Les den offisielle beskrivelsen

Market Intelligence og Market Research i Asia

Kursoversikt


I denne to-dagers seminar vil du arbeide med en av verdens 's fremste strategiske tenkere å bygge markedsinformasjon og markedsundersøkelser ferdigheter for å forbedre bedriftens ' s ytelse. Dette kurset lærer en strukturert tilnærming til innsamling, analyse og levere viktig informasjon for forvaltningen beslutningsprosesser. Den skisserer komponentene i et marked intelligens system og viser deg hvordan å utføre markedsundersøkelser som skal drive bedriftens 's strategi og gi umiddelbar, praktisk informasjon for taktiske beslutninger.

&nbsp

&nbsp

Hvorfor skal du delta?


Lyd markedsføringsstrategi avhenger overlegen markedsinformasjon. I de fleste bedrifter, er viktig markedsinformasjon feilaktig innsamlet og analysert.Dette to-dagers seminar trener du i det nyeste markedsundersøkelser og intelligens trender å heve din evne til å overføre markedsinformasjon inn pragmatiske strategier for å oppnå bedriftens 's kort-og langsiktige visjon og ligger i forkant av konkurrentene dine i Asia.

Vil du

&nbsp

  • Identifisere behov for informasjon og bedre markedsinformasjon deling i din bedrift?
  • Forstå komponentene i et marked intelligens system?
  • Lag et forsknings-kort og planlegge en markedsundersøkelse?
  • Velg egnede metoder for å utføre markedsundersøkelser?
  • Bruk internett til kilden og bygge markedsdata?
  • Bruk markedsinformasjon som en del av planprosessen?
  • Bygg konkurrent profiler og forutse deres neste trekk?

Se 7 flere kurs fra Institute For Asia Strategy And Knowledge (I-ASK) »

Dette kurset er Campus based
Startdato
Jan. 2020
Duration
2 dager
Heltid studier
Pris
2 SGD
Deadline
Etter sted
Etter dato