Read the Official Description

Handle om

Dette kurset er designet for å gi opplæring i de teoretiske og praktiske aspektene av moderne markedsføringskommunikasjon. Deltakerne vil gjennomgå de mange markedsføringsverktøyene som er tilgjengelige, digitale eller konvensjonelle, og lære om hele annonserings- og kommunikasjonsfunksjonen ved hjelp av en rekke medieteknikker rettet mot kampanjesuksess.

Emnet omfatter gruppearbeid og case-studier, korte presentasjoner fra deltakerne for å forsvare funnene knyttet til case-studier, videoer og omfattende workshops.

Programutfall

· Identifisere og forstå kredittbehovene til ulike lag av samfunnet slik at relevante ordninger kan utvikles

· Vurder kredittbehovene til mikrovirksomheter og å designe en passende mekanisme for å tilfredsstille disse behovene.

· Utarbeide midler for effektiv kredittlevering og gjenoppretting

· Formulere strategier som vil øke kredittstrømmen til de fattige og sikre bærekraft

· Utvikle et overvåkingssystem for riktig utnyttelse av økonomi

· Diskutere om konseptene og prinsippene for mikrokreditt

· Vurdere tilstanden til mikrokreditt i sine respektive land

· Undersøke vellykkede mikrokredittmodeller

· Anbefal retningslinjer og forskrifter som vil lette tilgangen til finansielle tjenester.

Mer informasjon om Convertas .org

Program taught in:
Engelsk

See 34 more programs offered by Convertas »

Last updated January 15, 2019
Dette kurset er Campus based
Startdato
Aug. 2019
Sept. 2019
Duration
5 dager
Deadline
By locations
By date
Startdato
Sept. 2019
Sluttdato
Application deadline
Startdato
Jan. 2020
Sluttdato
Application deadline
Startdato
Aug. 2019
Sluttdato
Application deadline
Startdato
Sept. 2019
Sluttdato
Application deadline

Aug. 2019

Sept. 2019

Location
Application deadline
Sluttdato
Location
Application deadline
Sluttdato

Jan. 2020