Read the Official Description

Markedsføringsledelse

Nøkkelinformasjon

  • Emnekode: MPRS101B
  • Varighet: 1 uke
  • Avgift: £ 2625

KURSPLAN

Ny prospektutvikling og innovasjon

  • Produktnivåer
  • Klassifisering av produkter
  • Produktsortiment, linje og blanding
  • Produktets livssyklus
  • Utviklingsforslag for produkter og tjenester
  • Serviceutvikling
  • Prosessen med adopsjon
  • Diffusjonsteori

Pris- og Kundeverdibeslutninger

  • Priselasticitet av etterspørselen
  • Begrepet pris og kostnad
  • Forholdet mellom prising og proposisjonelle kostnader
  • Prisstyring

Konfigurere Marketing Communications Mix

  • Velger de riktige verktøyene
  • Markedsføringskommunikasjonsmeldinger
  • Media
  • Andre markedsføringsmetoder og tilnærminger
  • Integrert markedsføringskommunikasjon

Digital og sosial media markedsføring

  • Utvikling av internett
  • Utvikling av sosiale medier
  • Digital markedsføringskommunikasjon
  • crowdsourcing
  • Juridiske og etiske hensyn

Branding Beslutninger

  • Hvordan merkevarer fungerer: foreninger og personligheter
  • Merke navn
  • Typer merkevare
  • Branding strategier
  • Hvordan bygge merkevarer
  • Brand co-creation
  • Sektor branding
  • Brand egenkapital

Målgruppe

  • Kommunikasjonsansvarlig
  • Markedsførings- og kommunikasjonsdirektører, ledere, ledere og ansatte.

Læringsutbytte

Når du har fullført dette kursansvarlige for kursleder , vil du kunne forstå:

  • Ulike nivåer av et forslag.
  • Ulike typer produktforslag og bestemte konsepter knyttet til styring av produkter, inkludert produktets livssyklus.
  • Forholdet mellom produkt- og tjenestetilbud og produkttjenestespekteret.
  • Prosesser og problemer knyttet til innoverende nye proposisjoner.
  • Hvordan nye proposisjoner vedtas av markeder.
  • Begrepet priselasticitet av etterspørselen.
  • Pris, og forholdet til kostnader, kvalitet og verdi.
  • Hvordan kunder oppfatter prisen.
  • Prissetting strategier og hvordan å pris nye tilbud.
  • Pris-, konkurrent-, etterspørsels- og verdibaserte tilnærminger til prising.
  • Hvordan prissetting opererer i virksomheten til bedrift.
  • Rollen og konfigurasjonen av markedsføringskommunikasjonsblandingen.
  • Egenskaper for hvert av de primære verktøyene, meldingene og media.
  • Kriterier som bør brukes til å velge riktig kommunikasjonsmiks.
  • Det skiftende markedskommunikasjonslandskapet.
  • Prinsipper og problemer knyttet til integrert markedsføringskommunikasjon.
  • Digital markedsføring og sosiale medier markedsføring.
  • Hvordan digitalisering er å forandre markedsføringspraksis.
  • Viktige teknikker innen digital markedsføring og markedsføring av sosiale medier.
  • Hvordan utøvere måler effektiviteten av sosiale medier markedsføring.
  • Crowdsourcing og hvordan det kan utnyttes for markedsføring.
  • Egenskaper og hovedtyper av merkevarer og merkevarebygging.
  • Måter hvor merkene arbeider gjennom foreninger og personligheter.
  • Hvordan merkevarebygging har utviklet seg, utnytte relasjonelle og medskapende perspektiver.
  • Hvordan merkevarer kan bygges.
  • Hovedproblemer knyttet til branding i tjenester, B2B, intern og global sammenheng.
  • Utgaver og aktiviteter knyttet til merkevarekapital og hvorfor merkevarebygging er viktig for markedsføringsmeldinger.

HVA ER INKLUDERT:

  • 30 timers opplæring i klasserom
  • Apple iPad
Program taught in:
Engelsk

See 131 more programs offered by London Business Training & Consulting »

Last updated September 28, 2018
Dette kurset er Campus based
Startdato
Juni 3, 2019
Sept. 30, 2019
Duration
1 uke
Heltid studier
Pris
2,625 GBP
Deadline
By locations
By date
Startdato
Juni 3, 2019
Sluttdato
Juni 7, 2019
Application deadline
Startdato
Sept. 30, 2019
Sluttdato
Okt. 4, 2019
Application deadline
Startdato
Jan. 2020
Sluttdato
Application deadline

Juni 3, 2019

Location
Application deadline
Sluttdato
Juni 7, 2019

Sept. 30, 2019

Location
Application deadline
Sluttdato
Okt. 4, 2019

Jan. 2020