$close

Filtre

Se resultater

336 Kurs i Forretningsstudier 2022

Det er mange kurs i bedriftsøkonomi, samfunnsøkonomi og Administrasjon tilgjengelig på gode akademiske institusjoner rundt om i verden. De som søker kurs i Business, økonomi og administrasjon kommer ofte fra en rekke områder, herunder banker, venture kapital firmaer, helsevesen organisasjoner, selskaper, private og offentlige sektorer, myndigheter, frivillig… Les mer

Det er mange kurs i bedriftsøkonomi, samfunnsøkonomi og Administrasjon tilgjengelig på gode akademiske institusjoner rundt om i verden. De som søker kurs i Business, økonomi og administrasjon kommer ofte fra en rekke områder, herunder banker, venture kapital firmaer, helsevesen organisasjoner, selskaper, private og offentlige sektorer, myndigheter, frivillige / NPO og mange andre.

Kurs i Økonomi, økonomi og administrasjon kan studeres på nettet eller i et klasserom og individuelt eller som en del av studieprogrammene. Vanlige temaer dekkes omfatter finans, bedriftsøkonomi, bank, budsjetter, varer og tjenester, aksjemarkedene, online handel, investeringer, og mange flere. Grunnet den raske endringen i samfunnet vårt spesialiserte kurs blir sett i internasjonal bankvirksomhet saker, nye markeder, lavkonjunktur business, og sosiale medier.

Kurs i Økonomi, økonomi og administrasjon gir verktøy for å arbeide i våre økonomi og marked drevet verden.Enten du leter etter faglig utvikling eller nye ferdigheter, er det mange kurs i business, økonomi og administrasjon som kan hjelpe deg å ta det neste steget i karrieren din. Ta se gjennom programmet alternativene nedenfor!

Minimér
$format_list_bulleted Filtre
Sorter på:
Anbefalt Seneste Tittel
Emeritus Institute of Management
Singapore

Hva vil dette programmet gjøre for deg? Her er noen av de spesifikke utfordringene du vil kunne løse bedre etter å ha fullført dette programmet: Oppdag tjenesteleveransetrende ... +

Hva vil dette programmet gjøre for deg? Her er noen av de spesifikke utfordringene du vil kunne løse bedre etter å ha fullført dette programmet: Oppdag tjenesteleveransetrender, muligheter og utfordringer Utvikle verdiforslag og posisjonering for å skille seg ut i det konkurranseutsatte markedet Lær hvordan teknologi brukes til å levere fremragende tjenester Bruk rammer og strategier for å identifisere, administrere og vedlikeholde kunder gjennom tjenestelevering og fortreffelighet Identifiser strategier for kostnadseffektivt levering av fremragende tjenester Programmoduler Modul 1: Å fange verdi i moderne tjenesteøkonomier Utforsk utfordringene med å skalere vellykkede tjenestemerker og virksomheter, makrotrender i moderne tjenesteøkonomier, løsninger som gjør service til kjerneverdien for en virksomhet, og hvordan analysere aktiviteter i virksomheten som bidrar til å fange verdi i tjenesteøkonomien. Modul 2: Teknologi i tjeneste: Tjenesteroboter, AI og plattformforretningsmodeller Undersøk hvordan teknologi brukes til å levere tjenester, virkningen av plattformforretningsmodeller i tjenestelevering, problemer og utfordringer som plattformøkosystemer står overfor, og hvordan man kan analysere konkurransefordelene og ulempene ved plattformbedrifter. Modul 3: Håndtering av kundelojalitet – Lojalitetshjulet Få en dypere forståelse av fortjenesten til virksomheter fra langsiktig kundelojalitet, skillet mellom kundetilfredshet og lojalitet, implikasjoner av kundegruppering/segmentering på anskaffelse og oppbevaring av kunder, og strategier for å opprettholde kundelojalitet. Modul 4: Kundesentrisitet – Strategisk klagebehandling, tjenestegjenoppretting og tilbakemeldingssystemer Lær hvordan du bruker kundeservicestrategier for å sette en positiv spinn på kundeklager, utnytte tilbakemeldinger fra kunder for å drive organisasjonslæring, illustrere en proaktiv og kostnadseffektiv tjenestegjenopprettingstilnærming, hva du bør vurdere når du utformer tilbakemeldingssystemer fra kunder, og hvordan tjenestegjenoppretting kan utføres brukes til å drive forretningsmål. Modul 5: Service Quality – The Gaps Model & Customer Service Process Redesign Utforsk dimensjonene av tjenestekvalitet som påvirker kundelojalitet, hvordan Gaps-modellen brukes til å forklare mangel på tjenestekvalitet, riktig investeringsnivå i å levere tjenestekvalitet, hvorfor redesign av tjenesteprosesser er viktig, verktøy for å redesigne tjenesteprosesser, effekten av prosessen redesign på kunder og ansatte, og de ni trinnene i redesign av kundeserviceprosessen. Modul 6: Tre strategiske Pathways til kostnadseffektiv tjenestefortreffelighet (dobbelkulturstrategi, strategi for fokuserte tjenester, OM-strategi og integrasjon) Bygg opp kunnskapen din om de tre Pathways mot kostnadseffektiv service fortreffelighet, dobbeltkulturen/dobbelt fokus Pathway for å levere kostnadseffektiv service excellence, den fokuserte servicefabrikken Pathway for å levere kostnadseffektiv service excellence, og driftsstyringsstrategi Pathway for å levere kostnadseffektive tjenester. Modul 7: Produsere tjenester og merkevarebygging av tjenesteopplevelsen og bygge en serviceorganisasjon i verdensklasse Oppdag hvordan du kan drive forbedringer ved å bruke strategier og rammeverk for tjenesteledelse og hvordan du identifiserer strategier for å forbedre tjenesteleveransen og de potensielle fallgruvene. Program Fakultet Jochen Wirtz, Ph.D. Professor i markedsføring og prodekan for MBA-programmer I tillegg til å tjene som professor i markedsføring ved National University of Singapore, er professor Wirtz også en internasjonal stipendiat ved Service Research Center ved Karlstad University i Sverige og en akademisk stipendiat ved Cornell Institute for Healthy Futures ved Cornell University i New York. Han var grunnlegger av dual degree UCLA – NUS Executive MBA-programmet (rangert 4. globalt i Financial Times EMBA 2015 Ranking og 3. i EIU 2015 Ranking) fra 2002 til 2014; en Associate Fellow ved Saïd Business School, University of Oxford fra 2008 til 2013; og et grunnleggende medlem av NUS Teaching Academy fra 2009 til 2015. Professor Wirtz har en Ph.D. i Services Marketing fra London Business School. Forskningen hans har siden fokusert på tjenestemarkedsføring og har blitt publisert i rundt 100 akademiske tidsskrift- og magasinartikler (som Harvard Business Review), 130 konferansepresentasjoner og 40 bokkapitler. Hans mer enn 10 bøker inkluderer Services Marketing – People, Technology, Strategy (World Scientific, 9. utgave, 2021) og Essentials of Services Marketing (Pearson Education, 3. utgave, 2016), begge medforfatter av professor Christopher Lovelock. Med oversettelser og tilpasninger for over 26 land og regioner, og et samlet salg på rundt 1 000 000 eksemplarer, har de blitt verdensledende lærebøker for tjenestemarkedsføring. Bransjeeksempler Gjennom virkelige eksempler fra flere bransjer, vil du se hvordan teoriene blir satt ut i livet. Starbucks Forstå hvordan en av grunnleggerne av Starbucks var i stand til å komme opp med en idé som fungerer som kafeens verdiforslag. Rolls-Royce Identifiser hvordan Rolls-Royce utnyttet ingeniørmessig fortreffelighet og serviceløsninger for å bli en konkurransedyktig global produsent. ANZ Bank Få et glimt av Jamie, en virtuell agent for ANZ-banken som har tjent tusenvis av kunder siden den ble lansert. Singapore Airlines Lær noen av strategiene som brukes av Singapore Airlines for å skape kundelojalitet. Google Forstå hvordan Google mestret selvbetjeningsteknologier for å opprettholde lavt antall ansatte. Nike Lær de ulike måtene å få en bedre forhandlingsposisjon i verdikjeden og de ulike områdene hvor verdi kan utvinnes. Andre selskaper som er inkludert som eksempler eller brukstilfeller i programmet inkluderer BMW, Tesla, Raffles Hotel, Wise, Four Seasons Hotel, Changi Airport - Singapore, Lux Hotels & resorts, Zappos, etc. Merk: Alle merke-, produkt- og firmanavn er varemerker™ eller registrerte® varemerker for deres respektive eiere. Bruk av dem innebærer ingen tilknytning til, godkjenning av eller assosiasjon av noe slag mellom dem og programeiere. Program læringsreise 56 Videoforelesninger 25+ bransjeeksempler 8 Diskusjonsforum 8 ukentlige kontortimer 7 Oppdrag 5 kasusstudier Hvorfor melde deg på programmet? I dagens tjeneste- og kunnskapsbaserte økonomier må virksomheter hele tiden finne nye måter å skille seg ut på. I denne konkurranseutsatte markedsplassen er det avgjørende å bruke en kundesentrert tilnærming til å administrere og levere utmerket service. Denne innsatsen krever imidlertid mer enn å stole på tilbakemeldinger fra kunder for å vise frem tjenestetilbudene dine. Det krever etablering av drift av høy kvalitet i et miljø med høy tillit, noe som fører til motiverte medarbeidere som yter eksepsjonell kundeservice. I Service Leadership: Customer Value, Excellence and Cost-Effectiveness-programmet – tilbudt av NUS Business School – kan du få kompetansen du trenger for å bli en kundefokusert bedriftsleder som er i stand til å levere mer verdi for din organisasjon, ansatte og kunder. 93 % av kundene vil sannsynligvis gjøre gjentatte kjøp med selskaper som tilbyr utmerket kundeservice. kilde: Hubspot Research, 2021 70 % ha et mer gunstig syn på merker som tilbyr proaktive kundeservicevarsler. kilde: Microsoft, 2021 26 % av bedrifter og fagfolk sier at verdien av kundetilfredshet er fullstendig definert og sporet. kilde: Global Customer ExperienceQ Benchmarking Report, 2020 Hvem er dette programmet for? Programmet er designet for fagfolk fra enhver akademisk bakgrunn fortrinnsvis med 8+ års arbeidserfaring. Programmet er aktuelt på tvers av alle bransjer – spesielt IT-produkter og -tjenester, bank- og finanstjenester, bemanning og rekruttering, utdanning og rådgivning – og er til fordel for de som jobber innen teknologisk ledelse, generell ledelse, drift, konsulentfunksjoner og mer. Dette programmet er spesielt nyttig for fagfolk som ønsker å: Forbedre driftseffektiviteten og transformer kundeopplevelsen gjennom digital teknologi Utvikle disruptive forretningsmodeller med en tjenestesentrert tilnærming Forbedre kundeengasjement og øke konverteringsfrekvensen gjennom integrert markedsføringsautomatisering Utnytt kunde- og medarbeideropplevelser for å nå forretningsmål Bruk beste praksis for levering av tjenester på tvers av bransjer og bedrifter -
Kurs
Deltid
2 måneder
Engelsk
Nettstudier
 
South-Eastern Finland University of Applied Sciences, XAMK
Mikkeli, Finland +3 Mer

Blåhavsstrategien avklarer hvordan en bedrift kan være markedsleder og bedriftsmerke som utvikler et nytt, ukjent og uutforsket marked eller bransje. Det skaper ny etterspørse ... +

Blåhavsstrategien avklarer hvordan en bedrift kan være markedsleder og bedriftsmerke som utvikler et nytt, ukjent og uutforsket marked eller bransje. Det skaper ny etterspørsel etter kunder i markedet og skaper et psykologisk forhold til dem. -
Kurs
Fulltid
Deltid
5 - 10 timer
Engelsk
Nettstudier
 
EIT Manufacturing – PhD
Palaiseau, Frankrike +1 Mer

Hvis du er doktorgrad forsker og du vil øke dine evner og kompetanser i avanserte verktøy for design, implementering, organisering, kvalitetsvurdering og forbedring av intelli ... +

Hvis du er doktorgrad forsker og du vil øke dine evner og kompetanser i avanserte verktøy for design, implementering, organisering, kvalitetsvurdering og forbedring av intelligente produksjonssystemer, kan du delta i 2020 Winter School of the EIT Manufacturing (EITM) Doctoral School, fokusert om datadrevet smart produksjon og innovasjon (D²SMI). -
Kurs
Fulltid
Engelsk
Nettstudier
 

Få et stipend på inntil USD 10 000

Se hvilke muligheter du kan få med stipendet vårt.
EHL Hospitality Business School
Singapore

Hvorfor ta dette kurset? For å få innsikt i designtenkning, en av de mest populære metodene for innovasjon brukt på forretningsmodeller. For å bli komfortabel med rotete av se ... +

Hvorfor ta dette kurset? For å få innsikt i designtenkning, en av de mest populære metodene for innovasjon brukt på forretningsmodeller. For å bli komfortabel med rotete av service forretningsmodelldesign For å forstå 360° av å lage en tjeneste, i sammenheng med forretningsmodeller med flere grensesnitt Å utvikle strategisk innovasjon: Beveger seg fra inkrementelle operasjonelle innovasjoner til strategisk kundesentrisitet For å forstå det digitale landskapet, hvordan digitale tjenester skapes, og de resulterende virksomhetspåvirkningene Nøkkelord Varighet Forberedelse + 3 dager på campus plassering EHL Campus (Singapore) Legitimasjon levert EHL Prestasjonsbevis Kursspråk Engelsk Treningsmåte Heltid, på stedet Hva gjør dette kurset spesielt? Tilgang til gjesteforelesere og virkelige eksempler fra ulike servicebransjesammenhenger Muligheter for nettverk med andre deltakere og gjesteforelesere En forbindelse mellom teori og praksis gjennom en live business case: lag din egen forretningsmodell. Lær ved å gjøre: opplev design tenkning prosesshandling Alt kursmateriell er tilgjengelig gjennom et online læringsstyringssystem -
Kurs
Fulltid
3 - 5 dager
Engelsk
Campus
 
European Centre for Career Education
Dubai, De forente arabiske emirater

Omfattende kunnskap om ens felt er avgjørende, men sanne bedriftsledere må være i stand til å bruke den kunnskapen i praksis og forstå perfekt ulike felt relatert til deres vi ... +

Omfattende kunnskap om ens felt er avgjørende, men sanne bedriftsledere må være i stand til å bruke den kunnskapen i praksis og forstå perfekt ulike felt relatert til deres visjon. Vårt mål er å gi ECCEDU-deltakere en fordel og hjelpe dem å skille seg ut fra mengden av sine kolleger. Vi ønsker at ECCEDU-deltakere skal oppleve hvordan det faktisk er å jobbe innen internasjonal virksomhet. Vårt mål er å forbedre deres ferdigheter ved å fokusere på både personlig og faglig utvikling. Emnene som dekkes under UAE Business Winter Program er nøye utvalgt for å gjenspeile den stadig skiftende forretningsverdenen, og forberede deltakerne tilstrekkelig. -
Kurs
Fulltid
3 uker
Engelsk
sep. 2022
Campus
 
Online Business School
Coventry, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland

Nivå 4 diplom i entreprenørskap og nivå 5 utvidet diplom i ledelse er et 240 studiepoeng kurs som er designet for å gi morgendagens ledere og administrerende direktører de fer ... +

Nivå 4 diplom i entreprenørskap og nivå 5 utvidet diplom i ledelse er et 240 studiepoeng kurs som er designet for å gi morgendagens ledere og administrerende direktører de ferdighetene de trenger for å lykkes i virksomheten, med et spesifikt fokus på innovasjon og entreprenørskap innen medium til store virksomheter. -
Kurs
Fulltid
Deltid
700 - 1800 timer
Engelsk
Nettstudier
 
Formación Sandler Madrid
Madrid, Spania

Aprende la fórmula de 7 pasos para dejar de perseguir a tus clientes y multiplica tus resultados de ventas.

Aprende la fórmula de 7 pasos para dejar de perseguir a tus clientes y multiplica tus resultados de ventas. -
Kurs
Fulltid
Deltid
10 uker
Spansk
08 sep. 2022
Nettstudier
 
International Career Institute
London, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland

Det er ingen hemmelighet i salg. Åpning og avslutning av et salg er ferdigheter som kan læres, og du har muligheten til å gjøre det i dette kurset. Følgende enheter utgjør vår ... +

Det er ingen hemmelighet i salg. Åpning og avslutning av et salg er ferdigheter som kan læres, og du har muligheten til å gjøre det i dette kurset. Følgende enheter utgjør vår konkurranse salg programmet: -
Kurs
Fulltid
Deltid
40 - 156 uker
Engelsk
Nettstudier
 
World Trade Institute
Bern, Sveits

WTI gir deg en unik mulighet til å oppdatere og utdype din kunnskap om internasjonal økonomisk styring, handel og investeringer ved å delta på intensive, ukelange kurs om et b ... +

WTI gir deg en unik mulighet til å oppdatere og utdype din kunnskap om internasjonal økonomisk styring, handel og investeringer ved å delta på intensive, ukelange kurs om et bredt spekter av emner. Et fakultet av kjente eksperter og praktikere underviser i disse tverrfaglige kursene, som er en del av Master in International Law and Economics (MILE) -programmet, WTIs flaggskip -masterprogram. -
Kurs
Deltid
3 - 22 måneder
Engelsk
Campus
Nettstudier
 
Saïd Business School, University of Oxford
Oxford, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland

Naviger i venture-finansieringsprosessen som en gründer eller investor.

Naviger i venture-finansieringsprosessen som en gründer eller investor. -
Kurs
Deltid
8 uker
Engelsk
Nettstudier
 
The George Washington University
Washington, USA

I dagens digitale tidsalder er effektiv og strategisk kommunikasjon avgjørende for enhver organisasjon som ønsker å nå riktig publikum, beskytte eller forbedre omdømmet sitt o ... +

I dagens digitale tidsalder er effektiv og strategisk kommunikasjon avgjørende for enhver organisasjon som ønsker å nå riktig publikum, beskytte eller forbedre omdømmet sitt og skille seg ut i et overfylt forretningslandskap. Strategic Communications online kortkurs fra The George Washington University Columbian College of Arts and Sciences gir deg ferdighetene som trengs for å kurere kraftige meldinger som direkte påvirker forbrukeratferd. I løpet av åtte uker lærer du hvordan datadrevet innsikt kan forme meningsfulle skriftlige, verbale og visuelle kommunikasjonsstrategier, undersøke hvordan du velger riktig medium for meldingen din, og utforske hvordan du best kan tilnærme deg interaksjoner fra en problemløsende vinkel, å sikre at merkevaren din får publikum oppmerksomhet den fortjener. -
Kurs
Deltid
8 uker
Engelsk
12 okt. 2022
04 okt. 2022
Nettstudier
 
University of Cambridge Institute for Sustainability Leadership (CISL)
Cambridge, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland

Oppdag hvordan bærekraftig eiendom kan knytte samfunn sammen, skape bransjemuligheter og levere meningsfull forretningsverdi. Bygninger produserer en tredjedel av alle klimaga ... +

Oppdag hvordan bærekraftig eiendom kan knytte samfunn sammen, skape bransjemuligheter og levere meningsfull forretningsverdi. Bygninger produserer en tredjedel av alle klimagassutslipp og er en av de viktigste energiforbrukerne i verden. 1 Eiendomssektoren spiller en ubestridelig rolle i klimakrisen og må tenkes om hvis vi ønsker en bærekraftig fremtid. På nettkurset Sustainable Real Estate: Creating a Better Built Environment vil du lære hvordan du finner muligheter innenfor bærekraftsutfordringer i det bygde miljøet. Kurset er designet av ekspertfakultetet fra University of Cambridge Institute for Sustainability Leadership (CISL) , og tar for seg og analyserer de økologiske, sosiale og styringsaspektene ved eiendom. Med denne oversikten over bransjetrender og risikoer vil du undersøke hvordan bærekraftig eiendom kan bidra til et mer robust og inkluderende samfunn, og påvirke lokalsamfunn positivt. Mot slutten av dette åtte ukers kurset vil du utvikle en personlig handlingsplan for å levere et bærekraftig resultat i din egen bygde miljøkontekst. Denne strategien vil hjelpe deg å innse rollen du og organisasjonen din kan spille for å forbedre dine egne forsyningskjeder, så vel som det enorme eiendomsnettverket. 1 World Economic Forum (januar 2020). Om sertifikatet Studer bærekraftig eiendom og få et offisielt fullføringsbevis fra University of Cambridge Institute for Sustainability Leadership. Vurdering er fortløpende og basert på en rekke praktiske oppgaver utført på nett. For å få utstedt et sertifikat, må du oppfylle kravene som er beskrevet i kurshåndboken. Håndboken vil bli gjort tilgjengelig for deg så snart du begynner på kurset. Ditt sertifikat vil bli utstedt i ditt juridiske navn og sendt til deg ved vellykket gjennomføring av kurset, i henhold til de fastsatte kravene. Du vil gå unna med: Et helhetlig syn på de økologiske, sosiale og styringsmessige utfordringene og mulighetene for bærekraft innen eiendom. Systemtenkning ferdigheter og kunnskap for å levere spenstige eiendomsløsninger som skaper sosiale og forretningsmessige verdier. En personlig handlingsplan for å bidra til en bærekraftig fremtid for eiendom og det større bygningsmiljøet. Tilgang til CISL International Alumni Network, som består av over 12 000 globale ledere og bransjefolk som representerer næringslivet, offentlig sektor og sivilsamfunnet. Hvorfor velge GetSmarter? GetSmarter, drevet av 2U, er en nettbasert læringsekspert med over 10 års erfaring i å utvikle førsteklasses online korte kurs fra verdens ledende universiteter og institusjoner. Vi er drevet av 2U for å støtte deg i å frigjøre potensialet ditt gjennom livsendrende læring med en oppslukende opplevelse med høy berøring. Vi leverer markedsledede kurs som utstyrer profesjonelle fagfolk med ekspertisen som kreves for å oppgradere, omskolere eller kickstarte en helt ny karriere. Gjennom en datadrevet tilnærming analyserer vi fremtidige kompetansekrav og sikrer at alle kurs dekker dette behovet. Vi sørger for at ledende universiteter og institusjoner er dine ekspertveiledere og våre folk, teknologi og ressurser er motoren din – sammen driver vi mer enn bare utdanning, vi driver potensialet ditt. -
Kurs
Deltid
8 uker
Engelsk
Nettstudier
 
Yale School of Management
New Haven, USA

Organisasjoner opererer innenfor rammen av deres markedsmiljø - sine konkurrenter, leverandører og kunder - men også innenfor et bredere miljø som inkluderer sosiale, politisk ... +

Organisasjoner opererer innenfor rammen av deres markedsmiljø - sine konkurrenter, leverandører og kunder - men også innenfor et bredere miljø som inkluderer sosiale, politiske og regulatoriske krefter. -
Kurs
Deltid
8 uker
Engelsk
Nettstudier
 
MIT Sloan School of Management (Get Smarter)
Cambridge, USA

MIT Sloan digital forretningsstrategi: Utnytte vår digitale fremtid på nettkurs utforsker hvordan forretningsmodeller kan forbedres gjennom transformativ teknologi.

MIT Sloan digital forretningsstrategi: Utnytte vår digitale fremtid på nettkurs utforsker hvordan forretningsmodeller kan forbedres gjennom transformativ teknologi. -
Kurs
Deltid
6 uker
Engelsk
Nettstudier
 
EIT Manufacturing – PhD
Palaiseau, Frankrike

I&E bevissthet og orienteringsspor: hvordan lage en idé Hva du vil lære i løpet av dette programmet I&E "Awareness and Orientation Track - How to create an idea" er fø ... +

I&E bevissthet og orienteringsspor: hvordan lage en idé Hva du vil lære i løpet av dette programmet I&E "Awareness and Orientation Track - How to create an idea" er førsteårsdelen av det 2 år lange "Awareness and Orientation Track" for Manufacturing Ph.D. studenter. I løpet av dette førsteårsprogrammet ble Ph.D. studentene skal utdype sine kunnskaper og ferdigheter om teknologier og prosesser for innovasjon i produksjonssektoren, og de vil lære og øve på hvordan man definerer et problem og utvikler en forretningsidé for å løse det, med en bærekraftig og etisk tilnærming. I&E bevissthet og orienteringsspor: Hvordan validere og lansere en idé Opptakskrav : ha fullført det første året av bevissthets- og orienteringssporet eller tilgjengelig for å jobbe med en reell forretningsutfordring med åpen innovasjonstilnærming. Hva du vil lære i løpet av dette programmet I&E "Awareness and Orientation Track - How to validate and launch an idea" er det andre året av det 2 år lange "Awareness and Orientation Track" for Manufacturing Ph.D. studenter. I løpet av dette andreårsprogrammet ble Ph.D. Studentene vil utdype kunnskap og ferdigheter om teknologier og prosesser for innovasjon i produksjonssektoren, og de vil lære og øve på hvordan man validerer og itererer på en forretningsidé med en åpen innovasjonstilnærming og for å utvikle det første grunnlaget for en vellykket startup-lansering. I&E Business Creation-spor: Hvordan lage en idé Hva du vil lære i løpet av dette programmet I&E "Business Creation Track - How to create an idea" er førsteårsdelen av det 2 år lange "Business Creation Track" for Manufacturing Ph.D. studenter. I løpet av dette førsteårsprogrammet ble Ph.D. studentene vil utdype sine kunnskaper og ferdigheter om teknologier og prosesser for innovasjon i produksjonssektoren, og de vil lære og øve på hvordan man definerer et problem for å utvikle en forretningsidé som vil omfatte den riktige løsningen for problemet. I&E Business Creation-spor: Hvordan validere og lansere en idé Opptakskrav : ha fullført det første året av Business Creation Track eller hele programmet og ha en konkret forretningsidé. Hva du vil lære i løpet av dette programmet I&E "Business Creation Track - How to validate and launch an idea" er det andre året av det 2 år lange "Business Creation Track" for Manufacturing Ph.D. studenter. I løpet av dette andreårsprogrammet ble Ph.D. Studentene skal utdype kunnskap og ferdigheter om teknologier og prosesser for innovasjon i produksjonssektoren, og de vil lære og øve på hvordan de kan validere og iterere på sin egen forretningsidé og utvikle det første grunnlaget for en vellykket startup-lansering. -
Kurs
Deltid
2 år
Engelsk
Kombinert nett & campus
Campus
Nettstudier