$close

Filtre

Se resultater

Fjernundervisning Kurs i Forretningsstudier 2022

Uansett hvor eleven er i verden, universiteter og akademiske institusjoner som tilbyr fjernundervisning gjøre det deres plikt å bringe leksjoner, lærer-elev kontakt, undervisningsmateriell, forskningsressurser og all annen viktig undervisning til studenten. Fjernundervisning i Økonomi, Ledelse og Administrasjon er intet unntak. Catering til de som søker faglig utvikling, en karriere endring… Les mer

Uansett hvor eleven er i verden, universiteter og akademiske institusjoner som tilbyr fjernundervisning gjøre det deres plikt å bringe leksjoner, lærer-elev kontakt, undervisningsmateriell, forskningsressurser og all annen viktig undervisning til studenten.

Fjernundervisning i Økonomi, Ledelse og Administrasjon er intet unntak. Catering til de som søker faglig utvikling, en karriere endring, full eller deltid, eller ytterligere kvalifikasjoner for en eller annen grunn, fjernundervisning kurs i Økonomi, Ledelse og Administrasjon er et utmerket alternativ til pendling til campus eller flytte utenlands.

Regnskap, Bank, økonomi, entreprenørskap, International Trade, ledelse, ledelse og strategi er bare noen av de mange programmer å velge mellom blant listen over fjernundervisning i Økonomi, Ledelse og Administrasjon.Som varer alt fra noen dager til et år, fjernundervisning i forretninger, er økonomi og administrasjon som tilbys av top-notch universiteter i Australia, Canada, Frankrike, Nederland, Singapore, Storbritannia, USA og mange andre land.

Hvis du er interessert i å lære mer om hvordan du kan søke om innmelding i en fjernundervisning kurs i Økonomi, Ledelse og Administrasjon, bare bla ned og klikk for å lese mer om programmene som er nevnt nedenfor. Når du finner en som interesserer deg, kan du kontakte universitetet for mer informasjon på bare ett minutt.

Minimér
$format_list_bulleted Filtre
Sorter på:
Anbefalt Seneste Tittel
Emeritus Institute of Management
Singapore

Hva vil dette programmet gjøre for deg? Her er noen av de spesifikke utfordringene du vil kunne løse bedre etter å ha fullført dette programmet: Oppdag tjenesteleveransetrende ... +

Hva vil dette programmet gjøre for deg? Her er noen av de spesifikke utfordringene du vil kunne løse bedre etter å ha fullført dette programmet: Oppdag tjenesteleveransetrender, muligheter og utfordringer Utvikle verdiforslag og posisjonering for å skille seg ut i det konkurranseutsatte markedet Lær hvordan teknologi brukes til å levere fremragende tjenester Bruk rammer og strategier for å identifisere, administrere og vedlikeholde kunder gjennom tjenestelevering og fortreffelighet Identifiser strategier for kostnadseffektivt levering av fremragende tjenester Programmoduler Modul 1: Å fange verdi i moderne tjenesteøkonomier Utforsk utfordringene med å skalere vellykkede tjenestemerker og virksomheter, makrotrender i moderne tjenesteøkonomier, løsninger som gjør service til kjerneverdien for en virksomhet, og hvordan analysere aktiviteter i virksomheten som bidrar til å fange verdi i tjenesteøkonomien. Modul 2: Teknologi i tjeneste: Tjenesteroboter, AI og plattformforretningsmodeller Undersøk hvordan teknologi brukes til å levere tjenester, virkningen av plattformforretningsmodeller i tjenestelevering, problemer og utfordringer som plattformøkosystemer står overfor, og hvordan man kan analysere konkurransefordelene og ulempene ved plattformbedrifter. Modul 3: Håndtering av kundelojalitet – Lojalitetshjulet Få en dypere forståelse av fortjenesten til virksomheter fra langsiktig kundelojalitet, skillet mellom kundetilfredshet og lojalitet, implikasjoner av kundegruppering/segmentering på anskaffelse og oppbevaring av kunder, og strategier for å opprettholde kundelojalitet. Modul 4: Kundesentrisitet – Strategisk klagebehandling, tjenestegjenoppretting og tilbakemeldingssystemer Lær hvordan du bruker kundeservicestrategier for å sette en positiv spinn på kundeklager, utnytte tilbakemeldinger fra kunder for å drive organisasjonslæring, illustrere en proaktiv og kostnadseffektiv tjenestegjenopprettingstilnærming, hva du bør vurdere når du utformer tilbakemeldingssystemer fra kunder, og hvordan tjenestegjenoppretting kan utføres brukes til å drive forretningsmål. Modul 5: Service Quality – The Gaps Model & Customer Service Process Redesign Utforsk dimensjonene av tjenestekvalitet som påvirker kundelojalitet, hvordan Gaps-modellen brukes til å forklare mangel på tjenestekvalitet, riktig investeringsnivå i å levere tjenestekvalitet, hvorfor redesign av tjenesteprosesser er viktig, verktøy for å redesigne tjenesteprosesser, effekten av prosessen redesign på kunder og ansatte, og de ni trinnene i redesign av kundeserviceprosessen. Modul 6: Tre strategiske Pathways til kostnadseffektiv tjenestefortreffelighet (dobbelkulturstrategi, strategi for fokuserte tjenester, OM-strategi og integrasjon) Bygg opp kunnskapen din om de tre Pathways mot kostnadseffektiv service fortreffelighet, dobbeltkulturen/dobbelt fokus Pathway for å levere kostnadseffektiv service excellence, den fokuserte servicefabrikken Pathway for å levere kostnadseffektiv service excellence, og driftsstyringsstrategi Pathway for å levere kostnadseffektive tjenester. Modul 7: Produsere tjenester og merkevarebygging av tjenesteopplevelsen og bygge en serviceorganisasjon i verdensklasse Oppdag hvordan du kan drive forbedringer ved å bruke strategier og rammeverk for tjenesteledelse og hvordan du identifiserer strategier for å forbedre tjenesteleveransen og de potensielle fallgruvene. Program Fakultet Jochen Wirtz, Ph.D. Professor i markedsføring og prodekan for MBA-programmer I tillegg til å tjene som professor i markedsføring ved National University of Singapore, er professor Wirtz også en internasjonal stipendiat ved Service Research Center ved Karlstad University i Sverige og en akademisk stipendiat ved Cornell Institute for Healthy Futures ved Cornell University i New York. Han var grunnlegger av dual degree UCLA – NUS Executive MBA-programmet (rangert 4. globalt i Financial Times EMBA 2015 Ranking og 3. i EIU 2015 Ranking) fra 2002 til 2014; en Associate Fellow ved Saïd Business School, University of Oxford fra 2008 til 2013; og et grunnleggende medlem av NUS Teaching Academy fra 2009 til 2015. Professor Wirtz har en Ph.D. i Services Marketing fra London Business School. Forskningen hans har siden fokusert på tjenestemarkedsføring og har blitt publisert i rundt 100 akademiske tidsskrift- og magasinartikler (som Harvard Business Review), 130 konferansepresentasjoner og 40 bokkapitler. Hans mer enn 10 bøker inkluderer Services Marketing – People, Technology, Strategy (World Scientific, 9. utgave, 2021) og Essentials of Services Marketing (Pearson Education, 3. utgave, 2016), begge medforfatter av professor Christopher Lovelock. Med oversettelser og tilpasninger for over 26 land og regioner, og et samlet salg på rundt 1 000 000 eksemplarer, har de blitt verdensledende lærebøker for tjenestemarkedsføring. Bransjeeksempler Gjennom virkelige eksempler fra flere bransjer, vil du se hvordan teoriene blir satt ut i livet. Starbucks Forstå hvordan en av grunnleggerne av Starbucks var i stand til å komme opp med en idé som fungerer som kafeens verdiforslag. Rolls-Royce Identifiser hvordan Rolls-Royce utnyttet ingeniørmessig fortreffelighet og serviceløsninger for å bli en konkurransedyktig global produsent. ANZ Bank Få et glimt av Jamie, en virtuell agent for ANZ-banken som har tjent tusenvis av kunder siden den ble lansert. Singapore Airlines Lær noen av strategiene som brukes av Singapore Airlines for å skape kundelojalitet. Google Forstå hvordan Google mestret selvbetjeningsteknologier for å opprettholde lavt antall ansatte. Nike Lær de ulike måtene å få en bedre forhandlingsposisjon i verdikjeden og de ulike områdene hvor verdi kan utvinnes. Andre selskaper som er inkludert som eksempler eller brukstilfeller i programmet inkluderer BMW, Tesla, Raffles Hotel, Wise, Four Seasons Hotel, Changi Airport - Singapore, Lux Hotels & resorts, Zappos, etc. Merk: Alle merke-, produkt- og firmanavn er varemerker™ eller registrerte® varemerker for deres respektive eiere. Bruk av dem innebærer ingen tilknytning til, godkjenning av eller assosiasjon av noe slag mellom dem og programeiere. Program læringsreise 56 Videoforelesninger 25+ bransjeeksempler 8 Diskusjonsforum 8 ukentlige kontortimer 7 Oppdrag 5 kasusstudier Hvorfor melde deg på programmet? I dagens tjeneste- og kunnskapsbaserte økonomier må virksomheter hele tiden finne nye måter å skille seg ut på. I denne konkurranseutsatte markedsplassen er det avgjørende å bruke en kundesentrert tilnærming til å administrere og levere utmerket service. Denne innsatsen krever imidlertid mer enn å stole på tilbakemeldinger fra kunder for å vise frem tjenestetilbudene dine. Det krever etablering av drift av høy kvalitet i et miljø med høy tillit, noe som fører til motiverte medarbeidere som yter eksepsjonell kundeservice. I Service Leadership: Customer Value, Excellence and Cost-Effectiveness-programmet – tilbudt av NUS Business School – kan du få kompetansen du trenger for å bli en kundefokusert bedriftsleder som er i stand til å levere mer verdi for din organisasjon, ansatte og kunder. 93 % av kundene vil sannsynligvis gjøre gjentatte kjøp med selskaper som tilbyr utmerket kundeservice. kilde: Hubspot Research, 2021 70 % ha et mer gunstig syn på merker som tilbyr proaktive kundeservicevarsler. kilde: Microsoft, 2021 26 % av bedrifter og fagfolk sier at verdien av kundetilfredshet er fullstendig definert og sporet. kilde: Global Customer ExperienceQ Benchmarking Report, 2020 Hvem er dette programmet for? Programmet er designet for fagfolk fra enhver akademisk bakgrunn fortrinnsvis med 8+ års arbeidserfaring. Programmet er aktuelt på tvers av alle bransjer – spesielt IT-produkter og -tjenester, bank- og finanstjenester, bemanning og rekruttering, utdanning og rådgivning – og er til fordel for de som jobber innen teknologisk ledelse, generell ledelse, drift, konsulentfunksjoner og mer. Dette programmet er spesielt nyttig for fagfolk som ønsker å: Forbedre driftseffektiviteten og transformer kundeopplevelsen gjennom digital teknologi Utvikle disruptive forretningsmodeller med en tjenestesentrert tilnærming Forbedre kundeengasjement og øke konverteringsfrekvensen gjennom integrert markedsføringsautomatisering Utnytt kunde- og medarbeideropplevelser for å nå forretningsmål Bruk beste praksis for levering av tjenester på tvers av bransjer og bedrifter -
Kurs
Deltid
2 måneder
Engelsk
Nettstudier
 
Universidad Austral
Rosario, Argentina

Agribusiness Management Program har som mål å trene fagpersoner til å ta beslutninger og gi verktøy for omtenking av virksomheten.

Agribusiness Management Program har som mål å trene fagpersoner til å ta beslutninger og gi verktøy for omtenking av virksomheten. -
Kurs
Fulltid
Deltid
4 måneder
Spansk
juli 2022
Nettstudier
 
ESADE
Barcelona, Spania +2 Mer

Strategisk innovasjon: bli en innovasjonssjef. Hver dag mer, får innovasjon strategisk tyngde i organisasjoner og administrerende selskaper betyr å håndtere miljøer med konsta ... +

Strategisk innovasjon: bli en innovasjonssjef. Hver dag mer, får innovasjon strategisk tyngde i organisasjoner og administrerende selskaper betyr å håndtere miljøer med konstant endring i teknologier og markeder. Formuleringen eller implementeringen av en forretningsstrategi kan ikke forstås uten innovasjonsvariabelen, som har blitt profesjonalisert og konsolidert i figuren til direktøren for innovasjon eller Chief Innovation Officer (CIO). -
Kurs
Fulltid
8 uker
Spansk
Nettstudier
 

Få et stipend på inntil USD 10 000

Se hvilke muligheter du kan få med stipendet vårt.
South-Eastern Finland University of Applied Sciences, XAMK
Mikkeli, Finland +3 Mer

Blåhavsstrategien avklarer hvordan en bedrift kan være markedsleder og bedriftsmerke som utvikler et nytt, ukjent og uutforsket marked eller bransje. Det skaper ny etterspørse ... +

Blåhavsstrategien avklarer hvordan en bedrift kan være markedsleder og bedriftsmerke som utvikler et nytt, ukjent og uutforsket marked eller bransje. Det skaper ny etterspørsel etter kunder i markedet og skaper et psykologisk forhold til dem. -
Kurs
Fulltid
Deltid
5 - 10 timer
Engelsk
Nettstudier
 
IC Institute
Beerzel, Belgia

Hva handler denne mesterklassen om? Hjelp, vi savner båten! Sliter bedriften din med å få resultater fra din digitale transformasjon? 80 % av digitale transformasjoner klarer ... +

Hva handler denne mesterklassen om? Hjelp, vi savner båten! Sliter bedriften din med å få resultater fra din digitale transformasjon? 80 % av digitale transformasjoner klarer ikke å levere. Det er mange grunner: sitter fast med eldre systemer, flaskehalser i design- eller leveringsprosesser, kompleks beslutningstaking, siled organisasjon I disse kompakte mesterklassene lærer du hvordan du får konkrete resultater fra å transformere designfasen til å effektivisere IT-leveransen på uker, ikke måneder. Masterklassene vil forklare hvordan teamet ditt kan designe og levere kundesentriske digitale løsninger iterativt ved å koble prikkene mellom brukersentrisk design, smidig levering, arkitektur og IT-løsninger. Når? Q2 2022 -
Kurs
Deltid
Engelsk
sep. 2022
Nettstudier
 
Online Business School
Coventry, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland

Er du interessert i å finne ut hva som gjør en vellykket selger når det gjelder kunnskap, ferdigheter og holdning? Salg er grunnsteinen som organisasjoner bygger på. Nivå 6 Pr ... +

Er du interessert i å finne ut hva som gjør en vellykket selger når det gjelder kunnskap, ferdigheter og holdning? Salg er grunnsteinen som organisasjoner bygger på. Nivå 6 Professional Sales Management -kurset søker å utvikle kunnskapen og ferdighetene til selgere, samtidig som de gir dem en profesjonell kvalifiseringsplattform for å matche deres karrierehåp. Eleven vil: Få kunnskap og forståelse for salgshistorien som en aktivitet; det tradisjonelle bildet av selgere; variasjonen og kompleksiteten i salgsroller; og menneskene som driver salgsaktiviteter; og hvordan dette kan påvirke salgssuksessen. Utforske og sammenligne salgsyrket med andre yrker og finne ut hva du kan lære av dette for å forbedre salgssuksessen. Utforsk og evaluer effektiviteten av en strukturert tilnærming til salg og bruk denne kunnskapen til å konstruere en strategisk og taktisk salgsprosess. Skaff deg og demonstrer hvor effektiv kommunikasjon fungerer i salgssammenheng. kursdetaljer Kursavgifter Nivå 6 Professional Sales Management -kurset er £ 1800. Studenter kan betale med en av følgende metoder: Kreditt- eller debetkort bankoverføring Rentefrie månedlige avdrag Paypal Western Union Hva er inkludert i kostnaden for kurset mitt? Alt kursmateriell, inkludert elektroniske moduler og skriftlige oppgaver Personlig veilederstøtte med 1-2-1 Zoom-økter Dedikert studentstøtte Tilgang til et online sosialt læringsforum Oppgavemerking og tilbakemelding GRATIS TOTUM studentrabattkort GRATIS bærbar datamaskin* GRATIS tilgang til våre Hubs Er jeg kvalifisert for dette programmet? For å melde deg på nivå 6 -programmet må du være 18+ år og ha minst 1 års salgserfaring. Nivå 6 moduloppføring Selges som et yrke Planlegging og forberedelse for salg Salgsprosessimplementering Skriftlige oppgaver Nivå 6 Professional Sales Management -kurset har 3 moduler og 3 skriftlige oppgaver. Etter at modulene er fullført, får studentene tilgang til oppgavene. Oppgavene er på omtrent 5000 ord hver. Studentene får støtte på modulene og oppgavene via 'Veileder' -delen av læringsplattformen. Oppgavenhetstitlene for nivå 6 -kurset er: Selges som et yrke Planlegging og forberedelse for salg Salgsprosessimplementering Karrierevei Vellykket gjennomføring av Bachelor Level Professional Professional Management Management -programmet vil forbedre salgsferdigheten din. Dette kurset er rettet mot senior salgsledere, direktører eller de som ønsker å gå videre til seniornivå. Eksempler på universitetsprogresjon Southampton Solent University University of Derby University of Lincoln University of Central Lancashire (UCLan) -
Kurs
Fulltid
Engelsk
aug. 2022
Nettstudier
 
King Stage
London, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland +1 Mer

Målet med denne ukens program er å fordype deltakerne i de to essensielle dimensjonene ved innovasjon: oppstart entreprenørskap og industriell transformasjon. Faktisk transfor ... +

Målet med denne ukens program er å fordype deltakerne i de to essensielle dimensjonene ved innovasjon: oppstart entreprenørskap og industriell transformasjon. Faktisk transformerer digitale verktøy måten et forretningsprosjekt utvikles på. Fasene med å forstå markedet, identifisere brukerproblemer, ideer, teste et nytt tilbud har blitt grundig modifisert takket være de nye etableringsmetodene og digitale verktøyene som nå er tilgjengelige. -
Kurs
Fulltid
8 dager
Engelsk
Nettstudier
 
ENyD - Escuela de Negocios y Dirección
Madrid, Spania

Spesialiser deg i bedriftsrådgivning gjennom dette 100% oppdaterte online kurset, som lar deg effektivt administrere alle skatte-, arbeids- og regnskapsforpliktelser i ethvert ... +

Spesialiser deg i bedriftsrådgivning gjennom dette 100% oppdaterte online kurset, som lar deg effektivt administrere alle skatte-, arbeids- og regnskapsforpliktelser i ethvert selskap. -
Kurs
Fulltid
Deltid
6 måneder
Spansk
Nettstudier
 
EIT Manufacturing – PhD
Palaiseau, Frankrike +1 Mer

Hvis du er doktorgrad forsker og du vil øke dine evner og kompetanser i avanserte verktøy for design, implementering, organisering, kvalitetsvurdering og forbedring av intelli ... +

Hvis du er doktorgrad forsker og du vil øke dine evner og kompetanser i avanserte verktøy for design, implementering, organisering, kvalitetsvurdering og forbedring av intelligente produksjonssystemer, kan du delta i 2020 Winter School of the EIT Manufacturing (EITM) Doctoral School, fokusert om datadrevet smart produksjon og innovasjon (D²SMI). -
Kurs
Fulltid
Engelsk
Nettstudier
 
International Career Institute
London, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland

ICI virksomhetsstyring modulen vil hjelpe deg å forbedre de ferdighetene du trenger for liten bedrift eller stor bedrift avdelingsledelsen. Den ble utviklet av fagfolk med lan ... +

ICI virksomhetsstyring modulen vil hjelpe deg å forbedre de ferdighetene du trenger for liten bedrift eller stor bedrift avdelingsledelsen. Den ble utviklet av fagfolk med lang erfaring i næringslivet, diskuterer et bredt spekter av emner som vil hjelpe deg å bygge et sterkt fundament for din karriere i ledelsen. -
Kurs
Fulltid
Deltid
40 - 156 uker
Engelsk
Nettstudier
 
The George Washington University
Washington, USA

I dagens digitale tidsalder er effektiv og strategisk kommunikasjon avgjørende for enhver organisasjon som ønsker å nå riktig publikum, beskytte eller forbedre omdømmet sitt o ... +

I dagens digitale tidsalder er effektiv og strategisk kommunikasjon avgjørende for enhver organisasjon som ønsker å nå riktig publikum, beskytte eller forbedre omdømmet sitt og skille seg ut i et overfylt forretningslandskap. Strategic Communications online kortkurs fra The George Washington University Columbian College of Arts and Sciences gir deg ferdighetene som trengs for å kurere kraftige meldinger som direkte påvirker forbrukeratferd. I løpet av åtte uker lærer du hvordan datadrevet innsikt kan forme meningsfulle skriftlige, verbale og visuelle kommunikasjonsstrategier, undersøke hvordan du velger riktig medium for meldingen din, og utforske hvordan du best kan tilnærme deg interaksjoner fra en problemløsende vinkel, å sikre at merkevaren din får publikum oppmerksomhet den fortjener. -
Kurs
Deltid
8 uker
Engelsk
12 okt. 2022
04 okt. 2022
Nettstudier
 
Harvard Business School Online
Cambridge, USA

Finn innovative løsninger på dine mest utfordrende forretningsproblemer Designtenkning og innovasjon vil lære deg hvordan du kan utnytte grunnleggende designtenkningsprinsippe ... +

Finn innovative løsninger på dine mest utfordrende forretningsproblemer Designtenkning og innovasjon vil lære deg hvordan du kan utnytte grunnleggende designtenkningsprinsipper og innovative problemløsningsverktøy for å møte forretningsutfordringer og bygge produkter, strategier, team og miljøer for optimal bruk og ytelse. HBS Online Advantage Fakultet i verdensklasse Nettbasert læring på kanten av setet Globalt kollegasamarbeid og nettverksbygging Reelle prosjekter, case-basert læring Harvard Business School Online tilbyr en unik og svært engasjerende måte å lære viktige forretningskonsepter på. Fordyp deg i reelle utfordringer som ledende virksomheter står overfor, inkludert BMVSS, IBM, Insigne Health, Frog Design og Philips. Du vil kjempe med problemene de møtte, alt mens du engasjerer deg med medstudenter fra hele verden. -
Kurs
Deltid
7 uker
Engelsk
Nettstudier
 
ESADE
Barcelona, Spania +2 Mer

Eiendomsforvaltning: optimaliser investeringen, markedsføringen og forvaltningen av eiendomsmidler. Visste du at eiendom er eiendel nummer én i verden? Derfor vil tilegne seg ... +

Eiendomsforvaltning: optimaliser investeringen, markedsføringen og forvaltningen av eiendomsmidler. Visste du at eiendom er eiendel nummer én i verden? Derfor vil tilegne seg kunnskap om eiendomsforvaltning være interessant på ethvert profesjonelt felt. -
Kurs
Fulltid
8 uker
Spansk
Nettstudier
 
Online Business School
Coventry, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland

Salgsledere har ansvaret for å identifisere potensielle kunder, appellere til deres interesser og stenge så mange salg som mulig. Er du interessert i å tilegne deg kunnskap og ... +

Salgsledere har ansvaret for å identifisere potensielle kunder, appellere til deres interesser og stenge så mange salg som mulig. Er du interessert i å tilegne deg kunnskap og ferdigheter for å forbedre salgsytelsen til dine kolleger? Nivå 7 Strategisk salgsledelse -kurset lar deg lage en kundeserviceplan for organisasjonen din for å forbedre kundens beholdning, salg og levetid. Etter vellykket gjennomføring av dette kurset, tar elevene fra seg de mest essensielle bransjespesifikke salgskunnskapene og kunnskapene. Eleven vil: Undersøk teorien om transaksjonsanalyse og relater den til salgsrollene deres. Gjenkjenne og handle på en rekke kommunikasjonsstiler for å forbedre kundeforholdene. Forbered deg på og gjennomfør en salgspresentasjon. Skaff deg kunnskap og ferdigheter som skal brukes i salgsforhandlingssituasjoner. Kursavgifter Nivå 7 Strategisk salgsledelseskurs er £ 2200. Studenter kan betale med en av følgende metoder: Kreditt- eller debetkort bankoverføring Rentefrie månedlige avdrag Paypal Western Union Hva er inkludert i kostnaden for kurset mitt? Alt kursmateriell, inkludert elektroniske moduler og skriftlige oppgaver Personlig veilederstøtte med 1-2-1 Zoom-økter Dedikert studentstøtte Tilgang til et online sosialt læringsforum Oppgavemerking og tilbakemelding GRATIS TOTUM studentrabattkort GRATIS tilgang til våre Hubs Er jeg kvalifisert for dette programmet? For å melde deg på nivå 7 -programmet må du være 21+ år gammel og ha minst 3 års salgserfaring. Nivå 7 moduloppføring Personlig bevissthet i salg Fokus på kundene Fra salg til salgsledelse og coaching Skriftlige oppgaver Nivå 7 Strategisk salgsledelseskurs har 3 moduler og 3 skriftlige oppgaver. Etter at modulene er fullført, får studentene tilgang til oppgavene. Oppgavene er på omtrent 5000 ord hver. Studentene får støtte på modulene og oppgavene via 'Veileder' -delen av læringsplattformen. Oppgavenhetstitlene for nivå 7 -kurset er: Personlig bevissthet i salg Fokus på kundene Fra salg til salgsledelse og coaching Karrierevei Vellykket gjennomføring av programmet Level 7 Strategic Sales Management vil forbedre salgsferdigheten din. Dette kurset er rettet mot senior salgsledere, direktører eller de som ønsker å gå videre til seniornivå. -
Kurs
Fulltid
Engelsk
aug. 2022
Nettstudier
 
Online Business School
Coventry, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland

Denne introduksjonen til Management Level 3 University Foundation Program er en 60 studiepoeng (tilsvarende et A-nivå), den er rettet mot studenter som ser på å få universitet ... +

Denne introduksjonen til Management Level 3 University Foundation Program er en 60 studiepoeng (tilsvarende et A-nivå), den er rettet mot studenter som ser på å få universitetsinngang eller ledererfaring for å få en forfremmelse eller utvide jobbmulighetene. Det er spesielt egnet til å øve teamledere som søker å gå videre til neste ledelsesnivå. Det vil også gi en inngangsnivå for de som har studert forretningsrelaterte fag på nivå 2 eller 3 og som ønsker å få ferdigheter og kompetanse for ansettelse er en ledelsesmiljø. -
Kurs
Fulltid
Deltid
420 - 540 timer
Engelsk
Nettstudier