Read the Official Description

Markedsføring er spennende, dynamisk og viktig for suksessen til enhver bedrift. I dagens raske organisasjoner er markedsføring allas ansvar. Som markedsføringsstudent har du de verktøyene og erfaringene du trenger for å utvikle og gjennomføre markedsføringsplaner, delta i lag, benytte informasjonsteknologi, integrere sosiale medier strategier, lage presentasjoner, lukke salg og utvikle lederegenskaper. Markedsføringsroller er tilgjengelige i alle typer organisasjoner - produsent, grossist, forhandler, tjenesteleverandør eller non-profit. Noen av de mange karrieremulighetene kan omfatte kundeservicerepresentant, kontoadministrator, markedsspesialist for markedsspesialisering, markedsundersøker, sosialmediekoordinator, salgsadministrator og kampanjekoordinator.

Sysselsetting potensial

En utdannet av dette programmet vil ha potensial for sysselsetting på følgende områder:

  • Profesjonell salgsrepresentant: evaluerer kundenes behov, bestemmer løsninger, skaper og leverer salgspresentasjoner, overvinter innvendinger og gir utmerket kundeservice som bygger langsiktige relasjoner.
  • Markedsføringsassistent: Hjelper avdelingshode ved å utføre lignende oppgaver; styrer og koordinerer avdelingsaktiviteter og funksjoner i kommersielle, industrielle eller serviceinstitusjoner; vurderer og analyserer rapporter, poster og direktiver; tillater tilsynspersonell; og utfører administrative oppgaver som prisplaner.
  • Social Media Coordinator: utvikler, implementerer og koordinerer sosiale medier initiativer som samsvarer med en virksomhet eller organisasjon markedsførings- og markedsføringsmål.
  • Salgsfremmende koordinator: Utvikler en kalender med salgsfremmende hendelser, analyserer medieutnyttelse, evaluerer mediepriser og kostnadseffektivitet, utfører oppfølgingsdetaljer for implementering av kampanjer, koordinerer intern kommunikasjon og utvikler internreklameringsstøttemateriale.
  • Markedsforskningsassistent: Undersøker markedsforhold for å bestemme potensielt salg av produkter eller tjenester, undersøker og bistår med å analysere data for å bestemme markedsføringsstrategi knyttet til markedsføringsutvikling; utarbeider rapporter og grafiske illustrasjoner av funn.
  • Kundeservice Representant: initierer oppfølgingsarbeid med nåværende kunder, prosesser og spor kundeservicer, fungerer som en intern kontakt for kundenes forespørsler, samt en kontakt til felt salgsorganisasjoner, og bruker telekommunikasjonsferdigheter mye.
  • Digital Marketing Specialist: utvikler, implementerer, koordinerer, måler og evaluerer digital markedsføring.

Med videreutdanning og / eller arbeidserfaring kan kandidater finne andre muligheter for sysselsetting.

  • Bedriftseier
  • Kundeservicesjef
  • Forsikring eller Finansiell Service Agent
  • Markedsdirektør
  • Kampanjer
  • Eiendomsmegler
  • Salgssjef
  • Markedsføringsinformasjonssjef
  • Social Media Manager
  • Media kjøper

Krav til programoppføring

  • Fullført søknad.
  • High school transkripsjon eller tilsvarende.
  • Mulighet for å bruke et datatastatur.
  • Studentene bør ha mestret grunnleggende matematiske ferdigheter

Curriculum

  • 10-890-101 College 101
  • 10-104-110 Markedsføringsprinsipper
  • 10-104-182 Personlig merkevareutvikling
  • 10-104-124 Marketing Presentasjoner
  • 10-104-101 Salgsprinsipper
  • 10-103-131 Micro: Excel-Intro
  • 10-801-136 engelsk sammensetning
  • 10-804-134 Matematisk begrunnelse
  • 10-104-107 Marketing Comm-Integrated
  • 10-104-176 Forbrukeradferd
  • 10-104-191 Kundeservice
  • 10-801-196 Oral / mellommenneskelig komm
  • 10-809-198 Introduksjon til psykologi
  • 10-104-119 Social Media Marketing
  • 10-105-103 Karriereforberedelse
  • 10-101-106 Regnskap for ikke-regnskapsførere
  • 10-102-150 Forretningsrett
  • 10-809-166 Intro til etikk: teori
  • 10-809-195 Økonomi
  • 10-104-125 Event Marketing
  • 10-104-189 Salgsledelse
  • 10-104-198 Markedsundersøkelse
  • 10-809-172 Intro til mangfoldsstudier
  • 10-104-148 Global Marketing
  • 10-104-183 Personlig Brand-Portefølje
  • 10-104-199 Markedsføring Karriereopplevelse
  • 0-104-119 Social Media Marketing
  • 10-105-103 Karriereforberedelse
  • 10-101-106 Regnskap for ikke-regnskapsførere
  • 10-104-172 Marketing Content Management
  • 10-809-166 Intro til etikk: teori
  • 10-809-195 Økonomi
  • 10-104-198 Markedsundersøkelse
  • 10-104-125 Event Marketing
  • 10-104-175 Engasjement Strategier
  • 10-104-174 Marketing Analytics
  • 10-809-172 Intro til mangfoldsstudier
  • 10-104-183 Personlig Brand-Portefølje
  • 10-104-199 Markedsføring Karriereopplevelse
  • 10-104-119 Social Media Marketing
  • 10-105-103 Karriereforberedelse
  • 10-101-106 Regnskap for ikke-regnskapsførere
  • 10-104-154 Rådgivende salgsoversikt
  • 10-104-156 Prof Salg: Strategi / Prep
  • 10-104-158 Prof Salg: Tilnærming Strategier
  • 10-809-166 Intro til etikk: teori
  • 10-809-195 Økonomi
  • 10-104-198 Markedsundersøkelse
  • 10-104-161 Prof Salg: Cust Needs Assess
  • 10-104-163 Prof Salg: Prod Solutions
  • 10-104-167 Prof Salg: Slutt Teknikker
  • 10-104-169 Prof Salg: Langsiktig Partner
  • 10-104-168 Forhandle kundesikkerhet
  • 10-104-189 Salgsledelse
  • 10-809-172 Intro til mangfoldsstudier
  • 10-104-183 Personlig Brand-Portefølje
  • 10-104-199 Markedsføring Karriereopplevelse

Start her. Fullfør på fire år.

NWTC-overføringsprogrammer tilbys gjennom samarbeidsavtaler med våre fireårige høyskole- og universitetspartnere.

akkreditering

Programmer i College of Business ved Northeast Wisconsin Technical College er akkreditert av Accreditation Council for Business Schools og Programmer. ACBSPs akkrediteringsprosess følger Baldrige-modellen. Akkreditering fokuserer på å anerkjenne undervisningsevner, bestemme studenters læringsutbytte og en kontinuerlig forbedringsmodell. ACBSPs student-sentrerte lærings- og læringsmetode, som måles og analyseres for kvalitet, sikrer at studentene får de riktige ferdighetene fra utdanningsinvesteringene. Institusjoner med programmer akkreditert av ACBSP er forpliktet til kontinuerlig forbedring som sikrer at deres forretnings program vil gi studentene de ferdighetene arbeidsgivere vil ha.

Studere i utlandet muligheter

Internasjonalt studiet ansatte søker kontinuerlig muligheter for studenter til å reise utenlands for pedagogiske opplevelser som kan bli tilbudt i forbindelse med programkurs.

Program taught in:
Engelsk

See 18 more programs offered by Northeast Wisconsin Technical College »

Last updated July 26, 2018
Dette kurset er Campus based
Startdato
Mai 2019
Aug. 2019
Duration
2 år
Heltid studier
Pris
16,808 USD
Prisen inkluderer undervisning, levekostnader og alle avgifter og utgifter for ett år
Deadline
April 30, 2019
Students should give themselves enough time to secure a U.S. visa
Juli 30, 2019
Students should allow sufficient time to get a U.S. student visa.
By locations
By date
Startdato
Mai 2019
Sluttdato
Mai 15, 2021
Application deadline
April 30, 2019
Students should give themselves enough time to secure a U.S. visa
Startdato
Aug. 2019
Sluttdato
Mai 14, 2021
Application deadline
Juli 30, 2019
Students should allow sufficient time to get a U.S. student visa.
Startdato
Jan. 2020
Sluttdato
Des. 19, 2020
Application deadline
Kontakt skolen
Students should give themselves enough time to secure a U.S. visa

Mai 2019

Location
Application deadline
April 30, 2019
Students should give themselves enough time to secure a U.S. visa
Sluttdato
Mai 15, 2021

Aug. 2019

Location
Application deadline
Juli 30, 2019
Students should allow sufficient time to get a U.S. student visa.
Sluttdato
Mai 14, 2021

Jan. 2020

Location
Application deadline
Kontakt skolen
Students should give themselves enough time to secure a U.S. visa
Sluttdato
Des. 19, 2020

Fields of Interest: Business