Markedsføringsledelse
Nøkkelinformasjon
- Emnekode: MPRS101B
- Varighet: 1 uke
- Avgift: £ 2625
KURSPLAN
Ny prospektutvikling og innovasjon
- Produktnivåer
- Klassifisering av produkter
- Produktsortiment, linje og blanding
- Produktets livssyklus
- Utviklingsforslag for produkter og tjenester
- Serviceutvikling
- Prosessen med adopsjon
- Diffusjonsteori
Pris- og Kundeverdibeslutninger
- Priselasticitet av etterspørselen
- Begrepet pris og kostnad
- Forholdet mellom prising og proposisjonelle kostnader
- Prisstyring
Konfigurere Marketing Communications Mix
- Velger de riktige verktøyene
- Markedsføringskommunikasjonsmeldinger
- Media
- Andre markedsføringsmetoder og tilnærminger
- Integrert markedsføringskommunikasjon
Digital og sosial media markedsføring
- Utvikling av internett
- Utvikling av sosiale medier
- Digital markedsføringskommunikasjon
- crowdsourcing
- Juridiske og etiske hensyn
Branding Beslutninger
- Hvordan merkevarer fungerer: foreninger og personligheter
- Merke navn
- Typer merkevare
- Branding strategier
- Hvordan bygge merkevarer
- Brand co-creation
- Sektor branding
- Brand egenkapital
Målgruppe
- Kommunikasjonsansvarlig
- Markedsførings- og kommunikasjonsdirektører, ledere, ledere og ansatte.
Læringsutbytte
Når du har fullført dette kursansvarlige for kursleder , vil du kunne forstå:
- Ulike nivåer av et forslag.
- Ulike typer produktforslag og bestemte konsepter knyttet til styring av produkter, inkludert produktets livssyklus.
- Forholdet mellom produkt- og tjenestetilbud og produkttjenestespekteret.
- Prosesser og problemer knyttet til innoverende nye proposisjoner.
- Hvordan nye proposisjoner vedtas av markeder.
- Begrepet priselasticitet av etterspørselen.
- Pris, og forholdet til kostnader, kvalitet og verdi.
- Hvordan kunder oppfatter prisen.
- Prissetting strategier og hvordan å pris nye tilbud.
- Pris-, konkurrent-, etterspørsels- og verdibaserte tilnærminger til prising.
- Hvordan prissetting opererer i virksomheten til bedrift.
- Rollen og konfigurasjonen av markedsføringskommunikasjonsblandingen.
- Egenskaper for hvert av de primære verktøyene, meldingene og media.
- Kriterier som bør brukes til å velge riktig kommunikasjonsmiks.
- Det skiftende markedskommunikasjonslandskapet.
- Prinsipper og problemer knyttet til integrert markedsføringskommunikasjon.
- Digital markedsføring og sosiale medier markedsføring.
- Hvordan digitalisering er å forandre markedsføringspraksis.
- Viktige teknikker innen digital markedsføring og markedsføring av sosiale medier.
- Hvordan utøvere måler effektiviteten av sosiale medier markedsføring.
- Crowdsourcing og hvordan det kan utnyttes for markedsføring.
- Egenskaper og hovedtyper av merkevarer og merkevarebygging.
- Måter hvor merkene arbeider gjennom foreninger og personligheter.
- Hvordan merkevarebygging har utviklet seg, utnytte relasjonelle og medskapende perspektiver.
- Hvordan merkevarer kan bygges.
- Hovedproblemer knyttet til branding i tjenester, B2B, intern og global sammenheng.
- Utgaver og aktiviteter knyttet til merkevarekapital og hvorfor merkevarebygging er viktig for markedsføringsmeldinger.
HVA ER INKLUDERT:
- 30 timers opplæring i klasserom
- Apple iPad
Program taught in:
See 131 more programs offered by London Business Training & Consulting »
Last updated September 28, 2018
Dette kurset er
Campus based
Startdato
Juni 3, 2019
Sept. 30, 2019
Sept. 30, 2019
Duration
1 uke
Heltid studier
Pris
2,625 GBP