Kurs i Logistikk

Beste skoler 36 Kurs i Logistikk 2019

Logistikk

Logistikk knyttet til distribusjon av varer og tjenester fra leverandør til kunde, over et bredt spekter av bransjer. Logistikk kurs er ofte tatt av dem som ønsker å jobbe i produktplassering og formidling av varer. Sertifisering, diplom og studium alternativer er tilgjengelige gjennom studietilbud som inkluderer online, fjernundervisning, og klasseromsundervisning.

Logistikk kurs utforske emner som produkt distribusjon, transport, logistikk, lagerstyring og kundeservice. Fagfolk forfølge logistikk kurs arbeider ofte i gods og varer, lager distribusjon, transport ledelse, butikk ledelse, produkt etableringen og andre varer og tjenester relaterte yrker. I tillegg, på grunn av økt flyt av varer og produkter globalt, er mange logistikk kurs nå innlemmer forretnings metoder og internasjonal markedsføring aspekter inn i sine kurs.

Lær mer om logistikk kurs ved å lese gjennom programmene nedenfor og du kan finne de kursene du leter etter!

Les mer

Cima profesjonell - operativt nivå (P1) ytelses operasjoner

E-Careers
Nettstudie Deltid Åpen påmelding Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland UK Online Slough

Flytt ett skritt nærmere å oppnå CIMA Professional Chartered Management Accounting kvalifisering ved å registrere deg for dette kurset som vil fullt forberede deg på det operative nivå (P1) Ytelses Operations eksamen. [+]

Hva er målene med dette kurset?

P1 Enterprise operasjoner Kurset dekker en av de ni enhetene som utgjør den prestisjetunge CIMA Professional Chartered Management konto kvalifisering. Det vil introdusere deg til noen av de grunnleggende aspekter av Business Accounting.

Lær hvordan du bruker koster metoder, innenfor koster systemer, inkludert avstemming av budsjetterte og faktiske fortjenestemarginer. Forstå begrepene planlegging og operasjonelle avvik, samt de ulike standarder og avvik innenfor tjenesteytende næringer, offentlige tjenester og profesjoner. Få fatt i begrepet benchmarking, og lære hvordan å forberede rapporter ved hjelp av en rekke interne og eksterne benchmarks med evnen til å tolke resultatene. Forklar både MRP og ERP-systemer. Lær om hvordan intern kostnader som utslipp, avgifter og avfallshåndtering kan påvirke miljøet. Forstå behovet for prognoser, planer og budsjetter innenfor en organisasjon, og hvordan du kan løse problemer når konflikter i dem oppstår. Påfør en rekke prognoser teknikker for å beregne produkt / tjeneste volumer, samt forventede inntekter og kostnader. Lær hvordan å forberede et budsjett basert på prognoser, projeksjoner og ledelsesmessige mål. Forstå og forklare de prosessene som er involvert i å lage langsiktige beslutninger, og lære hvordan man skal beregne kontantstrømmer for å sikre de langsiktige avgjørelser er de rette. Vurdere både økonomiske og ikke-økonomiske forhold i løpet av beslutningsprosessen, og forberede støtte dokumenter for å understreke de viktigste punktene. Lær hvordan du vurdere prosjektforslag basert på investering avgrensnings teknikker. Lær hvordan å analysere virkningen av usikkerhet på beslutningsprosessen, inkludert kontantstrøm, læring kurver og diskontering teknikker. Utforsk styring av kortsiktig finansiering; lære... [-]

Cima profesjonell - operativt nivå (E1) forretningsdrift

E-Careers
Nettstudie Deltid Åpen påmelding Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland UK Online Slough

Advance dine regnskap ferdigheter og kompetanse til neste nivå med dette kurset i Enterprise Operations, som er en del av den kritikerroste CIMA Professional Chartered Management Accounting kvalifisering. [+]

Hva er målene med dette kurset?

Den E1 Enterprise operasjoner Kurset dekker en av de ni enhetene som utgjør den prestisjetunge CIMA Professional Chartered Management konto kvalifisering.

Få innsikt i den sosiale, politiske og økonomiske kontekst av virksomheten, herunder fremveksten av store økonomier over hele verden, betydningen av offshoring og outsourcing og virkningen av internasjonale makroøkonomiske utviklingen på en organisasjons konkurransemiljøet. Forstå forholdet mellom intern og ekstern styring av en organisasjon. Forstå verdien av informasjon og årsaken til økt avhengighet av informasjonssystemer sett av organisasjoner over hele verden, samt hvordan disse informasjonssystemer trans som teknologiutviklingen. Lær hvordan du kan overvinne problemer som kan bli møtt mens implementere informasjonssystemer, og hvordan håndtere informasjon systemet aktiviteter med hensyn til større organisasjon, inkludert relaterte kostnader, fordeler, sikkerhetsspørsmål og system overgang metoder. Lær om de forskjellige metoder for kvalitetsmåling og hvordan å gjennomføre et kvalitetsprogram. Utforske begrepet markedsføring, å definere begrepet og variasjonen i markedsføring miljø, samt de ulike teorier om forbrukeratferd. Forstå forholdet mellom markedsundersøkelser, segmentering, posisjonering og målretting og lære å bruke ulike verktøy innenfor hver del av miksen. Forklare rollen til merkevarebygging og merkevaren i en organisasjon markedsføringsstrategi. Lær mer om rollen til HR i en organisasjon, dens funksjoner og hvordan avdelingen kan bidra positivt til en virksomhets suksess Hvem er det ment for? ... [-]

Cima profesjonell - chartret økonomistyring (operasjonell e1, p1, f1, ledelse e2, p2, f2 og strategisk e3, p3, f3)

E-Careers
Nettstudie Deltid Åpen påmelding Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland UK Online Slough

Forbedre beslutningstaking ferdigheter på tvers av alle områder av virksomheten med et av kursene som anses å være en av de mest relevante finans kvalifikasjoner for forretningsfolk fra Chartered Institute of Management Accountants (CIMA). [+]

Hva er målene med dette kurset?

Kurset er delt opp i tre sett med mål, slik at du kan utvikle deg selv over hele linja fra operasjonelle, ledelse og strategisk viktige.

Ta tak i de grunnleggende elementene i organisasjon ledelse, inklusive kjøpsatferd, markedsføring aspekter, informasjonssystemer og juridiske spørsmål. Lær hvordan du bruker ditt etablerte regnskap kunnskap til økonomiske forhold. Dette vil omfatte budsjetter, avviksanalyser, kontantstrøm prognoser og investeringer, for optimal effektivitet. Forstå oppsettet av regnskapet og demonstrere tillit med hensyn til skatt, revisjon, eiendeler og rapportering av finansiell ytelse. Utforsk prosjektledelse og strategisk analyse og få et fast grep om grunnleggende teknikker som en bedrift trenger for å lykkes. Forstå viktigheten av lederskap og utvikle dine lederegenskaper til å virkelig sikre at du er godt rustet til å videreutvikle din karriere muligheter. Forstå hvordan prising og budsjettering påvirke ytelsen til en bedrift. Lær hvordan læringskurven teori og break-even analyse kan spille en viktig rolle i forretningsstrategier. Realisere hvor avansert økonomistyring, økonomisk analyse, pensjonsytelser, ulike grupper og samarbeidspartnere kan hjelpe deg videre i ditt felt. Anvende kunnskap om markedsføring, strategisk ledelse og miljøanalyse, og se hvordan de bestemmer den generelle plasseringen av en bedrift i sin bransje. Beregn risikofaktorer og håndtere dem og lære mer om revisjonsprosessen. Lær kortsiktig og langsiktig hvordan finansstrategi er et grunnleggende byggesteinen for enhver bedrift i vekst å bygge på. Hvem er det ment for? ... [-]

ITIL mellomnivå - driftsstøtte og analyse (osa) opplæring og eksamen pakken

E-Careers
Nettstudie Deltid 12 måneder Åpen påmelding Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland UK Online Slough + 1 fler

Forbedre driftsstøtte og analyse ved å anvende prinsippene i ITIL® Intermediate Operational Support & Analysis (OSA) kurs og få sertifisert med denne opplæring og eksamen pakken. [+]

Hva er målene med dette kurset?

ITIL® Operational Support og Analysis kurset vil hjelpe studentene til å mestre de prinsipper inkludert for å bedre analysere og gjennomføre operasjoner for å møte virksomhetens behov for sine tjenestebrukere, uten negativt påvirker andre relevante saker.

Planlegging og gjennomføring av en syklus av tiltak for å håndtere system og organisering hendelser. Ved hjelp av forhåndsplanlagte tiltak for å betjene hendelser med sikte på å minimalisere negative effekter og leverer tilfredsstillende resultater. Et tilgangsstyring prosess som beskytter indre datasikkerhet. Hvordan møte kravene til brukerne uten at det går andre operasjoner og levere resultater i henhold til avtalte tjenestenivåer. Service Desk verktøy og teknikker som brukes til å registrere hendelser, forespørsler og arrangementer, og til å bli enige service level agreements egnet. De funksjoner og roller som kreves for å bygge et robust driftsstøtte og analyse service og å støtte hver av de tidligere definerte prosesser. Bruken av teknologi for å bidra til å forbedre og underbygge OSA rammeverk og prosesser. Hvem er det ment for? ... [-]

Operations Management

ADEN Business School
Nettstudie Deltid February 2019 Argentina Mendoza Panama Panama City Colombia Bogotá Medellín Guatemala Guatemala City Ecuador Quito Costa Rica San José El Salvador San Salvador San Miguel de Tucumán Honduras San Pedro Sula Tegucigalpa Bolivia Santa Cruz de la Sierra Den dominikanske republikk Santo Domingo Paraguay Asuncion Nicaragua Managua Chile Santiago Peru Lima Mexico Buenavista Buenos Aires Cali Spania Barcelona Madrid Barreal Resistencia Neuquen + 38 fler

Utvikler lederegenskaper beslutnings innen drift og logistikk, og gir nye konsepter, praksis og verktøy for å forbedre effektiviteten i driftsområdet. En gjennomført over deltakeren blir plassert ved gjensidig avhengige styring av ulike sektorer for å sikre kvalitet, forbedre produktiviteten og få en ... [+]

Utvikler lederegenskaper beslutnings innen drift og logistikk, og gir nye konsepter, praksis og verktøy for å forbedre effektiviteten i driftsområdet. En gjennomført over deltakeren blir plassert ved gjensidig avhengige styring av ulike sektorer for å sikre kvalitet, forbedre produktiviteten og oppnå en større grad av konkurranseevnen i selskapet, både industriell karakter som tjenester.

Etter treningen kandidatene vil være i stand til å velge, implementere og overvåke de viktigste teknikker og verktøy som brukes for styring av materialflyt og forvaltning av informasjonssystemer knyttet til prosessen. Ledere og veiledere business produksjon, vil utdannet ved dette programmet har reist og lært nøklene til å drive virksomhet innenfor områdene produksjon, logistikk, innkjøp og prosjektledelse evner som gjør det mulig å oppnå større tilfredshet og lojalitet kunde, reduserte produksjonskostnader, lagring, transport, finansielle, shopping, blant andre, og total kontroll av prosjektene knyttet til disse områdene.... [-]


Logistikk og supply chain

ADEN Business School
Nettstudie Deltid February 2019 Argentina Mendoza Panama Panama City Colombia Bogotá Medellín Guatemala Guatemala City Ecuador Quito Costa Rica San José El Salvador San Salvador San Miguel de Tucumán Honduras San Pedro Sula Tegucigalpa Bolivia Santa Cruz de la Sierra Den dominikanske republikk Santo Domingo Paraguay Asuncion Nicaragua Managua Chile Santiago Peru Lima Mexico Buenavista Buenos Aires Cali Spania Barcelona Madrid Barreal Resistencia Neuquen + 38 fler

Dette programmet tog på viktigheten av logistikk og supply chain i sin oppfatning av planlegging og styring av kritiske ressurser bedriften, som et bidrag til effektivitet, lønnsomhet og skape konkurransefortrinn ved å legge verdien, redusere kostnader og øke nivået på tjenesten mottatt av kunden ... [+]

Dette programmet tog på viktigheten av logistikk og supply chain i sin oppfatning av planlegging og styring av kritiske ressurser bedriften, som et bidrag til effektivitet, lønnsomhet og skape konkurransefortrinn ved å legge verdien, redusere kostnader og øke nivået på tjenesten mottatt av kunden.

Gjennom fullført deltaker vil utvikle ferdigheter til å bli leder av forsyningskjeden, med solid kunnskap, verktøy og ferdigheter til å gjennomføre effektiv styring av forsyningskjeden å gjøre en kvalitativ og kvantitativ bidrag til konkurranseevnen til selskapet .

Ved ferdigstillelse av utdannet kan granske, overvåking, budsjettering, prognoser fra et økonomisk, egenkapital og økonomisk synspunkt, drift av selskapet, så vel, designe nye linjer av arbeidet, designe produktet, informasjonshåndtering og renner økonomisk involvert gjennom hele selve prosessen fra leverandør til sluttkunde.... [-]


Operasjoner, logistikk og lean ledelse - Olm

International Business School Americas
Campus Heltidsstudier 3 uker July 2019 Italia Altavilla Vicentina Brasil São Paulo + 2 fler

Utdype kunnskaper i logistikk, drift og kvalitetskontroll bruker, som en referanse begrepet Lean Manufacturing (Toyotism) brukes til fabrikker og tjenester. [+]

Kurs i Logistikk. Periode: januar og juli Kurs belastning: Full dag klasser og aktiviteter for 3 uker - 80h i klasserommet og 8 timer ekstra aktiviteter og 12 timer alternativ besøk. Fakultet: Spesialist professorer fra universitetet, med stor faglig og yrkeserfaring Dynamikken i klassen: teoretiske klasser, saker diskusjoner og praktiske aktiviteter Studentenes profil: Studenter som er interessert i administrasjon Andre aktiviteter: Besøk til World Trade Organization i Geneve, Sveits, eller Fashion District i Milano, Italia. Antall elever i klassen: fra 15 til 30 Investering: € 5,100 + innmeldingsavgift € 60 - sjekk stipendprogrammer Betalingsbetingelser: opptil 10 terminer Måleperioden: på forespørsel Mål for programmet ... [-]

Ekspert på internasjonal handel: rekruttering, finansiering, logistikk og markedsføring

INEAF Business School
Nettstudie Deltid 450 timer September 2019 Spania Spain Online

Den internasjonale kommersielle ledelsen i et selskap har mange variabler at det er umulig å kontrollere hvis du ikke har tilstrekkelig opplæring. Denne Expert at studentene plassert i en privilegert posisjon i markedet fordi det vil danne, alltid med praktisk veiledning i alle områder som er involvert i internasjonal business management ... [+]

Den internasjonale kommersielle ledelsen i et selskap har mange variabler at det er umulig å kontrollere hvis du ikke har tilstrekkelig opplæring. Denne Expert at studentene plassert i en privilegert posisjon i markedet fordi det vil danne, alltid med praktisk veiledning i alle områder som er involvert i internasjonal business management.

internasjonal handel som institusjon vil bli analysert, utdype de enhver tid gjeldende forskrift, vil insistere på studiet av større kontrakts og gjeldende finansiering, vil utstyre studentene med ferdigheter til å administrere og analysere finansiell risiko teknikker og bestemme finansiering eller investering modus som passer best til behovene til virksomheten og markedsføring planlegging, logistikk organisasjon og inngrep i nærings forhandling på engelsk. ... [-]


Kurs i å håndtere front office operasjoner

International Hotel School
Nettstudie Deltid 10 uker February 2019 Sør-Afrika Durban Cape Town Johannesburg + 2 fler

Studentene lærer å øke front office effektivitet og hjelpe salget vokse med kunnskap og ferdigheter oppnådd fra ferdigstillelse av denne modulen. Temaer er revenue management og de nyeste teknologiske applikasjoner. [+]

- Sertifisering -

Nyutdannede får en AHLEI sertifikat for hver modul gjennomført, samt en IHS Short Course Certificate.

Innhold

Studentene lærer å øke front office effektivitet og hjelpe salget vokse med kunnskap og ferdigheter oppnådd fra ferdigstillelse av denne modulen. Temaer er revenue management og de nyeste teknologiske applikasjoner. Denne modulen viser hvordan front office aktiviteter og funksjoner påvirker andre avdelinger og fokuserer på hvordan å håndtere resepsjonen for å sikre eiendommens målene er oppfylt.

Hva gjør programmet dekker? Klassifisering av hotellene i form av sitt eierskap, tilhørighet, og servicenivå. De ulike funksjonelle områder innen hotell. Front office operasjoner i løpet av de fire stadier av gjesten syklus. Reservasjonene prosess og verktøy ledere bruker til å spore og kontrollere reservasjoner. Registreringsprosessen og kreative registrerings alternativer. Typisk tjenesten ber gjestene gjøre i resepsjonen. Viktige problemstillinger i utvikling og ledelse av et sikkerhetsprogram. Skape og opprettholde front office kontoer. Funksjoner og prosedyrer knyttet til check-out og konto oppgjør. Rengjøring ansvar housekeeping avdeling. Resepsjonen revisjonsprosessen. Forholdstall og formler som brukes til å forutsi tilgjengelighet. Revenue management inkludert kapasitetsstyring, rabatt tildeling, og varighet kontroll. Effektiv ansettelser og orientering av front office staff. [-]

Kurs i rom divisjon spesialisering pakke

International Hotel School
Nettstudie Deltid 12 - 15 måneder February 2019 Sør-Afrika Durban Cape Town Johannesburg + 2 fler

Studenter som har fullført fordypning Package i rom divisjon Ledelsen er kompetent til å gjelde serveringsspesifikke frontline og ledelse i rom divisjon. [+]

- Sertifisering -

Nyutdannede får Spesialisering Sertifikat tildelt av American Hotel and Lodging Educational Institute (AHLEI), samt en enkelt kursbevis for hver modul passert.

Innhold

Studenter som har fullført Spesialisering Package i rom divisjon Ledelse er kompetente til å gjelde serveringsspesifikke frontline og ledelse i rom divisjon. Dette programmet introduserer studentene til serveringsbransjen og fortsetter å dekke forvaltning av resepsjonen, renhold drift, drift samt generell veiledning.

Hva gjør programmet dekker?

Studentene er nødvendig for å fullføre fem obligatoriske moduler. Andre valgfrie moduler er tilgjengelige så snakk med oss ​​slik at vi kan utforme en læringsvei som passer dine behov.... [-]


Driftsadministrasjon

Fanshawe College
Campus Heltidsstudier 1 år September 2019 Canada London

Dette ett års Ontario College Graduate Certificate (ferdig i to semestre) er utviklet for universitets- og høgskoleutdannet søker en karriere i driftsadministrasjon sektor. Nyutdannede er involvert i beslutningsprosesser knyttet til planlegging, drift og kontroll innenfor en bedrift eller organisasjon. [+]

Dette ett års Ontario College Graduate Certificate (ferdig i to semestre) er utviklet for universitets- og høgskoleutdannet søker en karriere i driftsadministrasjon sektor.

Nyutdannede er involvert i beslutningsprosesser knyttet til planlegging, drift og kontroll innenfor en bedrift eller organisasjon. Læreplanen vil fokusere på anvendt kunnskap i feltet av virksomheten innenfor en global økonomi, som omfatter planlegging og styring av alle operasjoner (f.eks supply chain elementer, innkjøp, produksjon og drift planlegging og kontroll, transport og distribusjon, prosjektplanlegging, kvalitet forsikring) som er involvert i bedrifter av ulik størrelse og kompleksitet.

Læringsaktiviteter støtte utviklingen av tilsyns- og samarbeidsevner. Nyutdannede er kjent med bruk av informasjons- og produksjonsteknologi.... [-]


especializacion no kapital riesgo, m & a y FINANCIACION de Operaciones

IEB - Instituto De Estudios Bursátiles
Campus Deltid 111 timer March 2019 Spania Madrid

El Programa Avanzado de Especialización no Capital Riesgo, M & A y FINANCIACION de Operaciones es presencial y se imparte en Madrid. [+]

Programa Avanzado de Especializacion no Capital Riesgo, M & A y FINANCIACION de Operaciones

El Programa Avanzado de Especialización no Capital Riesgo, M & A y FINANCIACION de Operaciones es presencial y se imparte en Madrid. Tiene un precio de € 3,500.

OBJETIVOS DEL programa AVANZADO DE ESPECIALIZACIÓN EN CAPITAL riesgo, M & A Y FINANCIACION DE Operaciones

Durante los Últimos anni, España se ha consolidado como uno de los principales mercados en nivel internacional no cuanto en número de Operaciones de Fusiones y adquisiciones, en general, y de de kapital riesgo no særlig, generando toda una Industria sumamente profesional no torno en este tipo de Operaciones.... [-]


kurs i logistikk - kort program i strategisk logistikk

Damelin Part Time
Campus Deltid 68 timer February 2019 Sør-Afrika Johannesburg

Ved vellykket gjennomføring av programmet, vil eleven få Damelin Short Programme i Strategic Logistics Management Certificate. [+]

Kurs i Logistikk - Short Programme i Strategic Logistics Management Sertifisering Ved vellykket gjennomføring av programmet, vil eleven få Damelin Short Programme i Strategic Logistics Management Certificate. Opptakskrav

Elever må ha kunnskap, forståelse og anvendelse av engelsk og matematikk på trinn 12 eller tilsvarende Relevant strategisk logistikk ledererfaring vil være en fordel dvs. i et yrke der de vil praktisere disse Transport, drift og logistikk kompetanse.

Kurs Varighet Programmet varighet er 68 timer og undervisning er ansikt-til-ansikt. Hver Damelin campus har en annen undervisning tidsplan. Programmene er tilbudt i løpet av uken, på kveldene, eller på lørdager. Kurs Intro Logistics Management forbedrer effektiviteten av hver avdeling innenfor en virksomhet ved å effektivisere sin virksomhet og kostnader og dermed øke lønnsomheten. Programmet i Strategisk Logistics Management dekker alle aspekter av strategisk logistikk: Fra teorier til strategier og operasjonelle retningslinjer, med vekt på virkningen av denne disiplinen på kundeservice, transport, lager, ordrebehandling, innkjøp, import og eksport.... [-]


kurs i logistikk - innkjøp og supply chain management

Damelin Part Time
Campus Deltid 52 timer February 2019 Sør-Afrika Johannesburg

Ved vellykket gjennomføring av programmet, vil eleven få Damelin Short Programme in Procurement and Supply Chain Management Certificate. [+]

Kurs i Logistikk - Short Programme in Procurement and Supply Chain Management Sertifisering Ved vellykket gjennomføring av programmet, vil eleven få Damelin Short Programme in Procurement and Supply Chain Management Certificate. Opptakskrav

Kunnskap, forståelse og anvendelse av engelsk og matematikk ved 11. klasse eller tilsvarende Relevant innkjøp ledererfaring vil være en fordel

Kurs Varighet Programmet varighet er 52 timer og undervisning er ansikt-til-ansikt. Hver Damelin campus har en annen undervisning tidsplan. Programmene er tilbudt i løpet av uken, på kveldene, eller på lørdager. Kurs Intro The Short Programme in Procurement and Supply Management gir grunnleggende informasjon om prinsipper, prosedyrer, terminologi, teknikker og verktøy som brukes innen innkjøp og supply management. Gjeldende praksis er undersøkt, og gir elever med up-to-date kunnskap og ferdigheter for å operere med hell i ulike bedrifter. Programmet er rettet mot å utstyre første-linje ledere med kunnskap og ferdigheter som kreves for å oppfylle sin ledelse rolle i forsyningskjeden ved å løse veldefinerte problemer.... [-]


effektivisering kontor-og service virksomhet

University of Tulsa College of Business Administration
Campus Deltid 2 dager January 2019 USA Tulsa Toledo Springfield Joplin West Plains Lebanon + 5 fler

Effektivisering Kontor og Service Operations-Teknikker for å oppnå prosessforbedring på business-siden. [+]

I dag, enorme mengder avfall finnes i kontor-og service virksomhet. Forsinkelser, flaskehalser, feil, redundans, work-arounds, rikt og tvetydighet. Non verdiskaping arbeid kan være så høyt som 95 prosent.

Fremstilling organisasjonene har hatt stor suksess med å søke Lean teknikker og trimming tid og penger. Men det er betydelige utfordringer og forskjeller i et kontor operasjon versus en industri setting. Du trenger en skreddersydd tilnærming for å forbedre kontor / service virksomhet, men det er Lean verktøy som du kan bruke.

Gjennom simulering, saker, og ved å arbeide på egne prosesser, vil du lære og praksis Lean verktøy for å dramatisk forbedre kvalitet og service, samtidig som krymper tid og kostnader. Se på arbeidsflyt, informasjonsflyt og jobb design-ikke med tanke på å eliminere folk, men å maksimere deres innsats. Du vil vite hvilke verktøy å bruke basert på målet med innsats og problemene du møter. ... [-]