Markedsføring

Instituto Superior de Contabilidade e Administração do Porto

Programbeskrivelse

Les den offisielle beskrivelsen

Markedsføring

Instituto Superior de Contabilidade e Administração do Porto

målsettinger

En grad i Marketing (første syklus) sikrer opplæring basert på ledelsens med en sterk spesialisering i markedsføring, i stand til å oppfylle kravene i konkurranseutsatte markeder. Formålet er å forberede kvalifiserte fagfolk som er i stand til å møte behovene til ledelse og markedsføring av virksomheten i de områdene av tjenester eller industrien. Dermed er kurset utviklet fra perspektivet til å gi studentene praksis anvendt grunnlagt på en aktuell teoretisk, ikke glemme sammenhengen mellom faglige begreper og behovene til næringslivet. også satse på innovative kurs med aktuelle tema på nye teknologier for markedsføring.

Dermed hovedmålene er:

  • Å gi elevene grunnleggende og en nåværende ledelse visjon, et tverrfaglig kunnskap og dyp kompetanse innen de aktuelle områdene markedsføring;
  • Gi fremtidige akademikere en operativ oversikt over de ulike valen markedsføring, evnen til å utvikle verktøy markedsanalyse, for å fremme formidling og tilnærming til ulike markeder - nasjonalt og internasjonalt - alltid et perspektiv om å skape verdi for kunden og en kontinuerlig forbedring av organisatorisk effektivitet;
  • Instilling i studentene en kritisk uttalelse, offensiv og teamarbeid, ledelse og analyseverktøy i stand til å utvikle gjennomføringen av kostnadseffektive og kreative løsninger;
  • Tillat muligheten for at studenter utfylle deres læreplan med internasjonal undervisningserfaring under de ulike internasjonale partnerskap av Erasmus mobilitet;
  • Gi en opplevelse i arbeidsmarkedet under en trainee som gjør at den praktiske anvendelsen av begreper lært.

interne tiltak

  • Markedsføring Days ISCAP;
  • Konferanser, seminarer og workshops;
  • Program for praksisplasser.

Karrieremuligheter

En grad i Marketing ISCAP har registrert i løpet av sin drift en sterk vert i arbeidsmarkedet. Lisensiert i markedsføring fra ISCAP vil være i stand til å utføre funksjoner på følgende områder: markedsføringsledelse, produktledelse, merkevarebygging, operativ ledelse, kundeadministrasjon, salgsledelse, event management og kommunikasjon, media planlegging og markedsundersøkelser .

Disse ferdighetene gjør at ytelsen direktør stillinger i området for markedsføring ledelse eller salg; produktsjef, brand, markedskommunikasjon eller trade-markedsføring; Markedsundersøkelser ingeniør og markedskonsulent.

Det bør bemerkes at akademikere i markedsføring fra ISCAP har fulgt karriereveier for forskning i ulike organisasjoner, for eksempel Cisco Systems i Storbritannia, National Gallery UK, Edigma, Sonae, Ad Klikk, Bazooka, Banif, Porto Editora, Unicer, Volvo, Nissan , CTT, CP, CIN, Universitetet i Porto, Francisco Sá Carneiro Airport, Sogrape, OLX, Parfois, QSP, Yves Rocher, Philips (Spania), Nestle, hodeplagg, BPI, Millennium BCP, blant andre.

regime

Day (9205) og Post-sysselsetting (8005)

Denne skolen tilbyr programmer i:
  • Portuguese (Portugal)
Varighet og pris
Dette kurset er Campusbasert
Start Date
Studiestart
Okt. 2018
Duration
Varighet
Deltid
Information
Deadline
Locations
Portugal - Porto, Porto District
Studiestart : Okt. 2018
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Dates
Okt. 2018
Portugal - Porto, Porto District
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen