Markedsføringskommunikasjon - Nivå 2

London Business Training & Consulting

Programbeskrivelse

Les den offisielle beskrivelsen

Markedsføringskommunikasjon - Nivå 2

London Business Training & Consulting

Markedsføringskommunikasjon - Nivå 2

Nøkkelinformasjon

  • Emnekode: MPRS102B
  • Varighet: 1 uke
  • Avgift: £ 2675

KURSPLAN

Brandplassering, utstillinger, pakking og lisensiering

  • Egenskaper og problemstillinger av merkevareplassering
  • Utstillinger og utstillinger
  • Kommunikasjonsdimensjonene til emballasje
  • Licensing

Meldinger og kreativitet

  • Meldingskilde
  • Strukturelle elementer i en melding
  • Meldingsanbefalinger
  • Reklame taktikk
  • Den kreative prosessen
  • Meldingsramme
  • Historiefortelling
  • Brukergenerert innhold (UGC)
  • Sourcing innhold

Media - Prinsipper og praksis

  • Medieklassifisering - etter skjema
  • Medieklassifisering - etter kilde
  • Media klassifisering - etter funksjon
  • Lineære medier
  • Interaktive medier

Sosial, Søk og Andre Interaktive Media

  • Interaktiv medieannonsering
  • Søkemotormarkedsføring
  • Sosiale medier
  • Andre former for interaktive medier

Medieplanlegging: Nå målgrupper

  • Medieblandingen
  • Bytteoppførsel
  • Kjøretøyvalg
  • Nyhetsplanlegging
  • Mediekjøp: blokkplan og automatisering
  • Media kilde effekter

Målgruppe

  • Kommunikasjonsansvarlig
  • Markedsførings- og kommunikasjonsdirektører, ledere, ledere og ansatte
  • De som ønsker å forstå hvordan merker skaper kommunikasjon og engasjerer publikum i merkevaresamtaler
  • De som er ansatt av statlige, veldedige, andre ikke-for-profit-organisasjoner og tredjepartsorganisasjoner som trenger å kommunisere med en rekke interessenter
  • De som ønsker å utvikle innsikt i begrunnelsen bak markedsføringen av kommunikasjonsaktiviteter som brukes av organisasjoner

Læringsutbytte

Etter fullføring av denne kortsiktige markedsføringskursen , vil du kunne forstå:

  • Konseptet og problemene knyttet til merkevareplassering.
  • Forskjellene og betydningen av utstillinger og messer.
  • De viktigste fordelene og ulempene ved bruk av utstillinger som en del av kommunikasjonsblandingen.
  • Rollen og nøkkelegenskapene til emballasje som en form for markedsføringskommunikasjon.
  • Prinsipper knyttet til lisensiering.
  • Betydningen og egenskapene til kildens troverdighet.
  • Ulike måter meldinger kan bygges.
  • Ulike måter som reklameappeller kan presenteres på.
  • Hvordan informasjons- og transformasjonsmotiver kan brukes som taktiske verktøy i en kommunikasjonsplan.
  • Rolle kreativitet og hvordan kreativ prosess håndteres.
  • Hvordan meldingsinnramming, fortellinger og brukergenerert innhold brukes i markedsføringskommunikasjon.
  • Tre hovedveier som medier kan klassifiseres i.
  • Forskjeller mellom lineære og interaktive medier.
  • Trender og primære egenskaper for hver type lineær media.
  • Ulike egenskaper knyttet til interaktive medier, og hvilke interaktive medier gjør det mulig for folk å gjøre.
  • Problemer knyttet til flerkanals kampanjer og mediaens rolle innenfor en detaljhandelskontekst.
  • Dynamikken knyttet til direkte respons media.
  • Hvordan annonsering kan brukes i en interaktiv sammenheng.
  • Søkemotormarkedsføring og hovedtrekkene til både pay-per-klikk og søkemotoroptimalisering.
  • Egenskaper og verdi av markedsføringskommunikasjon gjennom sosiale medier.
  • Kjennetegn knyttet til viral markedsføring, weblogger og microblogging, podcasting og nettsamfunn.
  • Funksjoner av e-postmarkedsføringskommunikasjon og hvordan bruken av SMS, apps, widgets, affiliate markedsføring og forstørret virkelighet kan forbedre markedsføringskommunikasjon.
  • Prinsipper knyttet til medieplanlegging og virkningen av media og publikumsfragmentering.
  • Forskjellige teorier om ulike medier og tilhørende skifteadferd.
  • Nøkkelbegreper brukt i lineær medievalg: rekkevidde og dekning, frekvens, duplisering, ratingpoeng og CPT.
  • Begrepet repetisjon og debatt om effektiv frekvens og planlegging av nyhet.
  • Planlegger problemer relatert til interaktive medier og planlegging.
  • Media kilde effekter som en viktig faktor i media valg, plassering og timing.

HVA ER INKLUDERT:

  • 30 timers opplæring i klasserom
  • Apple iPad
Denne skolen tilbyr programmer i:
  • Engelsk


Sist oppdatert September 28, 2018
Varighet og pris
Dette kurset er Campusbasert
Start Date
Studiestart
Nov. 19, 2018
Mars 25, 2019
Duration
Varighet
1 uke
Heltidsstudier
Price
Pris
2,675 GBP
Information
Deadline
Locations
Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland - London, England
Studiestart : Nov. 19, 2018
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Nov. 23, 2018
Studiestart : Mars 25, 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Mars 29, 2019
Studiestart : Juli 29, 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Aug. 2, 2019
Studiestart : Nov. 25, 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Nov. 29, 2019
Dates
Nov. 19, 2018
Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland - London, England
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Nov. 23, 2018
Mars 25, 2019
Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland - London, England
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Mars 29, 2019
Juli 29, 2019
Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland - London, England
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Aug. 2, 2019
Nov. 25, 2019
Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland - London, England
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Nov. 29, 2019