Les den offisielle beskrivelsen

Market Opportunity Assessment i Asia

Kursoversikt


I dette intensive to-dagers seminaret lærer du hvordan du skal ordentlig segmentere markeder i Asia og prognose markedsutviklingen for å drive bedriftens resultater. Dette kurset lærer deg å identifisere høye potensielle markedssegmenter på en strukturert måte og sette nye retninger for din bedrift for å overskride konkurrenter i Asia. I løpet av kurset lærer du å bruke kraftige metoder for å overvåke bedriftens markedsresultater og skape resultater.

Hvorfor skal du delta?


Markedsmuligheter vurderer resultater ved å vise hvilke markeder som skal målrettes og indikerer riktig tildeling av selskapets ressurser. Forskjellen mellom å vinne og miste i Asia, avhenger av bedriftens evne til å se en mulighet, ta ansvar i et nytt marked, og handle avgjørende for å vinne forretninger i de riktige markedssegmentene. Dette to-dagers seminaret gir deg ferdigheter til å segmentere markeder i Asia, identifisere attraktive markeder og handle når timingen er riktig for markedsinngang.

vil du

  • Forvente og prognose nye markedsmuligheter i Asia?
  • Segment markeder tydelig og kvantifiserer de største kundeperspektivene?
  • Juster bedriftens ressurser og eiendeler med markedspotensial?
  • Identifiser riktig tidspunkt for en potensiell markedsinngang?
  • Tenk og handle strategisk når du nærmer deg målmarkeder?
  • Overvåk og vurder prestasjonen din mot konkurranse?
Program undervist i:
Engelsk

Se 7 flere kurs fra Institute For Asia Strategy And Knowledge (I-ASK) »

Dette kurset er Campus based
Startdato
Jan. 2020
Duration
2 dager
Heltid studier
Pris
2,800 SGD
inkl. Lunsj og te og avsluttende cocktail
Deadline
Etter sted
Etter dato