$close

Filtre

Se resultater

Kurs i Kundebehandling i Dubai De forente arabiske emirater

Kursene er akademiske klasser undervises av kvalifiserte instruktører som er ment å forbedre deltakernes kunnskap om et gitt område eller opplæring i en bestemt disiplin. Kurs variere bredt når det gjelder lengde, størrelse, innhold og varighet. En kunderelasjoner program er vanligvis laget for å hjelpe elevene å lære de ferdighetene de trenger for å jobbe i yrker som er kundefokusert,… Les mer

Kursene er akademiske klasser undervises av kvalifiserte instruktører som er ment å forbedre deltakernes kunnskap om et gitt område eller opplæring i en bestemt disiplin. Kurs variere bredt når det gjelder lengde, størrelse, innhold og varighet.

En kunderelasjoner program er vanligvis laget for å hjelpe elevene å lære de ferdighetene de trenger for å jobbe i yrker som er kundefokusert, slik som de i mottakelsen og detaljhandel. Programmer kan omfatte kurs om markedsføring, kommunikasjon, forbrukeratferd, salg og ledelse.

De forente arabiske emirater er en føderasjon av syv emirater på den østlige siden av den arabiske halvøya, ved inngangen til Persiabukta. Mye av arbeidsstyrken i UAE er utenlandske utlendinger - derav landet 's befolkning makeup være så variert, med Emirati borgere blir en minoritet i sitt eget land.

Dubai er en by som ligger i De forente arabiske emirater og er en av de syv emiratene som utgjør landet. Med en befolkning på mer enn 2 millioner innbyggere, rangerer den som den mest folkerike emirat i UAE. Den har en av de mest høyeste og unike silhuetter og arrangerer en rekke høyere læring etablissementer innenfor.

Beste Kurs i Kundebehandling i Dubai i De Forente Arabiske Emirater

Minimér
Les mer om å studere i De Forente Arabiske Emirater
$format_list_bulleted Filtre
Sorter på:
Anbefalt Seneste Tittel
Convertas
Dubai, De forente arabiske emirater

God kundeservice kan betraktes som den store differensieringen mellom bedrifter. Selv om konkurrerende produkter ofte er liknende og likevel lett kan dupliseres, er god kundes ... +

God kundeservice kan betraktes som den store differensieringen mellom bedrifter. Selv om konkurrerende produkter ofte er liknende og likevel lett kan dupliseres, er god kundeservice et helhetlig system som krever en vedvarende organisasjonsmessig innsats, drevet av toppen og gjennomsyring av alle aspekter av organisasjonskulturen. -
Kurs
Fulltid
5 dager
Engelsk
Campus