close

Filtre

Se resultater

Kurs i Markedsføringsledelse i Porto Portugal

Et kurs refererer til et spesialisert studium. Det tar vanligvis sted på campus, men kan leveres på nettet. Kursene er populære for folk som ønsker å få spesifikk kunnskap i ett fag. Markedsføring ledelse studier kan lære elevene hvordan å være effektive markedssjefer. I et program, kan flere temaer dekkes, inkludert merkevaren laging, ledelse teknikker, produktmarkedsanalyser, forbruker… Les mer

Et kurs refererer til et spesialisert studium. Det tar vanligvis sted på campus, men kan leveres på nettet. Kursene er populære for folk som ønsker å få spesifikk kunnskap i ett fag.

Markedsføring ledelse studier kan lære elevene hvordan å være effektive markedssjefer. I et program, kan flere temaer dekkes, inkludert merkevaren laging, ledelse teknikker, produktmarkedsanalyser, forbrukerforskning og ulike typer markedsføringsstrategier. 

Portugal, offisielt Republikken Portugal, er et land som ligger i sørvest i Europa, på den iberiske halvøya. Portugal er 900 år gammel, og selv om den har et relativt lite område, spilte en avgjørende rolle i verdenshistorien. Universidade do Porto er mest populært av utlendinger som består av 11% internasjonale studenter.

Porto er den nest mest folkerike byen i Portugal etter Lisboa med en befolkning på om lag 1,3 millioner personer. The University of Porto er topp universitet i Portugal som det fungerer studenter fra hele Europa og verden for øvrig. Det er mange andre tekniske høgskoler i Porto også.

Topp Kurs i Markedsføringsledelse i Porto i Portugal

Minimér
Andre valg innen dette fagområdet: 
format_list_bulleted Filtre
ISAG - European Business School
Porto, Portugal

Dette kurset tar sikte på å trene senior fagfolk innen digital markedsføringsledelse med evnen til å designe innovative programvaresøkemotorprogrammer, identifisere og segment ... +

Dette kurset tar sikte på å trene senior fagfolk innen digital markedsføringsledelse med evnen til å designe innovative programvaresøkemotorprogrammer, identifisere og segmentere organisasjonens kunder, lage og evaluere overbevisende innhold, og spre dem i tekstformat, bilde, lyd og video. Den fremtidige profesjonelle overvåker, filtrerer, måler og veileder tilstedeværelsen på internett (www) av et merke, produkt, individ eller selskap. -
Kurs
Fulltid
2 år
Engelsk, Portuguese (Portugal)
okt. 2021
Kombinert nett & campus
Campus
Nettstudier
 

TIPS! kontakt oss her hvis du representerer en skole og vil legge til programmene dine i oversiktene våre