$close

Filtre

Se resultater

12 Kurs i Kundebehandling 2022

Enten i produkter eller tjenesteytende næringer, styre virksomheten til kundeforhold er avgjørende for grunnlaget for et vellykket og lønnsomt selskap. Forstå kunden, optimaliserer kundeservice, dirigere effektiv kommunikasjon eller markedsføring og oppnå kundelojalitet noen sentrale emner Customer Relationship kurs vil dekke. Customer Relationship kurs trene fremtidige eksperter på områd… Les mer

Enten i produkter eller tjenesteytende næringer, styre virksomheten til kundeforhold er avgjørende for grunnlaget for et vellykket og lønnsomt selskap. Forstå kunden, optimaliserer kundeservice, dirigere effektiv kommunikasjon eller markedsføring og oppnå kundelojalitet noen sentrale emner Customer Relationship kurs vil dekke. Customer Relationship kurs trene fremtidige eksperter på området hvordan å tiltrekke seg nye kunder, skape de selskapet allerede har, bringe tidligere kunder tilbake og administrere kunde-relaterte kostnader.

Med direkte relevans til andre felt, som business, markedsføring, salg, analytics, entreprenørskap, ledelse, økonomi, internasjonal handel og strategi, vil Customer Relationship kurs gir uvurderlig innsikt inn i en av de viktigste aspektene ved et fungerende selskap.Tilbys av akkrediterte universiteter og institusjoner over hele verden, med forskjellige planlegging alternativer for å passe de fleste studenter 'krav, kan kundeforholdet kurs oppført nedenfor bidra til å bygge en bane til en givende karriere.

Bla nedover for å finne ut mer om ulike Customer Relationship kurs. Klikk på linkene for å lese mer og be om informasjon, i dag!

Minimér
Andre valg innen dette fagområdet: 
$format_list_bulleted Filtre
Sorter på:
Anbefalt Seneste Tittel
Emeritus Institute of Management
Singapore

Hva vil dette programmet gjøre for deg? Her er noen av de spesifikke utfordringene du vil kunne løse bedre etter å ha fullført dette programmet: Oppdag tjenesteleveransetrende ... +

Hva vil dette programmet gjøre for deg? Her er noen av de spesifikke utfordringene du vil kunne løse bedre etter å ha fullført dette programmet: Oppdag tjenesteleveransetrender, muligheter og utfordringer Utvikle verdiforslag og posisjonering for å skille seg ut i det konkurranseutsatte markedet Lær hvordan teknologi brukes til å levere fremragende tjenester Bruk rammer og strategier for å identifisere, administrere og vedlikeholde kunder gjennom tjenestelevering og fortreffelighet Identifiser strategier for kostnadseffektivt levering av fremragende tjenester Programmoduler Modul 1: Å fange verdi i moderne tjenesteøkonomier Utforsk utfordringene med å skalere vellykkede tjenestemerker og virksomheter, makrotrender i moderne tjenesteøkonomier, løsninger som gjør service til kjerneverdien for en virksomhet, og hvordan analysere aktiviteter i virksomheten som bidrar til å fange verdi i tjenesteøkonomien. Modul 2: Teknologi i tjeneste: Tjenesteroboter, AI og plattformforretningsmodeller Undersøk hvordan teknologi brukes til å levere tjenester, virkningen av plattformforretningsmodeller i tjenestelevering, problemer og utfordringer som plattformøkosystemer står overfor, og hvordan man kan analysere konkurransefordelene og ulempene ved plattformbedrifter. Modul 3: Håndtering av kundelojalitet – Lojalitetshjulet Få en dypere forståelse av fortjenesten til virksomheter fra langsiktig kundelojalitet, skillet mellom kundetilfredshet og lojalitet, implikasjoner av kundegruppering/segmentering på anskaffelse og oppbevaring av kunder, og strategier for å opprettholde kundelojalitet. Modul 4: Kundesentrisitet – Strategisk klagebehandling, tjenestegjenoppretting og tilbakemeldingssystemer Lær hvordan du bruker kundeservicestrategier for å sette en positiv spinn på kundeklager, utnytte tilbakemeldinger fra kunder for å drive organisasjonslæring, illustrere en proaktiv og kostnadseffektiv tjenestegjenopprettingstilnærming, hva du bør vurdere når du utformer tilbakemeldingssystemer fra kunder, og hvordan tjenestegjenoppretting kan utføres brukes til å drive forretningsmål. Modul 5: Service Quality – The Gaps Model & Customer Service Process Redesign Utforsk dimensjonene av tjenestekvalitet som påvirker kundelojalitet, hvordan Gaps-modellen brukes til å forklare mangel på tjenestekvalitet, riktig investeringsnivå i å levere tjenestekvalitet, hvorfor redesign av tjenesteprosesser er viktig, verktøy for å redesigne tjenesteprosesser, effekten av prosessen redesign på kunder og ansatte, og de ni trinnene i redesign av kundeserviceprosessen. Modul 6: Tre strategiske Pathways til kostnadseffektiv tjenestefortreffelighet (dobbelkulturstrategi, strategi for fokuserte tjenester, OM-strategi og integrasjon) Bygg opp kunnskapen din om de tre Pathways mot kostnadseffektiv service fortreffelighet, dobbeltkulturen/dobbelt fokus Pathway for å levere kostnadseffektiv service excellence, den fokuserte servicefabrikken Pathway for å levere kostnadseffektiv service excellence, og driftsstyringsstrategi Pathway for å levere kostnadseffektive tjenester. Modul 7: Produsere tjenester og merkevarebygging av tjenesteopplevelsen og bygge en serviceorganisasjon i verdensklasse Oppdag hvordan du kan drive forbedringer ved å bruke strategier og rammeverk for tjenesteledelse og hvordan du identifiserer strategier for å forbedre tjenesteleveransen og de potensielle fallgruvene. Program Fakultet Jochen Wirtz, Ph.D. Professor i markedsføring og prodekan for MBA-programmer I tillegg til å tjene som professor i markedsføring ved National University of Singapore, er professor Wirtz også en internasjonal stipendiat ved Service Research Center ved Karlstad University i Sverige og en akademisk stipendiat ved Cornell Institute for Healthy Futures ved Cornell University i New York. Han var grunnlegger av dual degree UCLA – NUS Executive MBA-programmet (rangert 4. globalt i Financial Times EMBA 2015 Ranking og 3. i EIU 2015 Ranking) fra 2002 til 2014; en Associate Fellow ved Saïd Business School, University of Oxford fra 2008 til 2013; og et grunnleggende medlem av NUS Teaching Academy fra 2009 til 2015. Professor Wirtz har en Ph.D. i Services Marketing fra London Business School. Forskningen hans har siden fokusert på tjenestemarkedsføring og har blitt publisert i rundt 100 akademiske tidsskrift- og magasinartikler (som Harvard Business Review), 130 konferansepresentasjoner og 40 bokkapitler. Hans mer enn 10 bøker inkluderer Services Marketing – People, Technology, Strategy (World Scientific, 9. utgave, 2021) og Essentials of Services Marketing (Pearson Education, 3. utgave, 2016), begge medforfatter av professor Christopher Lovelock. Med oversettelser og tilpasninger for over 26 land og regioner, og et samlet salg på rundt 1 000 000 eksemplarer, har de blitt verdensledende lærebøker for tjenestemarkedsføring. Bransjeeksempler Gjennom virkelige eksempler fra flere bransjer, vil du se hvordan teoriene blir satt ut i livet. Starbucks Forstå hvordan en av grunnleggerne av Starbucks var i stand til å komme opp med en idé som fungerer som kafeens verdiforslag. Rolls-Royce Identifiser hvordan Rolls-Royce utnyttet ingeniørmessig fortreffelighet og serviceløsninger for å bli en konkurransedyktig global produsent. ANZ Bank Få et glimt av Jamie, en virtuell agent for ANZ-banken som har tjent tusenvis av kunder siden den ble lansert. Singapore Airlines Lær noen av strategiene som brukes av Singapore Airlines for å skape kundelojalitet. Google Forstå hvordan Google mestret selvbetjeningsteknologier for å opprettholde lavt antall ansatte. Nike Lær de ulike måtene å få en bedre forhandlingsposisjon i verdikjeden og de ulike områdene hvor verdi kan utvinnes. Andre selskaper som er inkludert som eksempler eller brukstilfeller i programmet inkluderer BMW, Tesla, Raffles Hotel, Wise, Four Seasons Hotel, Changi Airport - Singapore, Lux Hotels & resorts, Zappos, etc. Merk: Alle merke-, produkt- og firmanavn er varemerker™ eller registrerte® varemerker for deres respektive eiere. Bruk av dem innebærer ingen tilknytning til, godkjenning av eller assosiasjon av noe slag mellom dem og programeiere. Program læringsreise 56 Videoforelesninger 25+ bransjeeksempler 8 Diskusjonsforum 8 ukentlige kontortimer 7 Oppdrag 5 kasusstudier Hvorfor melde deg på programmet? I dagens tjeneste- og kunnskapsbaserte økonomier må virksomheter hele tiden finne nye måter å skille seg ut på. I denne konkurranseutsatte markedsplassen er det avgjørende å bruke en kundesentrert tilnærming til å administrere og levere utmerket service. Denne innsatsen krever imidlertid mer enn å stole på tilbakemeldinger fra kunder for å vise frem tjenestetilbudene dine. Det krever etablering av drift av høy kvalitet i et miljø med høy tillit, noe som fører til motiverte medarbeidere som yter eksepsjonell kundeservice. I Service Leadership: Customer Value, Excellence and Cost-Effectiveness-programmet – tilbudt av NUS Business School – kan du få kompetansen du trenger for å bli en kundefokusert bedriftsleder som er i stand til å levere mer verdi for din organisasjon, ansatte og kunder. 93 % av kundene vil sannsynligvis gjøre gjentatte kjøp med selskaper som tilbyr utmerket kundeservice. kilde: Hubspot Research, 2021 70 % ha et mer gunstig syn på merker som tilbyr proaktive kundeservicevarsler. kilde: Microsoft, 2021 26 % av bedrifter og fagfolk sier at verdien av kundetilfredshet er fullstendig definert og sporet. kilde: Global Customer ExperienceQ Benchmarking Report, 2020 Hvem er dette programmet for? Programmet er designet for fagfolk fra enhver akademisk bakgrunn fortrinnsvis med 8+ års arbeidserfaring. Programmet er aktuelt på tvers av alle bransjer – spesielt IT-produkter og -tjenester, bank- og finanstjenester, bemanning og rekruttering, utdanning og rådgivning – og er til fordel for de som jobber innen teknologisk ledelse, generell ledelse, drift, konsulentfunksjoner og mer. Dette programmet er spesielt nyttig for fagfolk som ønsker å: Forbedre driftseffektiviteten og transformer kundeopplevelsen gjennom digital teknologi Utvikle disruptive forretningsmodeller med en tjenestesentrert tilnærming Forbedre kundeengasjement og øke konverteringsfrekvensen gjennom integrert markedsføringsautomatisering Utnytt kunde- og medarbeideropplevelser for å nå forretningsmål Bruk beste praksis for levering av tjenester på tvers av bransjer og bedrifter -
Kurs
Deltid
2 måneder
Engelsk
Nettstudier
 
London Business Training & Consulting
London, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland

Dette CRM-kurset er designet for å gi deg et omfattende sett med ferdigheter og kunnskap for å få mest mulig ut av CRM-systemet ditt. Kurset vil også omfatte et stedbesøk til ... +

Dette CRM-kurset er designet for å gi deg et omfattende sett med ferdigheter og kunnskap for å få mest mulig ut av CRM-systemet ditt. Kurset vil også omfatte et stedbesøk til en organisasjon som er relevant for kurset, slik at delegatene kan utvikle en forståelse av hvordan deres samtid fungerer i den virkelige verden. -
Kurs
Fulltid
Engelsk
31 okt. 2022
Campus
 
IFCAM
Mont, Frankrike +1 Mer

På slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne støtte de ansatte ansikt til ansikt og på avstand med positiv oppførsel for å oppmuntre til buy-in og oppmuntre til overfø ... +

På slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne støtte de ansatte ansikt til ansikt og på avstand med positiv oppførsel for å oppmuntre til buy-in og oppmuntre til overføring til handling; tilpasse sin overvåkingsstil til profilene til den overvåkede og i samsvar med de essensielle trinnene i individuell støtte; å forberede, gjennomføre og gjennomføre innendørs- eller fjerntrening som støtteleder ved å skape en gruppedynamikk; å designe opplæring: fremgang fra utdanningsmål til utdanningsbakgrunn; administrere en gruppe i trening med hensyn til forskjellige profiler og atferd. -
Kurs
Fulltid
6 dager
Fransk
Campus
 

Få et stipend på inntil USD 10 000

Se hvilke muligheter du kan få med stipendet vårt.
Acudemy
London, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland

Kundeservice er handlingen for å ta vare på kundens behov ved å tilby og levere profesjonell, hjelpsom service og assistanse av høy kvalitet før, under og etter at kundens kra ... +

Kundeservice er handlingen for å ta vare på kundens behov ved å tilby og levere profesjonell, hjelpsom service og assistanse av høy kvalitet før, under og etter at kundens krav er oppfylt. -
Kurs
Fulltid
Engelsk
Nettstudier
 
FutureLearn
Irvine, USA

Lær ferdigheter som gjør at du kan designe og implementere strategier for å forbedre kundeopplevelsen og kundesuksessen.

Lær ferdigheter som gjør at du kan designe og implementere strategier for å forbedre kundeopplevelsen og kundesuksessen. -
Kurs
Deltid
12 uker
Engelsk
Nettstudier
 
Convertas
Dubai, De forente arabiske emirater

God kundeservice kan betraktes som den store differensieringen mellom bedrifter. Selv om konkurrerende produkter ofte er liknende og likevel lett kan dupliseres, er god kundes ... +

God kundeservice kan betraktes som den store differensieringen mellom bedrifter. Selv om konkurrerende produkter ofte er liknende og likevel lett kan dupliseres, er god kundeservice et helhetlig system som krever en vedvarende organisasjonsmessig innsats, drevet av toppen og gjennomsyring av alle aspekter av organisasjonskulturen. -
Kurs
Fulltid
5 dager
Engelsk
Campus
 
Beeckestijn Business School
Leusden, Nederland

Generell kundeforholdsstyring (CRM) er mye mer enn et CRM-system eller en teknologi. Det er en strategi og arbeidsmåte rettet mot hjertet i organisasjonen din: kunden. Custome ... +

Generell kundeforholdsstyring (CRM) er mye mer enn et CRM-system eller en teknologi. Det er en strategi og arbeidsmåte rettet mot hjertet i organisasjonen din: kunden. Customer Relationship Management-kurset gir deg kunnskap og verktøy for å lykkes som CRM-profesjonell. -
Kurs
Engelsk, Nederlandsk
Campus
 
Business Education College
Mississauga, Canada

Dette vitnemålet er et 24-ukers program levert i klassen. Høgskolen har inkludert ytterligere 12 uker for å tillate sykdom, ferier og andre kursforstyrrelser. Programmet kreve ... +

Dette vitnemålet er et 24-ukers program levert i klassen. Høgskolen har inkludert ytterligere 12 uker for å tillate sykdom, ferier og andre kursforstyrrelser. Programmet kreves derfor fullført innen 36 uker. Diplomopptak er på rullerende basis. Dette vitnemålsprogrammet vil gjøre det mulig for deg å håndtere kunder og deres behov. Du vil lære å tilby fremragende service, lære om å kommunisere effektivt og håndtere vanskelige kunder på en dyktig måte. Som kundeservicerepresentant vil du jobbe i et call center-miljø som gir innsikt og løsninger på spørsmål, kontoinformasjon og generelle tjenestespørsmål som kunder kan reise. Du vil også være ansvarlig for å markedsføre produkter og kampanjer og øke salget av disse produktene og tjenestene til nåværende og potensielle kunder. -
Kurs
English (Canada)
Campus
 
Coniche Business School
Houten, Nederland

Optimaliser tilgjengeligheten og kvaliteten på kundekontakten. Rettet mot ledelse i kontaktsentre, så hvis du er en teamleder, veileder eller leder, så er dette treningen din. ... +

Optimaliser tilgjengeligheten og kvaliteten på kundekontakten. Rettet mot ledelse i kontaktsentre, så hvis du er en teamleder, veileder eller leder, så er dette treningen din. -
Kurs
Nederlandsk
Campus