close

Filtre

Se resultater

Kurs i Digital markedsføring i Porto Portugal

Kursene er akademiske klasser undervises av kvalifiserte instruktører som er ment å forbedre deltakernes kunnskap om et gitt område eller opplæring i en bestemt disiplin. Kurs variere bredt når det gjelder lengde, størrelse, innhold og varighet. Digital markedsføring er en metode for å fremme bedrifter, produkter og tjenester på elektroniske medieplattformer. Dette innebærer ofte sosial… Les mer

Kursene er akademiske klasser undervises av kvalifiserte instruktører som er ment å forbedre deltakernes kunnskap om et gitt område eller opplæring i en bestemt disiplin. Kurs variere bredt når det gjelder lengde, størrelse, innhold og varighet.

Digital markedsføring er en metode for å fremme bedrifter, produkter og tjenester på elektroniske medieplattformer. Dette innebærer ofte sosiale medier, men inkluderer også mobile apps, elektronisk reklametavler, digital radio og fjernsyn, tekstmeldinger og andre kanaler.

Portugal er et av de varmeste europeiske land. Universitetet programmer er svært rimelig. Faktisk Portugal har en av de laveste levekostnader for studenter. Nyt de flotte strendene i Algarve eller de gamle vinger historie i hovedstaden Lisboa.

Porto er den nest mest folkerike byen i Portugal etter Lisboa med en befolkning på om lag 1,3 millioner personer. The University of Porto er topp universitet i Portugal som det fungerer studenter fra hele Europa og verden for øvrig. Det er mange andre tekniske høgskoler i Porto også.

Beste skoler Kurs i Digital markedsføring i Porto i Portugal

Minimér
Andre valg innen dette fagområdet: 
format_list_bulleted Filtre
ISAG - European Business School
Porto, Portugal

Dette kurset tar sikte på å trene senior fagfolk innen digital markedsføringsledelse med evnen til å designe innovative programvaresøkemotorprogrammer, identifisere og segment ... +

Dette kurset tar sikte på å trene senior fagfolk innen digital markedsføringsledelse med evnen til å designe innovative programvaresøkemotorprogrammer, identifisere og segmentere organisasjonens kunder, lage og evaluere overbevisende innhold, og spre dem i tekstformat, bilde, lyd og video. Den fremtidige profesjonelle overvåker, filtrerer, måler og veileder tilstedeværelsen på internett (www) av et merke, produkt, individ eller selskap. -
Kurs
Fulltid
2 år
Engelsk, Portuguese (Portugal)
okt. 2021
14 Mai 2021
Kombinert nett & campus
Campus
Nettstudier
 

TIPS! kontakt oss her hvis du representerer en skole og vil legge til programmene dine i oversiktene våre