Market Intelligence og Market Research i Asia
Institute For Asia Strategy And Knowledge (I-ASK)
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Kuala Lumpur, Malaysia
Språk
Be om info
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
2 dager
Tempo
Fulltid
Studieavgift
SGD 2 / per course
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Jan 2025
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Market Intelligence og Market Research i Asia
Kursoversikt
I denne to-dagers seminar vil du arbeide med en av verdens 's fremste strategiske tenkere å bygge markedsinformasjon og markedsundersøkelser ferdigheter for å forbedre bedriftens ' s ytelse. Dette kurset lærer en strukturert tilnærming til innsamling, analyse og levere viktig informasjon for forvaltningen beslutningsprosesser. Den skisserer komponentene i et marked intelligens system og viser deg hvordan å utføre markedsundersøkelser som skal drive bedriftens 's strategi og gi umiddelbar, praktisk informasjon for taktiske beslutninger.
 
 
Hvorfor skal du delta?
Lyd markedsføringsstrategi avhenger overlegen markedsinformasjon. I de fleste bedrifter, er viktig markedsinformasjon feilaktig innsamlet og analysert.Dette to-dagers seminar trener du i det nyeste markedsundersøkelser og intelligens trender å heve din evne til å overføre markedsinformasjon inn pragmatiske strategier for å oppnå bedriftens 's kort-og langsiktige visjon og ligger i forkant av konkurrentene dine i Asia.
Vil du
 
- Identifisere behov for informasjon og bedre markedsinformasjon deling i din bedrift?
- Forstå komponentene i et marked intelligens system?
- Lag et forsknings-kort og planlegge en markedsundersøkelse?
- Velg egnede metoder for å utføre markedsundersøkelser?
- Bruk internett til kilden og bygge markedsdata?
- Bruk markedsinformasjon som en del av planprosessen?
- Bygg konkurrent profiler og forutse deres neste trekk?