlign markedsføringen av mote til den for andre produkter.
  • Identifiser en strategi for bruk for markedsfordeling.
  • Vis en evne til å forberede og presentere mote markedsføringsinformasjon.
  • Lag en mote-relatert hendelse video.

Forbrukeradferd

  • Identifiser de mange faktorene som påvirker forbrukerens kjøpsadferd.
  • Diskuter hvordan forbrukernes holdninger kan påvirkes av markedsførere.
  • Forstå grunnleggende psykologiske konsepter til forbrukernes motivasjon og behovsoppfølging.
  • Differensiere mellom kvalitativ og kvantitativ forbrukerforskning og designe, administrere og analysere grunnleggende datainnsamlingsinstrumenter.

Skrive for industri

  • Forstå rollen som å skrive i kommunikasjonsprosessen.
  • Identifiser motejournalistikkens rolle i avis, magasin og nye medier.
  • Skriv motekopi for avis, magasin og online media.
  • Skriv mote kopi for reklame og PR formål.
  • Pitch en motehistorie.
  • Oppfatt, rediger og publiser et trykt magasin.

PR

  • Demonstrere en forståelse av tradisjonelle og nye PR-teknikker.
  • Analyser virkelige observasjoner og søke om PR-tiltak.
  • Demonstrere kreative og kritiske tenkning ferdigheter.
  • Forbedre personlig kommunikasjon og offentlige presentasjonsferdigheter.
  • Analyser markedsføringsstrategier ansatt av annonsører i et bredt spekter av medier: Print, Broadcast, Out-of-Home, Online og Social Media.
  • Vis en forståelse av hvordan du målretter annonsering til bestemte markeder.
  • Utvikle og budsjett en annonsekampanje som integrerer flere medieplattformer.
  • Utvikle en mediekontaktliste.
  • Lag et profesjonelt mediesett, inkludert pressemelding, firma backgrounder, designer bio og produkt lookbook.

Sosiale medier

  • Forstå måter hvor forretning og non-profit bruker sosiale medier markedsføring for å engasjere kunder.
  • Forstå grunnleggende ordforråd og terminologi av sosiale medier markedsføring og sosiale medier analytics.
  • Bruk teknologiene som er involvert for å effektivt kommunisere taktikk, strategier og beslutninger knyttet til sosiale medier markedsføring.
  • Verdsett de strategiske implikasjonene, inkludert risiko og etiske implikasjoner, av sosiale medier markedsføring.
  • Analyser sosiale medieres nytte for bedrifter som et middel for å lette kundekommunikasjon og samhandling.
  • Forstå trending emner, typer innhold og brukere.
  • Bygg opp engasjement med passende koblinger og tonefølge.
  • Undersøk webanalyser, digital branding, WordPress-spesifikk blogging, online annonsering, sosiale medier, SEO og mer.

Brandstrategi

  • Forklar grunnleggende teorier og prosesser for merkeopprettelse.
  • Differensiere en produktidentitet fra en merkeidentitet.
  • Definer strategi i sammenheng med merkebygget.
  • Diskuter bruken av symboler og metaforer.
  • Diskuter elementer av merkeemballasje for å bidra til å etablere merkeidentitet.
  • Forklar de fire pillene i branding.
  • Forbered en plan for merkevareutvikling.

E-Business

  • Vis forståelse av grunnleggende e-Business / e-Commerce-modeller og -markeder.
  • Sammenligne, vurdere og gjøre forbedringer anbefalinger for nettsteder, e-butikker, blogger, markedsføring / e-handel apps, og kreativt innhold basert på brukervennlighet, engasjement og mål markedsmål.
  • Opprett digitalt innhold for å fremme salg.
  • Unngå og publiser en elektronisk e-Business-butikk.

salgs~~POS=TRUNC

  • Utvikle ferdigheter i kreativ retning og produksjon.
  • Lær planlegging og budsjettering.
  • Utvikle kritiske baner for utførelse av hendelser.
  • Oppnå ferdigheter i prosjektledelse.
  • Lær hendelsesbokføring og brudd-jevne beregninger.
  • Forstå talenthåndtering og oppkjøp.
  • Utvikle kritiske tenknings- og evalueringsevner for å utvikle solide salgsfremmende kampanjer.
  • Vurdere den finansielle avkastningen på trunk viser, pop up Butikker og andre off-site salgsfremmende aktiviteter.
  • Utvikle, markedsføre og gjennomføre et lokalt salgsarrangement.
Denne skolen tilbyr programmer i:
  • Engelsk
The Cut Fashion Design Academy

Sist oppdatert May 24, 2018
Varighet og pris
Dette kurset er Campusbasert
Start Date
Studiestart
Jan. 22, 2019
Mai 14, 2019
Duration
Varighet
14 uker
Heltidsstudier
Price
Pris
9,500 CAD
Information
Deadline
Locations
Canada - Vancouver, British Columbia
Studiestart : Jan. 22, 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Studiestart : Mai 14, 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Studiestart : Sept. 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Dates
Jan. 22, 2019
Canada - Vancouver, British Columbia
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Mai 14, 2019
Canada - Vancouver, British Columbia
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Sept. 2019
Canada - Vancouver, British Columbia
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen